Wat je even kwijt wil #40

Tien over twaalf, mooie tijd om aan mijn werkdag te gaan beginnen :sob: waarom heb ik zo weinig focus momenteel

Sinds ik terug ben van vakantie heb ik weer veel last van allergie. Ik word wakker met dikke, tranende ogen, hoofd zit vol en mijn huid is droog + ik voel me moe. Op vakantie had ik nergens last van en werd ik fit wakker met heldere ogen. :weary:

1 like

Oeeeh wat waar hoe wanneer.

Omggg benieuwd

Ik zou vandaag naar het strand me toekomstig studiegenoten en we hadden om 12ish afgesproken. Ik moest van ver komen en door file etc was ik al wat laat (half 1), maar nu ben ik alsnog de eerste?! En de rest appte lastminute af of zeiden dat ze een er om 1 zouden zijn. Nou ik zie niemand. En ik baal van mezelf dat ik hiervoor te hard heb gereden

Woow wat gek! Wat voor soort tattoo wordt het?

Ga je naar dragon?

Love it

1 like

ga ik helemaal hyped in de hitte fietsen naar de supermarkt om kaasbroodjes te halen

hebben ze geen kaasbroodjes?

1 like

Is dit echt???

Ja volgens nu.nl wel! Hij heeft ook toestemming gegeven voor het delen van de foto :joy:

3 likes

Buh ik ben zo bang dat ik het heel weekend binnen moeten zitten wachtend op de uitslag van de coronatest, terwijl ik me nu helemaal prima voel. En ik weet dat het niet het einde van de wereld is en dat ik er goed aan heb gedaan om me te laten testen maar buh :frowning:

Ga me nu maar nuttig maken thuis met opruimen ofzo.

De schapen van de buren liggen vol in de zon en hebben nergens schaduw. Zo zielig :disappointed:

1 like

Hahahah dit maakt echt mijn dag, kijk die andere mensen ook lachen

Ben voor het eerst tomaatjes aan het drogen in de oven en voel me helemaal een keukenprinses :tipping_hand_woman:t3:

4 likes

ik kom niet meer bijjjjjjjj

omg ik lach nog steeds. maar ik kwam hier om te posten dat ik blij ben. onze leverancier heeft nu een vrouw op hun supportdesk zitten. Voelt toch een beetje alsof ik niet meer alleen ben.

3 likes

Net mijn nieuwe blender gekregen, maar volgens mij is er iets mis mee. Morgen kan ik m’n buurman vragen of hij ernaar wil kijken. Ter vervanging van een smoothie heb ik maar een fruitsalade gemaakt. En wat doe ik? Ik strooi zout ipv suiker over al dat lekkere fruit. Fuck.

5 likes

Oh iehl. Heb je niks aan nu denk ik. Maar soms werkt zout wel net zo goed als suiker. In de tweede wereldoorlog werd gezegd dat je ipv suiker, want schaars, ook zout over je grapefruit kon doen. En dat werkt dus echt want dan wordt bitter idd zoet.

Nou ja meer een weetje. Niet echt wits waar je nou een lekkere salade van krijgt. Hoop dat je nog iets kon redden :wink:

3 likes

Hahaha mijn buurmeisje (3 of 4 jaar) is zo schattig, ik hoor alleen maar “Hoi pippi langkouuuuus hihahoehopsasa” en “Jij bent de moooooiste, jij bent de bom!” in dat kinderstemmetje over de schutting heen.

Ze doet me echt denken aan mezelf vroeger, 24/7 aan het kletsen en altijd zelfbedachte liedjes en melodietjes krijsen. En haar broertje is dan weer stil en luistert alleen maar naar haar, precies mijn jongere zusje, die liet mij ook altijd aan het woord of deed mij alleen maar na.

16 likes

Oeh herkenbaar, ik kan bij tijd en wijlen ook enorm emotioneel worden. Ik probeer me ook maar voor te houden dat dit nou eenmaal is hoe ik ben, en dat ze daar dan maar moeten vinden wat ze vinden. Denk dat accepteren al beter is dan het zwaar onderdrukken.
Voor de rest vooral rustig blijven en van te voren goed bedenken wat ik wil zeggen. Dat helpt me ook wel.

1 like