Wat je even kwijt wil #40

Heb net m’n hele oppervlakte gescrubd: ik ben klaar om morgen de hele dag op een strandje te gaan liggen :ok_hand: (ja zonnebrand en ik ga een parasol en bedje huren)

5 likes

ik krijg 3x 5 euro van 16 jarige afwassers (in restaurant waar ik werk) als ik een lepel mosterd adt

dat is meer dan een uurloon voor hen, genieten

21 likes

Haha huh, dat is toch niet zo’n uitdaging toch? Of is het een hele pittige mosterd? Ik snack wel eens een vinger uit de pot namelijk…

@Chuckie wow wat verschrikkelijk, zo onverwachts ook. Veel sterkte!

4 likes

Ik zou dat nog niet doen voor 100

1 like

nouja het is wel franse mosterd aangelengd met azijn
maar ze vinden me stiekem leuk dus ik kan ze easy afpersen

Lekker misbruik van maken! Ad fundum!

2 likes

Ik vind dat overrated, veel te zwaar zeker als er nog truffel bij komt. Geef mij maar een linguine vongole

2 likes

Oh no :disappointed_relieved: was er al bang voor… maaar toch wil ik het proberen (verder niet eigenwijs ofzo) haha

Spoel het dan weg met lekkere Italiaanse wijn.

1 like

Topidee :clap:t3::clap:t3:

1 like

Ik heb deze (foamroller the grid) besteld en kan niet wachten totdat die morgen binnenkomt! Aanrader voor ‘rugmassages’ aan jezelf geven :raised_hands:t2:

6 likes

Jeeej! In mijn vakantie gewoon 2 hotels voor mijzelf geboekt :muscle:t2:

16 likes

Ik ging net douchen maar ik heb ineens geen warm water. We mogen dan wel een hittegolf hebben, ijskoud douchen voor het slapengaan is nu ook niet echt een van mijn hobby’s :sweat_smile:

4 likes

Ik vind het eigenlijk niet fijn als er naar mij als persoon (+ andere mensen) wordt verwezen met ‘meiden’. Ik voel me namelijk geen meisje/meid meer op deze leeftijd. :stuck_out_tongue: Maar ik denk die andere personen wel. :upside_down_face:

1 like

Was er toevallig iemand van plan om zaterdag naar de ijhallen te gaan en zo ja mag ik aansluiten? Het is weer markt daar!

Pooohh, ik werd net vet benauwd wakker, mijn hart ging tekeer, misselijk, duizelig, zweten, tintelende handen, dacht echt dat ik een hartaanval had oid.
Ik heb mijn vriend zelfs een ambulance laten bellen. Daar voel ik me nu helemaal schuldig om, want toen ze kwamen voelde ik me al weer wat beter en na een check was de conclusie hyperventilatie :see_no_evil: Daar ben ik totaal niet mee bekend, herkende het dus helemaal niet. Nouja, nu weer wat rustiger en maar proberen te slapen… Voel me echt schuldig naar die ambulancemedewerkers toe.

Ga je in de buurt naar een strandje en heb je aanraders? :grin:

Ah, dankjewel voor je reactie! Ik voel me echt zo’n sukkel en aansteller, haha. Maar voelde op het moment idd echt alsof ik doodging. Kan er gelukkig alweer een beetje om lachen.

2 likes

Funbeach in Panheel! Moet je vtv wel een dagkaart online kopen, ben er vorig jaar al een paar keer geweest en vind het daar wel relaxed (alleen 1x vorig jaar zat er wel wat alg in het water maar ik zwem toch niet hahahaa)

3 likes

Wat heftig. En je hoeft je echt niet schuldig voelen!

Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad en moest naar de 1e harthulp. Daar bleek het een heftige paniekaanval. Ik voelde me ook schuldig (bed bezet gehouden enzo). Maar ze drukte me op het hart (hehe) dat ze liever hadden dat ik nog 20 keer kwam terwijl het onschuldig was dan dat je 1x niet komt en het wel mis gaat. En dat het ook veel vaker voorkomt dat mensen met hyperventilatie/paniekaanval bij hun terecht komen. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen na alle tumult.

7 likes