Bedankt voor de lieve reacties, @PaigeMichalchuk, @Leverworst en @Lentex. Heb gelukkig goed kunnen slapen daarna en verder nergens last meer van gehad. Behalve van mijn vriend, die nu bij alles roept: ‘snel, bel een ambulance!’, o.a. toen hij vanochtend zijn teen gestoten had. Haha, kan er nu iig om lachen en voel me niet meer schuldig.
Ga mijn huis met airco verlaten om bij mijn vriend in zijn warme woning te chillen tot maandag. Moet hem ook overtuigen n airco te kopen
Wat fijn dat je die baan in de pocket hebt.
Omg net gesport (trots) maar nu nog de hele dag werken in die bloedhitte (en dus alleen maar staan). Twijfel of het een goed idee was
IJsjes als je een vriezer oid daar hebt?
Volgens mij zit er een fout in m’n rol vuilniszakken want de afgelopen 6 keer en nu was de zak kapot. Heb ‘m nu expres niet zo vol gedaan want ik was al bang dat het nu weer zou zijn, en ja hoorrrrrrr. Kan ik weer op m’n kop in die prullenbak gaan hangen om het schoon te maken.
Ja doe ik!
Ben naar boven gegaan om te vragen of die bouwvakkers minder hard naar elkaar wilden blèren. Het galmt hier zo, galmt ook de hele tuin door. Maar ze reageerden heel aardig, zoals altijd. Nu die jenkende kat uit de tuin nog weg en momma is weer blij.
Momma gaat trouwens even een ijskoffietje maken want het is weer zover, vriendinnen.
ijstaart?
Heel tof! Misschien spot ik hem nog eens tweedehands dan
Gefeliciteerd!!
Een collega van mij heeft een pup uit Portugal geadopteerd. Gister heeft ze haar opgehaald. Nu blijkt de pup ziek te zijn, ze had wormen en ze heeft een kuur gekregen etc.
Nu zegt die collega dat als die kuur niet werkt ze de pup ‘weer terug gaat sturen’. Dat maakt me zo boos hè. Het is een levend dier, geen item van bol.com ofzo! Maar ze wil dan niet voor al die kosten opdraaien. Joh, had dat ff bedacht voor je een zwerfhond adopteert.
Ik kon altijd heel goed met hasr opschieten, maar ben nu echt op haar afgeknapt.
Neeeee wat achterlijk en zielig voor het hondje!
Hoewel ik bij zulke verhalen ook geneigd ben te denken van oké als ze zo met hun dieren willen omgaan is het misschien beter als ze ze niet hebben.
Maar ze zijn echt heel erg stom.
Ik klaag echt alleen maar. Maar maandag zou mijn cursus beginnen waar ik € 300 voor heb betaald. Vorige week woensdag kregen we een mail waarin stond dat ze de alternatieven aan het bekijken waren maar we hebben nog niks gehoord… maandag is al zo snel, kom met een alternatief!!
Ik kreeg vanochtend een mail van Parcelforce dat ik vandaag een pakketje uit Nederland kan verwachten. Nou super leuk natuurlijk maar ik verwacht eigenlijk niets, en de enige mensen die mijn adres weten en soms dingen opsturen zeggen dat zij het niet zijn.
Vind het toch wel een beetje freaky haha, ben benieuwd wat het is.
@Chuckie Hoe gaat het vandaag met je/ jullie? Wat ontzettend naar wat er is gebeurd, gecondoleerd!
Ik ‘zou’ op bezoek gaan bij mijn stieffamilie (die ik niet zo mag), maar mijn vader reageert al 3 dagen niet en morgen gaan ze weg. Ik zou alleen maar gaan omdat mijn vader dat wil, dus ik ga niet meer moeite doen dan elke dag een appje sturen (@Barosmijnschatje toch jammer dat je niet reageert…) dus volgens mij kom ik er onderuit dit jaar
Elke keer als ik een foto van je zie, denk ik: wat lijk jij op een oud klasgenootje!
Ik kom er net achter dat ik mijn pinpas in de oud papierbak heb gegooid ik ging laatst ijs halen voor meerdere personen dus ik kreeg het mee in een papieren tasje. Ik had even snel mijn pinpas in dat tasje gegooid en vervolgens dat tasje weggepleurd
dit is me ook al eens overkomen met mijn creditcard
Ja ik schrok er ook van net