Dankjulliewel voor de lieve berichtjes allemaal!
@KipTokTok Daar zit de crux, ik denk ook dat een andere baan goed zou zijn maar het lost zijn eigen problemen natuurlijk niet op, ik denk dat hij overal in dit patroon zou vervallen. Daarnaast is het bedrijf/concept echt top en is hij er vanaf het begin bij geweest, ze zijn nu internationaal aan het uitrollen en het was de bedoeling dat hij de producties in andere landen gaat opzetten. Hij wil absoluut niet weg en dat begrijp ik helemaal, maar hij moet ergens gaan leren om ook wat los te kunnen laten en te delegeren.
@VickyViolence Ja eens, het is ook niet eens drukte, het is puur hoe hij er zelf in staat en zich verantwoordelijk voelt voor de gehele productie, terwijl dat niet perse nodig is. Gezien, erkend en gewaardeerd is hij ook zeker, financieel en in communicatie met het management. Hij voelt gewoon de druk om te voorkomen dat er in een team van 20+ mensen fouten worden gemaakt en die druk neemt hem helemaal over.
Ik pleit ook absoluut niet voor vakantie, hij heeft wel even rust nodig maar ik denk dat hij ergens, van iemand, moet gaan leren om zich anders op te stellen tegenover zân werk.
@Lula Nope, gewoon zân eigen telefoon, want theoretisch gezien zou hij geen telefoontjes moeten krijgen haha! En die afhankelijkheid is er in geslopen, ze weten allemaal dat als er een probleem is, dat hij het wel oplost en dat maakt het te makkelijk om het op hem af te schuiven. Dat heeft hij zelf gecreĂ«erd en ik wil zo graag dat er een omslag wordt gemaakt door hem zelf zodat dat niet meer gebeurd.