Wat je even kwijt wil #40

@Trenchcoat even poepen in het pashokje

6 likes

Heb alpro haver barista gehaald ipv oatly want dit was in de bonus maar het is zo matig drink dan liever geen melk in de koffie :disappointed_relieved:

Je zou toch zeggen dat een bandenplakdienst toch ook onderdeel is van de vertrekregeling? :shushing_face:

1 like

Ik vind het raar klinken, maar heb er verder geen verstand van. Je zou wel de huurcommissie kunnen bellen om te vragen of dit mag.

1 like

Met dit weer heb ik alleen maar zin in garnalencocktails en milkshakes. :grimacing:

3 likes

Lijkt me van niet, maar het lijkt me ook dat je dit wel kan vinden op internet.

Mag denk ik niet zo maar, maar zou inderdaad even juridisch loket of huurcommissie bellen. Denk dat het alleen zou mogen als ie nu alsnog de verhoging doet van vorig jaar en dan nog een keer verhoging op een nieuw moment, want mag twee keer in 24 maanden ofzo en hoeft dan niet perse dezelfde maand te zijn in opeenvolgende jaren.

Ik vind het heerlijk dat de hitte in Nederland steeds vaker droog is dan zo benauwd. OkƩ vorige week was het wel echt benauwd en zwelde ik op als een ballon, maar nu vind ik het wel lekker (in de schaduw).

1 like

Gisteren vond ik het ook echt een stuk beter te doen inderdaad, hoop dat het vandaag dan ook zo blijft want dat benauwde ben ik echt zo zat. weet niet waar je in NL zit, maar in de achterhoek (GLD) wordt het echt super vaak smerig benauwd

1 like

@Masterchef @Monkeyslut @Ferris Ja, ik heb de makelaar al gebeld net maar die kon niet zo 1, 2, 3 antwoord geven dus ik word vandaag nog teruggebeld. Wilde meer m’n verbazing even uiten hier haha.

1 like

Aah mijn vakantie begint bijna :tada::tada:

14 likes

Lof dat ik geen keto meer doe, lekker een banaan en twee perziken met havermout voor ontbijt

10 likes

Ik ga vandaag lekker verbranden op het strand. Tot sinas!

8 likes

ik heb zin in een mega zak superzoute naturelribbelchips en aioli om mee te dippen :sunflower:

4 likes

RIP

1 like

Mijn god, wat is dit joh.

1 like

Klinkt een prima lunch.

Mijn misschien toekomstige auto word dadelijk gekeurd :sob: hoop dat alles in orde is

Wat een gave broek (of is het een jumpsuit of iets?) Waar komt die weg?

1 like

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik zit inmiddels op dag 40 van mijn cyclus en nog steeds niks. Ik heb een test gedaan, en die was negatief, maar ik vertrouw het niet. Ik ga morgenochtend nog maar een test doen voor de zekerheid. Mijn vriend zit helemaal te panikeren en te zeggen hoe ons leven nu voorbij is…thanks man :joy: