Ja is dat zo? Wist ik niet. Maar alsnog, er zal iemand moeten zijn voor een check ofzo.
Als het nu al zo is, hebben we het over 10 jaar binnen 1u in huis?
Net 2 uur naast Joris Bijdendijk gezeten tijdens de after party van onze heri heri actie en ik ga niet voor jullie liegen, ik was een giechelende starstruck bakvis.
In het Noorden
Ik wil je niet verdrietig maken maar in de randstad kan dit al.
Thuisbezorgd?
Ik woon in de randstad maar ik heb echt niet mijn bol.com bestelling hier over een uur.
Ik dacht dat een aantal webshops hiermee aan het experimenteren waren. Zelf heb ik Select van B.ol
en kan ik het dezelfde dag nog laten leveren maar daar maak ik echt alleen uitzonderlijke gevallen gebruik van.
Net door het krukje van m’n hond gezakt… dus hoe is jullie avond?
ik had afgelopen week een groep mannen op werk die de hele week bij ons verbleven ivm een opleiding. vanmiddag kregen ze te horen of ze geslaagd waren en ik werd echt emotioneel dat ze elkaar gingen feliciteren en zo blij waren allemaal later kwamen ze m’n collega en mij nog bedanken voor de fijne week en de goede service enzo, heel lief. en er was een hele knappe jonge gast bij die echt de hele week zat te flirten enzo, en heb ik hem net opgezocht op FB en toegevoegd op zijn openbare insta waar hij iets met die opleiding doet die ze bij ons gevolgd hebben? OH JAZEKER. opleiding voorbij, iedereen naar huis dus dit is helemaal legaal haha
Heeft jouw hond een eigen kruk.
Ik vind de appen tussen dates door altijd zo lastig. Je wilt niet te veel, maar ook niet te weinig. En bij mij is de koppeling tussen de persoon waarmee ik app en de persoon die diegene is het echt is nog niet gemaakt. Waardoor t bijna als twee afzonderlijke personen voelt. Hebben meer mensen hier last van.
KAPOT LIEF
Waarom ben ik nog wakker?
Jaa zo irritant. Je wilt niet te veel vragen want je wilt op een date nog wat te zeggen hebben maar je wilt ook niet ongeïnteresseerd overkomen. Echt moeilijk hahah
Weer die vriend hoe je je nu voelt?
Als je straks gewoon gaat zul je aan het eind van de week trots zijn op jezelf. Je kan het! En maak vooral zoveel mogelijk plezier.
Mijn ritme dit weekend was dus 06:00u wakker. Wedden dat dit vanaf morgen als ik weer week niet zo is.
Oooo zo’n mega spierpijn. Ik weet echt niet hoe ik de trap af ga komen laat staan hoe ik zo op de wc moet gaan zitten.
De kat kreeg het vannacht voor elkaar om de lamp aan te doen. Ze sprong zo heftig op de krabpaal dat hij tegen het lichtknopje aan kwam.
Zo net voor het werken weer gewandeld. Morgen moet ik nasr kantoor voor de rest van de week. dan gaat dat wandelen helaas niet qua planning.
Ben vanochtend wakker geworden doordat het konijn van mijn vriend op mijn hoofd sprong. Niet aan te raden.