Wat je even kwijt wil #40

Leuk! Veel plezier!

1 like

Mijn lijf op vrije dagen: 7 uur klaarwakker en niet meer in slaap te krijgen.
Mijn lijf op werkdagen: half 8? Neeee slaap slaap slaap!

5 likes

Mijn collega die heel graag de baas wil zijn/spelen is nu tijdens een storing alles naar een volledig verkeerde oplosgroep aan het zetten. Ik wil ingrijpen maar ik weet dat ik (ook in overleg met mijn teamleider die nu op vakantie is) dit nu beter niet kan doen, want de boel moet ā€˜eens echt goed fout gaan’…Mijn handen jeuken.

9 likes

Oeeeh dat vond ik altijd zo leuk vroeger! Geniet ervan!

1 like

Ik zag dat er vanaf 26 juli weer een nieuw seizoen Good Girls komt.

42 likes

Ik was gisteren met een buurman aan het appen en hij zei ojjaaa ik ben vandaag weer terug gekomen, kom volgende week wel een flesje wijn langs brengen
En ik zo :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: lekker maar hoezo dan
Had ik de afgelopen 2.5 week z’n planten water moeten geven maar ben ik dat echt COMPLEET vergeten omdat het na zijn vraag direct over pasgeboren kittens ging en toen heb ik me daar alleen maar op gefocust :joy:
Maar z’n planten leefden nog dus heb niks gezegd :grimacing::grimacing:

110 likes

:hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face:

3 likes

Snel cadeaubonnen opmaken als je ze nog hebt!!

1 like

Ben heel benieuwd hoe je het vind, ben dol op attractie parken maar twijfel altijd of het niet te ā€˜kinderlijk’ is. Kun je dat laten weten? :face_with_hand_over_mouth::sparkles:

Het is al ingegaan, dus je merkt het al meteen. Best onhandig als je grotere aankopen wilt doen. Maar ik denk/hoop sowieso dat ik nooit zo’n bedrag in vvv bonnen krijg :grin:

Oh wat kut. Ik spaarde cadeaubonnen altijd op voor als ik iets duurs wilde kopen maar dat kan dus niet meer overal :confused: vind t eigenlijk wel raar ook

En ook wel kut als je altijd krap bij kas zit en die cadeaubonnen (door ze o.a.op te sparen) een mogelijkheid zijn om jezelf een keer wat duurs te gunnen.

4 likes

Ja zo deed ik het altijd. Maar het geldt niet overal, in fysieke winkels kan het nog wel volgens het artikel

1 like

@Oprah Ja ik ben ook benieuwd! Dacht ook altijd dat dat meer voor kinderen was. Maar ik hoor er de laatste tijd steeds vaker mensen heen gaan van mijn leeftijd of ouder. Ben ook benieuwd. Veel plezier in ieder geval!

1 like

Niet alleen vvvbonnen, ook gewone cadeaubonnen van bijv de Bijenkorf.

Ik kan niet lezen! Die mogen nog wel.

Nee er staat juist dat dat nog wel mag.

Ah ja, je hebt gelijkt!

Zo een angst onder ogen zien en ik heb daar geen zin in. Maar wat moet moet en achteraf zal het wel weer meevallen. :upside_down_face:

1 like

Ik zou vandaag eindelijk naar de tandarts gaan na bijna een jaar. Heeft die arme man een coronatest moeten doen en omdat hij nog geen uitslag heeft gaat de afspraak niet door. Volledig begrijpelijk ook, maar loop de hele coronaperiode al tegen de gedachte ā€˜heb ik dit keer 100 of 500 gaatjes?’ aan te hikken en dacht er vandaag eindelijk van af te zijn

Ik heb een euro huurtoeslag gekregen :joy: bedankt man

34 likes