Wat je even kwijt wil #40

HET WAS EEN MAN!!!

Dat vond ik wel een beetje ongemakkelijk eerst😬. Maar ik kon het later wel loslaten. Ik zou gewoon boeken als ik jou was!

Ik ben zelf alleen steeds een beetje verdrietig en ik kon niet echt ontspannen omdat ik daarmee in mijn hoofd zat, maar ik denk dat het wel heel fijn kan zijn! Ik ga het wel nog een keer doen als ik wat beter in mijn vel zit denk ik.

2 likes

Ik heb ineens zo een last van allergie :sob: en ipv het raam dicht te doen of op mijn bed te gaan liggen (daar staan de ramen niet open) blijf ik op de bank liggen, want ik ben te lui om op te staan. Waarom ben ik zo :sweat_smile:

1 like

Wow die explosie in Beiroet. De filmpjes zijn echt ziek brr :disappointed_relieved::cold_sweat:

1 like

Lief! Nu ga ik over op chocolademelk, ik neem het er even van.

1 like

Er komt ineens water uit het plafond. En m’n huisbaas neemt de telefoon niet op.

Aint life beautiful :slightly_smiling_face:

Echt lof it

:confused: even aanbellen bij de bovenburen?
Heb het ook ooit gehad, het liep langs de muren naar beneden. Zo kut.

Zijn er niet, huis wordt verbouwd en deur zit op slot

Ojee! Niet noodnummer van de brandweer/politie ofzo?

Ik zit (erg sneu) in m’n eentje aan de gin tonics maar eigenlijk vooral voor de kersen die ik er dan ingooi, om die aan het eind op te kunnen eten.

4 likes

Heb t idee dat het stopt is met druppelen, er hangen nog wel wat druppels maar heb al tijdje niks horen vallen. Dis misschien valt het mee.

Ohjee daar zou ik ook even van schrikken, verwacht je niet per se haha.
Vervelend dat je je niet helemaal kon ontspannen en verdrietig was, hopelijk een 2de keer beter.

Ik ga het mezelf cadeau doen in mijn eerste week vakantie denk ik, dan heeft mijn vriend nog geen vrij dus wil ik even lekker wat me-time plannen.

1 like

Echt heftig. Ben er naar van.

Same :slightly_frowning_face:

Ik ook. Moet er al de hele avond door huilen. Al ben ik dat zelf schuld omdat ik weer op twitter moest kijken

Ik vond het echt fijn. Ik had het via treatwell geboekt en je kan daar kiezen door wie je gemasseerd wil worden.
Ze deed eerst een soort intake en vroeg wat voor beroep ik deed en wat mijn klachten waren e.d. Tijdens het masseren legde ze ook uit wat ze deed. Het was een bindweefselmassage dus het deed wel best pijn omdat ik helemaal vast zit. Maar hangt natuurlijk net van het type massage af. Ik vind het iig prettig en ik ga over 3 weken weer.

1 like

Na mijn eigen alpaca topic en alpaca meeting is het nu tijd voor een alpaca tattoo. Heb gemaild voor een afspraak. Zin in :grin:

Wil ook ooit nog echte alpacas, maar dat is een dingetje voor op mn visionboard of loa.

20 likes

Je post nooit meer in je topic. What’s up met dat?

Mijn alpaca wereldoverheersing is redelijk volbracht. Dus het is tijd voor een volgende stap.

3 likes