Wat je even kwijt wil #40

Vanmorgen gewandeld, gekookt thuis gekomen en sindsdien hoofdpijn. Ben echt blij dat het zomers weer is, kan er alleen nog steeds zo slecht tegen.

Ik vind het bijna kunst

2 likes

Ik ben vandaag geloof ik gedumpt door een van mijn beste vriendinnen van afgelopen 10 jaar. Terwijl ik vanalles probeerde om nader tot mekaar te komen, kijkt zij echt 0 niks naar haar eigen gedrag en aandeel. Ik ben er echt klaar mee. Ik heb geen zin in koken en eet vanavond lekker met een zak chips. Potverdorie.

5 likes

Pff echt? Wat rot! Het ligt in ieder geval niet aan jou zo te lezen, wees maar lief voor jezelf :kissing_heart:

Ik heb net ontdekt dat iemand mijn auto beschadigt heeft (en geen briefje achtergelaten natuurlijk) en ben nu zooo verdrietig :sob: op zulke momenten heb ik echt het gevoel dat er nog maar weinig mensen met fatsoen zijn in Nederland.

En ik baal er zo van dat zoiets kleins mijn hele humeur verpest

Ik ken hem vooral van de podcast over media, maar wist nooit hoe hij eruit zag. En nu ben ik de war omdat hij in mijn hoofd er heeeel anders uitzag. Ik wil hem nu ook leren kennen haha

1 like

Oh zo nasty. In een klein pannenkoekenhuis waar ik vroeger werkte had de eigenaar de week ervoor afgesloten, ik vond een bewonderenswaardige hoeveelheid poep met bloed en volgens mij was het ook al aan het schimmelen maar die horror kan ik er ook later bij verzonnen hebben
 Heb het geweigerd schoon te maken en ook gelijk m’n ontslag ingediend (speelde uiteraard wat meer) En me nog af en toe verwonderd/zorgen gemaakt over die wcbezoeker :thinking:

2 likes

Ik word altijd emo van hello goodbye

Omg ik zit hier ook met tranen in mijn ogen.

Ik wou precies hetzelfde komen posten. Echt huilen altijd.

Hoe verdrietig die vrouw kijkt @Applepie @TheOne :cry:

En die vader en zoon
ook zo mooi.
@Applepie

Edit: oke ik voel een traan lopen.

1 like

Ja erg hĂš??? Ik snap gewoon niet hoe je dat zo voor elkaar krijgt en dan achterlaat??? Die arme arme man hoop dat ze hem dubbel betaald hebben

Mocht er nog iemand mee willen doen, de quiz staat nog 45 minuten open :blush:


@ezw ah wat heerlijk! Je leest gewoon echt de opluchting haha

2 likes

@June @TheOne wtf, deze vent? Tindersurprise??

1 like

Traan is spontaan opgedroogd.

Hahaha ja echt hÚ. Ik zou niet blij zijn als ik Mariëlle was


1 like

Ja dit hahaha

1 like

Hahaha ja graag!

Nu door naar beau five days inside.