Wat je even kwijt wil #40

En ook de Mercedes G wagon, de porsche is voor weekendtripjes :stuck_out_tongue:

3 likes

speak it into existence

1 like

Haha nou als je die Mercedes G gaat kopen wil mijn vriend wel mee met de proefrit.

Hele mooie auto!

DEAL, dan maken we er een tour door Brussel van.

1 like

Damn waarom heeft de bus geen airco aan :hot_face:

Zodra ik thuis ben doe ik bikini aan en ga ik mn zwembadje schoonmaken en vullen

Dat vind ik een heel goed plan!

Ik moest net de postcode van mijn ouders zeggen en bij mijn eigen postcode verzin ik altijd wat voor die letters, maar de letters van mijn ouders weet ik wel precies ‘correct’ te zeggen, omdat ik het altijd van mijn ouders hoor. Dus bijvoorbeeld Cornelis Rudolf in plaats van Cor RenĂ© wat ik dan ter plekke zou verzinnen. Ik voelde me ineens heel volwassen.

5 likes

Ik had ooit echt postcodeletters CR, ik onthield het altijd als Cristiano Ronaldo :sweat_smile:

9 likes

Ik ook!!! Ik zei dat ook altijd, iedereen snapte dat

1 like

Ja dit word mn eerste automaat. Maar mijn vriend heeft deze auto ook alleen dan nieuwer model en daar rij ik wel eens in en dan zit ik continue met mn linkerbeen de koppeling in te drukken die er niet is :joy:

1 like

Ik maak altijd de super leuke grap met mijn postcode. EK. Dan zeg ik; niet het WK maar het EK hihahooo. hilarisch. insert willemijn meme

31 likes

Ik heb net iemand gebeld voor hulp. Die persoon had ik al twee jaar niet gesproken. Hij reageerde positief. Voel me zo slecht en goed tegelijk.

31 likes

Ik heb nu weer een call met mensen in Amerika. Ik ben echt altijd al helemaal gaar voordat die beginnen. Ook in het Amerikaans dus moet ook goed opletten.

Lekker een dutje doen

Ik zit bij de kapper met folies in mijn haar, kwamen ze een ijsje brengen :heart:

26 likes

Lekker pootje baden in ons zwembad die we hebben opgeblazen met een föhn want we hebben geen luchtbedden pomp.
Werkt prima trouwens, was in 5 minuten gepiept :rofl:

9 likes

Ik heb nu geen zin maar morgen breng ik de bouwvakkers wel een ijsje

2 likes

Ik kan je één ding vertellen: een muis is bijna nooit alleen :weary:. Sterkte. Misschien zo’n geluidsapparat gebruiken om ze het huis uit te jagen? In hoeverre dat dat diervriendelijk is weet ik niet