Wat je even kwijt wil #40

Wow wat heftig zeg. Wat zul je geschrokken zijn?
Veel sterkte :heart:

1 like

Ossenzijl

Wat heftig. Gecondoleerd en sterkte!

1 like

Godnondedomme er zit 80 mg caffeïne in één blokje!!! Dat zijn 2,5 blikjes Nalu :joy:
De smaak is meh, heel neutraal, een beetje zoals zwarte thee misschien? Zou 't sowieso extreem verdund drinken.

Nu drink ik Glow, die is wel echt lekker! (En dan stop ik voor vandaag hoor)

1 like

Hartje en heeel veel sterkte!

1 like

Mijn tieten verbrand, mijn hoofd ook, maar de sauna was weer lekker vandaag.
Nu Maccie naar binnen gooien en dan zen naar huis

8 likes

Ben dus op zoek naar woonruimte, laat ik een heel leuk appartementje zien aan mijn moeder. Eerste wat ze zegt “wat klein!!”. Alsof ik een villa kan huren als starter :roll_eyes:

2 likes

Ik heb al besteld houd maar op

@Chuckie Wat vreselijk om dat zo te horen te krijgen, sterkte!

3 likes

Vervelend hè, ik heb/had dit ook een beetje. Het is al stressvol weinig vrij te zijn en dit gedoe maakt het nog erger. Bij mij is het uiteindelijk wel goedgekomen (al moet ik mn agenda nog wel even blokken voordat mensen er weer afspraken in gaan zetten), ik hoop bij jou ook!

Werk is sowieso best druk/stressvol bij mij de laatste tijd. Vond het moeilijk om af te sluiten vandaag, maar ga mn laptop maar dichtklappen nu en even sporten ofzo.

@Chuckie ben er stil van, sterkte

1 like

Ik wil zo graag regen. Zie er gewoon tegenop als ik naar buiten moet met die hitte, voornamelijk ook omdat ik echt als de dood ben voor wespen. Heb noh liever 50 muggenbulten dan dat er een wesp in m’n buurt komt

Jeetje, sterkte!

1 like

Ik heb een pokebowl besteld, die ook nog eens duur was, en proef gewoon dat ze goedkope mais gebruiken. Verwacht op z’n minst bonduelle als ik 75 cent extra moet betalen voor mais. :triumph:

8 likes

@Chuckie Veel sterkte!!

1 like

Dat zijn prankcalls! Dan kun je uit een aantal bandjes kiezen en dan random iemand anoniem bellen dmv zo’n gespeeld bandje. Iemand heeft je dus voor de gek gehouden

1 like

Hoe proef je dit? Voor mij is maïs gewoon maïs haha (ja ik ben een echte fijnproever)

Ik was door mijn vriendschapsvoorstellen op Facebook aan het bladeren en de eerste vijf zaten allemaal aan tafel in een restaurant. Soort modern laatste avondmaal panorama.

9 likes

Bonduelle heeft meer crunch en is zoeter, goedkopere mais (bijv Lidl of ah) is vaak ook droger.

5 likes

Who in the hell put too much lime in de guacemole !?

Me. :confounded:

Ooh memories, ik heb op 1 april samen met een vriendin een andere vriendin laten bellen met zo’n bandje dat school erachter was gekomen dat ze de antwoorden van een toets had gestolen. (Dat had ze ook echt gedaan) Je kon dan meeluisteren met het gesprek en toen ze in paniek raakte konden we “inbreken” in het gesprek en riepen we 1 april. Vet zielig eigenlijk voor haar :no_mouth:

18 likes