Wat je even kwijt wil #40

Blij dat ik net mijn pizza achter de kiezen heb voordat ik dit verhaal las. Beetje te goed geschreven want zag het helemaal voor me. Te goor!

Ik heb dus ook nog nooit een massage gehad, is het niet awkward om daar dan stil te liggen? :eyes: houdt me toch een soort van tegen

Nee, als het een fijne masseur is helemaal niet.
Ik klets in het begin meestal een beetje en er staat een muziekje op. En na een tijdje is het stil en gewoon genieten.
Maar dat is wel vooral een ontspanningsmassage.

1 like

Love massages, zachte muziek, gedimd licht. En dan heerlijk los gemasseerd worden.
Een goede masseuse voelt aan of je behoefte hebt aan een klein praatje of lekker rustig de behandeling ondergaat

2 likes

@VickyViolence Heb je die waterdrop dingen al geprobeerd??

Nog niet, ik hoop morgen het pakketje te kunnen ophalen!

1 like

OMG. Wie doet er nou zoiets???!? Arme schoonmaker. Als ik daar schoonmaker was geweest weet ik echt niet of ik het gedaan had.

@Huismus misschien toch maar eens een keer boeken. Lijkt me namelijk wel heel fijn maar als je daar dan zo mega ongemakkelijk ligt is het ook niks natuurlijk

1 like

Zeker doen! Ik vind het uitkleden altijd even ongemakkelijk (ben beetje preuts), maar mijn masseuse is altijd heel discreet. En als ik eenmaal lig is het alleen nog maar heel fijn en ontspannend.

2 likes

Wij hebben sinds eens paar weken echt een muizenplaag, alle soorten diervriendelijke dingen geprobeerd en het werkt gewoon niet, dus nu hebben we een gat in de spouwmuur ontdekt en zijn we atm dicht aan het metselen. Overal vergif neer gezet en die vallen waardoor ze dood gaan. Ben er echt helemaal klaar mee. Ben gewoon vies van mijn eigen huis.

Maar
 Misschien werkt zo’n sonar ding bij jou wel en/of die diervriendelijke vallen.

Is dit poep? Wat heb je dan gegeten dat het zo’n kleur is?!

Ik had m in de fik gestoken hoor

2 likes

Mijn masseur vraagt dat. Meestal in het begin een beetje praten en daarna is ze stil. En ze werkt op blote voeten en heeft mega verzorgde tenen en gellak waar ik altijd naar staar door dat gat en dan raak ik in trance

3 likes

Omg echt zielig. Wel gek hoe gelijkaardig die bewegingen zijn met hoe een mens dat zou doen. En idd wat goed dat ie dat leert (als het dezelfde is natuurlijk :D)

1 like

:nauseated_face::nauseated_face: Je ziet ook dat die persoon het aan de buitenkant heeft geprobeerd weg te vegen
maar heeft niet veel geholpen hahaha

1 like

Heb je een link van dat artikel?

Vind het ook altijd zo genieten als de jaarlijkse middelbare scholengids bij de krant zit, om dan even naar die particuliere scholen te kijken en hoe ver dat van de rest van de wereld afstaat, echt intrigerend

1 like

Ik denk deze:

Het artikel had laatst iemand geshared op Reddit en ook lekker vrouwonvriendelijk:

Dat is ook de boodschap van directeur, eigenaar en grootaandeelhouder van de onderwijsonderneming Edu van de Walle, die al een paar keer met opvallende onderwijskundige uitspraken in het nieuws kwam. Zo liet hij in 2017 in het Algemeen Dagblad optekenen dat ‘dyslexie niet bestaat op het EuroCollege’. In Het Parool stelde hij dat ziek zijn een keuze is en tijdens een interview met radiostation BNR beweerde hij zelf ‘proefondervindelijk’ te hebben vastgesteld dat ‘de dames’ geen orde kunnen houden en dat hij daarom weinig vrouwen voor de klas heeft staan. Op zijn school is het elke donderdag pakkendag. Meisjes moeten het eerste jaar een rok dragen.

1 like

Ah thanks! Ik kon 'm niet vinden. Klinkt verschrikkelijk, ik ga het lezen!

Ik heb straks toevallig mn eerste massage en ik ben zenuwachtig🙈. Ik laat je wel even weten hoe ik het vind!

2 likes

Ik vind dit soort artikelen echt vermakelijker dan wat Youtubers uitvreten of reality tv. :joy:

1 like