Wat je even kwijt wil #40

Nog 1 dag werken en dan vakantie :tada: met mijn vader naar een Franse theatercamping, ben heel benieuwd, lekker creatief doen.

7 likes

Precies dit! En ook een keer op hakken en leuk aangekleed naar je werk gaan.

1 like

En @EllaFitzgerald ben blij dat jullie zo reageren. Zat alweer te twijfelen of ik aan het overdrijven was. Ze kan nog geen verzekering afsluiten want ze heeft het paspoort van de pup nog niet, die krijgt ze binnenkort opgestuurd…

Vind het zo sneu, het is zo’n mooie en lieve hond. Heb inmiddels zelf aardige ervaring met zowel pups als zwerfhonden, dus zit al helemaal constructies te bedenken waarmee ik de pup misschien over kan nemen, zodat ze niet teruggestuurd wordt.

Maar ik heb bewust geen hond. Vanaf oktober heb ik er namelijk echt te weinig tijd voor, want dan ga ik weer 32 uur naar kantoor.

Dus zat nog te denken om het toch te doen, en ondertussen een geschikt huis voor de hond te zoeken. Maar ik weet nu niet hoe duur alle dierenartskosten gaan zijn en ben bang dat ik dat zelf ook niet kan betalen… blegh.

Snap inderdaad echt niet dat ze dit niet van tevoren even heeft bedacht :confounded:

En dan ook nog te bedenken dat wanneer de hond bij controle bij de dierenarts blijkt iets te mankeren (hoeft helemaal niks ernstigs te zijn maar bijvoorbeeld diaree of een blaasontsteking) dat deel/orgaan nu en in de toekomst niet verzekerd kan worden. Lijkt me dat je daar wel over nadenkt voordat je zo’n schattige pup neemt die dan ’ ineens’ geld blijkt te kosten…:frowning:

1 like

Lig echt heeeerlaaaak op het strandje. Kop in de schaduw, lijf in de zon. Lekker mensen kijken :sunglasses:

11 likes

Ik heb rode peper gesneden en toen mn vinger afgelikt. Nu staat mn mond in brand

Dit soort weken zijn de enige tijd dat ik me bLeSSeD voel met m’n donkere zitkamer aan de tuin, het is hier zo lekker koel nog. Hitteplan is verder ook al uitgevoerd, de koelmatjes liggen klaar, airco staat paraat en de diepvries zit vol ijsblokjes voor ijskoffie. Ik heb zelf hondenijsjes gemaakt voor de doggies. Bring it on!

Ondertussen heb ik meerdere borduur- en macramebestellingen lopen waar ik al die koelte natuurlijk voor nodig heb, handwerken met soppige vingers is een no go.

12 likes

woow doe je ook borduurbestellingen? <3 vet! Maak je dan eigen patronen daarvoor :smiley: ? (Ben oprecht nieuwsgierig)

Haha ben dan altijd benieuwd of ik mezelf ook op een ander vindt lijken

1 like

Haha! Nee ik maak hoops met vintage stofjes, met tergende quotes over feminisme en millenials. Beetje een uit de hand gelopen grap maar het loopt sinds kort best en ik vind het superleuk om te doen. Veel custom bestellingen, dan vragen mensen om de raarste quotes joh, vorige week moest ik 5 keer “your heart is tequila” maken bijvoorbeeld, mafkezen.

9 likes

hahahahaha love it. Echt super nice!! <3 Sinds ik borduren een beetje onder de knie heb vind ik het ook zo leuk om te doen, zit er een beetje over na te denken om geld opzij te zetten voor een tablet om dan eigen patronen te gaan ontwikkelen en dan misschien te gaan verkopen!

Leuk! Ik weet dat er een app is om cross stitch patronen te maken op je telefoon, dat schijnt best goed te werk. Voor echt borduurwerk geen idee eigenlijk. Met een beetje slimme marketing/SEO kun je vooral patronen echt lekker verkopen via bijv Etsy. Als je een shopje wil openen en vragen hebt, holla.

1 like

Jaa precies! Ik koop zelf ook geregeld op Etsy! Ben nu een beetje aan het rond kijken qua tablets zelf. en dan echt een spaardoel zetten. misschien houd ik dan ook eens op met onnodige shit kopen. Twijfel nog tussen crapple/surface/samsung

Ik heb nu ook de optie Reels maar snap nog niet echt wat dat is…

Het is een aparte categorie filmpjes, ze komen hier, verder snap ik t ook niet

2 likes

Ik heb een nieuwe auto :clinking_glasses::heart:

afbeelding

115 likes

Had Debbie niet dezelfde :stuck_out_tongue: ? Zeer mooie auto!

1 like

Nee die had volgens mij een porsche :pleading_face: en nu weer een mini cooper

1 like

Law of Attraction. Ik wil ook een crèmekleurige porsche macan.

5 likes

Ja het is precies tiktok! Ook met de aantal seconden, de manier van opnemen, de effecten en geluiden