Wat je even kwijt wil #40

Ja waarom ze dat doen :sweat_smile:

Yess haha, benieuwd wat je er van vindt!

Amerikanen willen altijd een eigen versie van iets hebben denk ik. Net zoals films waar ze ook een eigen versie van willen als de oorspronkelijke versie in een andere taal is opgenomen.

2 likes

Ik ben net buiten geweest en zit nu binnen en Jezus het zweet gutst echt aan alle kanten. :sweat_smile: Druppels van mijn hoofd af. Niet normaal.

Welke b&b werk jij? Of hebben ze dat overal?

Ik zit buiten maar we hebben geen licht dus de buren denken dat er niemand is en ze houden allemaal diepe gesprekken over hun relatie.

@Luzarl ik heb het al bij meerdere geadverteerd zien worden!

12 likes

Nja hier in europa was hetvtoch altijd een beetje het ding dat landen uit het oosten vaak wonnen omdat zij elkaar konden verstaan.

Oh wauw deze grap ging volledig langs me heen. Bedankt voor de uitleg :’)

1 like

Zijn docu’s zijn echt goed, waar kijk jij ze?

1 like

Ik heb sinds een tijdje NLZiet en kwam erachter dat er daar heel veel op staan!

Ohh thnx, vriendin heeft dat volgens mij.

Ik wil dat Pucca weer hip wordt

5 likes

Het kan zijn dat een specifieke franchisenemer iets anders doet maar in principe zouden ze hem overal moeten hebben!

1 like

Ik ben door alle ambulance programma’s heen en ik zoek iets nieuws om te kijken. Weet iemand iets dat lijkt op ambulace UK of ambulance down under?

Lifehack: met dit warme weer slapen met een natte handdoek om je heen. Thank me later :heart:

3 likes

Ik ben op een vakantiepark en bij het restaurant trad iemand op en en wij hoorden dat van een afstand dus ik dacht nog huh deze zanger covert echt veel van lange Frans.

Het was Lange Frans.

51 likes

Ik heb zonet 112 gebeld voor m’n vriend. Omg ben echt zo geschrokken :fearful::cold_sweat:!! Gelukkig kwam hij tijdens het telefoongesprek weer bij en ligt hij nu bij de airco in bed, alles lijkt goed te zijn. Hij was ook zo intens bleek ineens

Wow wat een schrik! Is de ambulance wel geweest om hem te checken?

Ohjee dat is schrikken! Weten jullie wat er aan de hand was? En gaat het weer een beetje?

Ik lig ook in bed met een koude handdoek. Eerst nat gemaakt en daarna nog 5 minuutjes in de vriezer gestopt! Die is nu na een half uur nog steeds lekker verkoelend.

1 like