Wat je even kwijt wil #40

Mijn droom is echt om ergens in een schattig restaurantje in Italië pasta te eten die ze aan je tafel komen maken in een huge parmezaan. Maar heb dit nog nooit gehad dus ben bang dat het tegenvalt :joy:

11 likes

Ik heb sinds deze week in het hele huis horren voor de ramen én sinds vandaag een zonwering / zonnescherm.

Zo intens degelijk maar zo blij.

24 likes

Ik heb meerdere mondkapjes gekocht, al sinds dat Rutte aankondigde dat het in het ov moest. En mijn vriend is te lui om zelf mondkapjes te kopen dus hij loopt nu steeds met een polkadot mondkapje rond, ik moet zeggen het staat hem goed. Maar ik vind het ook een grappig en schattig gezicht.

Daarnaast kijk ik nu uit op een spinnenweb en de eigenaar ervan heeft in de tussentijd al 3 vliegen/muggen te pakken, hij is echt tering snel!

11 likes

Heerlijk.

Mijn vriend zat op Twitter naar een plaatje te kijken en hij wist echt niet wat het was. Was een draadje met allemaal fouten antwoord. Hij laat het zien.

Satisfyer pro.

Heb hem even uitgelegd wat het is.

14 likes

Ik heb het lastig met het feit dat veel mensen rond mij zo negatief doen over de situatie waar we nu in zitten. Bij mijn studentenjob (nu gelukkig even een pauze ervan) kom ik constant in aanraking met oude mensen en voor hun is het heel vervelend natuurlijk dat ze weer minder mensen mogen zien en dat contact met familie beperkt wordt. Ik had afgelopen week een oudje die begon te wenen en dat is echt pijnlijk om te zien. Voor de rest hoor ik heel veel ‘we zijn hier nog niet vanaf he’ ‘tgaat nog lang duren’ ‘tis wel vervelend he allemaal’. Nu hoorde ik net een vriend die heel dramatisch zei ‘alle vreugde uit het leven is precies weg’.
Ik vang dat maar allemaal op en ik probeer zelf niet negatief te zijn en hoopvol te blijven maar dit maakt het echt lastig. Vreet echt energie.

Wat heftig zeg, gecondoleerd.

1 like

Ik weet hoe dat voelt :disappointed_relieved:

2 likes

Haha aaah mijn bejaarde buurman gaat mijn grasmaaien. Ik heb er niet om gevraagd en hij gaat dat van mijn buurvrouw ook doen. Hij is nog heel fit hoor dus voel me verder niet lullig haha en het is maar klein tuintje, hij komt er zelf mee. Ik heb geen grasmaaier want geen plek voor. Mijn buurman is echt een lieverd. Hij stond hier net aan de deur om dit te melden.

11 likes

Ik ben er zeker van dat je niet afschuwelijk bent! Wat wordt er niet aan je geaccepteerd?

Ik moest m’n bankafschriften naar de hypotheekadviseur en uiteindelijk naar de hypotheekverstrekker mailen, maar destijds heeft een vriendin als betaalomschrijving ‘triootje’ getypt en nu zien zij dat hahaha

52 likes

Ik heb een watje met appelazijn op m’n kalknagel gedaan en laten vast zitten door pleisters. Zit ik natuurlijk met m’n poten voor de ventilator als ik op bed lig. Maaaan wat een stank :sweat_smile:

Vanochtend mail gehad dat m’n lamp is vertraagd en dat laminaat niet ak week gelegd kan worden maar over 2,5 week. Houd in dat ik even adem kan halen en weer wat kan uitzoeken/opruimen in m’n kantoor kast. Is echt nodig. Morgen ook weer sporten voor t eerst na 1,5 week niet. Klinkt niet lang maar voelde als een eeuwigheid.

Hoe is t met jou na de zonnebank? Het verbrande alweer een beetje weggetrokken?

Heel goed met vettige creme insmeren. Dan heb je straks net zon sexy tan ass als ik. #lotgenoot

2 likes

Kun je dat niet gewoon weghalen? Bij ons wilden ze alleen een afschrift zien van de rekening waar de hypotheek van moet worden afgeschreven (ter bevestiging van het nummer) en een overzicht van ons spaargeld. Maar ik mocht transacties e.d. gewoon zwart/onleesbaar maken.

Too late. Was een goede tip geweest. Hopelijk gaan ze niet alles uitpluizen.

Ja begint nu weg te trekken maar nu jeukt het heel erg. Heb mn zonnebank lesje wel weer geleerd :pleading_face:

Ja, ik heb sinds vandaag een extra rolluik erbij en ben ook zo blij! De slaapkamer heeft nu gewoon een slaapbare temperatuur!

1 like

@Chuckie jeetje wat schrikken, heel veel sterkte

@Hectometer ik hoop dat er snel mooie dingen op je pad komen en de nare dingen voorbij zijn! Zo sterk van je dat je overeind blijft

2 likes

Je staat overeind omdat je een sterke vrouw bent.
Je kan dit aan en dat laat je nu zien.
Ook al lijkt alles groot en het uitzicht klote, aan alles komt een eind.
Maar jij kan dit aan, je bent onwijs sterk. Meer dan dat je zelf misschien denkt

1 like

Ik kijk de Slimste Mens maar wat is Huub Stapel een onsympathieke man, bah. Pedant mannetje :face_vomiting:

7 likes