Pooohh, ik werd net vet benauwd wakker, mijn hart ging tekeer, misselijk, duizelig, zweten, tintelende handen, dacht echt dat ik een hartaanval had oid.
Ik heb mijn vriend zelfs een ambulance laten bellen. Daar voel ik me nu helemaal schuldig om, want toen ze kwamen voelde ik me al weer wat beter en na een check was de conclusie hyperventilatie Daar ben ik totaal niet mee bekend, herkende het dus helemaal niet. Nouja, nu weer wat rustiger en maar proberen te slapen⊠Voel me echt schuldig naar die ambulancemedewerkers toe.
Ga je in de buurt naar een strandje en heb je aanraders?
Ah, dankjewel voor je reactie! Ik voel me echt zoân sukkel en aansteller, haha. Maar voelde op het moment idd echt alsof ik doodging. Kan er gelukkig alweer een beetje om lachen.
Funbeach in Panheel! Moet je vtv wel een dagkaart online kopen, ben er vorig jaar al een paar keer geweest en vind het daar wel relaxed (alleen 1x vorig jaar zat er wel wat alg in het water maar ik zwem toch niet hahahaa)
Wat heftig. En je hoeft je echt niet schuldig voelen!
Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad en moest naar de 1e harthulp. Daar bleek het een heftige paniekaanval. Ik voelde me ook schuldig (bed bezet gehouden enzo). Maar ze drukte me op het hart (hehe) dat ze liever hadden dat ik nog 20 keer kwam terwijl het onschuldig was dan dat je 1x niet komt en het wel mis gaat. En dat het ook veel vaker voorkomt dat mensen met hyperventilatie/paniekaanval bij hun terecht komen. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen na alle tumult.
Laatste werkdag
Hopelijk valt het vandaag thuis mee zonder airco
Ik heb zoooo geen zin om te werken deze dagen, mân concentratie is al een tijd zoek maar deze temperaturen helpen natuurlijk niet mee
Gelukkig maar een paar dingen die echt vandaag af moeten dus ik ga NU beginnen met de stomste
Die nieuwe Instagram fonts voor stories zijn echt lelijk
Het is nu al benauwd
Ik ben nog een paar dagen in Ams maar ben het beu dus mn tactiek is uitslapen. Maar de kat maakte me om 8 uur al wakker. Lame
Ik ben morgen aan het werk bij het café op mn werk, kom je ff langs voor een ijskoffie?
Ik was geirriteerd dat alles wat ik besteld hen bij de hm te groot was dus heb nu weer andere dingen besteld. Echt sorry milieu
Nee joh je bent helemaal geen aansteller. Paniekaanvallen kunnen zo heftig en eng zijn, goed dat je gebeld hebt. Hopelijk voel je je weer wat beter. Doe rustig aan vandaag
@Trenchcoat vergeet dr eieren niet mee te nemen he
Ik was helemaal oke met het thuiswerken. tot mijn vriend deze week voor het eerst avond dienst heeft, tot half 2 thuis is en fucking irritant is. Is er een plek voor volwassen mannen waar je ze kunt neer zetten voor een paar uur? En dan niet de kroeg. Zoiets als een crĂšche maar dan voor mannen.
Ik drink qiqo thee ipv cola.
Lekker!!
Zo kut is dat, hopelijk ben je snel van de jeuk af. Ik smeer altijd nestosyl, dat helpt echt goed altijd. Dit is de holy grail van mân moeder en ik vond haar altijd irritant als ze er weer mee aan kwam zetten maar nu heb ik het overgenomen haha en ook altijd zoân tube voor als het weer eens raak is.
Ik vind hem een soort darkside crush
Het is mijn forumverjaardag!
Is je laatste dag toch?
Opbellen:â kan niet komen hoor, mijn dikke luxe limousine past niet in de straat. Nee sorry, kan echt geen ander vervoer regelen vandaag.â