Misschien het licht aan doen, die mug killen, daarna even lauw douchen, een koud washandje meenemen om op je voorhoofd te leggen en nog wat uurtjes slaap proberen te pakken? Sterkte in ieder geval
Lieve reactie
Ik ben beneden op de bank gaan liggen waar het iets koeler is, ik moet eigenlijk om 7 uur opstaan maar misschien dat ik nog een uurtje kan slapen… dat natte washandje is wel een goede tip, ik ga er meteen een maken
Ben jij nog of al wakker? Nachtuil of vroege vogel
Lig nog steeds wakker. Ook echt zoveel emoties op het moment. Wat ben ik jaloers op mensen die hoe dan ook goed kunnen slapen. Ik ben al dagen echt kapot overdag, maar het slapen lijkt maar niet te lukken.
Oh dat is slim! En soms kan je lichaam meer dan je denkt. Die concentratie lukt vast. Ik ben ook wakker door zo’n klotemug en hitte + wakkere baby, dus ga ook mijn eigen advies opvolgen
Ps: en nu telefoon weg en nog een dutje doen he!!
Ja hoor, 07:13, ik denk: ik kan m’n rolgordijn wel ff naar boven doen, blote tetten alles. Loopt er een kerel langs die op dat moment maar boven lijkt. Gutemorgen
Ben echt blij dat ik bij m’n ouders ben gaan slapen. Ik merk hier echt niks van de temperatuur en lig met een lange pyjamabroek onder een dekbed.
@anon44972210 wat eng, maar goed gehandeld. Gelukkig liep het goed af!
Ik lig onder mijn zomerdekbed te forummen, ik ben bijna defect als het op warmte aankomt haha.
Jemig, wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat het je opbreekt. Heb je vandaag een koele ruimte waar je vandaag misschien een kort dutje kan doen?
Ik heb net gelukkig nog wel ff kunnen slapen. Maar nee nergens een koele plek Al zit de warmte me niet eens super dwars.
Ben jij nog op vakantie? Foto’s zagen er heel goed uit! Zou ook zo graag in de bergen willen zijn he. Ben niet snel heel rustig maar tijdens een mooie wandeling in de bergen wel.
Oja ik bedacht me gisteravond pas dat er geen airco in de sportschool is vanwege corona en ik denk dat sporten niet zo verstandig is dan eigenlijk. Nu twijfel ik over gaan. Dacht serieus toen ik vorige week naar weersverwachting keek dat het alleen gisteren zo tering warm zou zijn. Hele week nog
Hmmm echt rot, ook omdat je door emoties/ stress niet lekker slaapt want dat lijkt me geen quick fix. Je mag me altijd dm’en hoor 's nachts als je iets kwijt wilt, bestaat een kans dat ik wakker ben, en anders helpt opschrijven misschien met piekeren! Heb je melatonine al geprobeerd?
Nee, ben al terug, ben 2 dagen maar geweest haha, de reistijd en de wandeltijd waren bijna gelijk. Het was prachtig en dus in 4 vrije dagen te doen, echt een aanrader.
Ohhh die warmte zal vast niet fijn zijn voor zo’n kleintje, die kan je ook niet uitleggen wat er aan de hand is, zo zielig dan hè
Ik kan normaal redelijk goed functioneren op weinig slaap maar moet vandaag een paar hele moeilijke dingen doen waar ik echt voor moet kunnen nadenken. Bah bah bah. Zo’n naaistreek van m’n lichaam hè, gewoon ff niet slapen want why not, met slaap was het nog niet moeilijk genoeg allemaal
Heb jij nog een beetje kunnen slapen uiteindelijk?
Weet iemand of Duitsland ook van die mega supermarkten heeft als Carrefour? Ik wil graag op de terugweg gaan inslaan. Vooral Kinder Surprises
Ik rij vanuit Hamburg via Bremen richting de A7
Ik woon bij de grens en daar in Duitsland heb je de Real die heel groot is. Weet niet of die overal in Duitsland zit.
Omg is dit echt? Ik was al niet van plan om te gaan maar dan heb ik nu een goeie reden
Ze hadden ze bij ons pas uitgezet, maar bij een vriendin doen ze het wel. Dus geen idee.
Heeft iemand tenminste een goeie morgen
Ik verplaats me as we speak van mijn bed naar de hangmat. Heerlijk.
Zo jaloers, kan niet wachten tot ik daar plek voor heb😍
Het helse verhuisweekend gaat van start. Leuk dit intrekken bij m’n vriend, maar met 33 graden is verhuizen echt een ramp
Ik wil er ook een aanschaffen denk ik! Waar is die van jou van?