Wat je even kwijt wil #40

Bluh ik voel me niet zo lekker en ik heb een drukke dag en had vanavond afgesproken om uit eten te gaan maar dat moet ik maar afzeggen denk ik :frowning:

Laatste werkdag :heart_eyes:

96 likes

Hopelijk valt het vandaag thuis mee zonder airco :hot_face:

Ik heb zoooo geen zin om te werken deze dagen, m’n concentratie is al een tijd zoek maar deze temperaturen helpen natuurlijk niet mee

Gelukkig maar een paar dingen die echt vandaag af moeten dus ik ga NU beginnen met de stomste
:dizzy_face:

2 likes

Die nieuwe Instagram fonts voor stories zijn echt lelijk :confounded:

5 likes

Het is nu al benauwd :sob:

Ik ben nog een paar dagen in Ams maar ben het beu dus mn tactiek is uitslapen. Maar de kat maakte me om 8 uur al wakker. Lame

Ik ben morgen aan het werk bij het café op mn werk, kom je ff langs voor een ijskoffie?

Ik was geirriteerd dat alles wat ik besteld hen bij de hm te groot was dus heb nu weer andere dingen besteld. Echt sorry milieu :grimacing:

2 likes

Nee joh je bent helemaal geen aansteller. Paniekaanvallen kunnen zo heftig en eng zijn, goed dat je gebeld hebt. Hopelijk voel je je weer wat beter. Doe rustig aan vandaag :heart::heart:

@Trenchcoat vergeet dr eieren niet mee te nemen he :see_no_evil::joy::joy::joy::joy:

@friemel :heart::heart:

1 like

Ik was helemaal oke met het thuiswerken. tot mijn vriend deze week voor het eerst avond dienst heeft, tot half 2 thuis is en fucking irritant is. Is er een plek voor volwassen mannen waar je ze kunt neer zetten voor een paar uur? En dan niet de kroeg. Zoiets als een crèche maar dan voor mannen.

8 likes

Ik drink qiqo thee ipv cola.
Lekker!!

1 like

Zo kut is dat, hopelijk ben je snel van de jeuk af. Ik smeer altijd nestosyl, dat helpt echt goed altijd. Dit is de holy grail van m’n moeder en ik vond haar altijd irritant als ze er weer mee aan kwam zetten maar nu heb ik het overgenomen haha en ook altijd zo’n tube voor als het weer eens raak is.

2 likes

Ik vind hem een soort darkside crush :flushed:

1 like

Het is mijn forumverjaardag! :smiley:

25 likes

Knallend naar werk

18 likes

Is je laatste dag toch?
Opbellen:’ kan niet komen hoor, mijn dikke luxe limousine past niet in de straat. Nee sorry, kan echt geen ander vervoer regelen vandaag.’

14 likes

En als ze vraagt waarom je niet lopend komt: ‘lopen is voor het gepeupel, doe ik niet aan. En al helemaal niet in die warmte’

8 likes

Iedereen om mij heen heeft ze, behalve ik. Heb ook geen update :sob:

1 like

Huh vorig jaar is de huurprijs niet omhoog gegaan en nu kreeg ik net een mailtje dat de huurbaas de huur verhoogt en doorrekent alsof de prijs vorig jaar wél omhoog gegaan is?! Mag dat zomaar??

laatste dag biiiiiiish

1 like