Wat je even kwijt wil #40

Ik zet het de laatste tijd alvast klaar in de voortuin als ze zeggen dat ze er aan komen. In het mom van; contactloos ophalen.

@nello ishetalweekend.nl zegt van niet :frowning:

ooooof nee dat gaat dan niet nee :joy:

1 like

Net even een dutje gedaan van een uur onder werktijd. Dat is echt chill aan thuiswerken

4 likes

Wat lief dat je het vraagt!
Ja het gaat naar omstandigheden wel oké, we hebben gelukkig allemaal wel een fijne en begripvolle omgeving. Ben nog steeds niet helemaal over de schok heen maar merk dat het verdriet ook wel echt te komen nu

2 likes

Totaal geen zin om te koken en ik ben alleen, dus tijd voor een Papa John’s pizza :heart_eyes::drooling_face:

Zometeen ook maar de persconferentie kijken

1 like

Nog 5 minuten en dan hoeven jullie ook nooit meer mijn manager gezeik aan te horen. Aangezien ik een prachtig afscheidscadeau heb gehad (niks), heb ik maar stiekem een fles champagne in mijn tas gedaan gehe

99 likes

secundaire arbeidsvoorwaarden toch

nu vrij!
yeey

2 likes

Neem er nog een!

2 likes

Misschien is ie toen ook zo binnengekomen?

Gefeliciteerd met je vrijheid! :partying_face:

17 likes

Wil je nog delen waar je hebt gewerkt? Ben erg benieuwd :yum: :innocent:

1 like

Ik wilde net een tas met kleding op zolder zetten en wij hebben een vlizotrap. Dus ik heb de trap goed uitgetrokken en ben nog 1 stap verwijderd van de zolder, schiet de trap gewoon compleet los :eek: Ik kon me gelukkig goed vasthouden aan de trap zelf en het luik heeft de bovenkant van de trap opgevangen terwijl de onderkant van de trap tegen een muur klapte. Dus zo stond hij nog “vast”. De trap is gewoon helemaal losgekomen en gelukkig liep mijn dochter het haar kamer in anders zat ze tussen de muur en de trap. Ik zit echt te trillen, mijn enkel doet pijn en ik ben zo geschrokken.

Omg

Ik heb echt zelden muggenbulten. Nu heb ik er 12 :cold_sweat: Jeukkkkk

Het ging hier laatst toch over hoe vaders de telefoon opnemen? Mijne zei net “hallo met de baas van de week”. Ok pap.

43 likes

Goed dat je zelf voor feestcommissie heb gespeeld. :champagne: :partying_face:

3 likes

Ja en zo komt ook mijn Mexicaanse snack langs, dus prima afsluiter :smirk:

15 likes

Wow! Are You okay?

Mijn schoonvader neemt altijd op met “ja hallo ben je daar? Het is je schoonvader, -naam-”
Bedankt kerel, ik heb nummerherkenning :sweat_smile:

4 likes

Nope dit is net zo hardnekkig als Soldaat van Oranje.

6 likes