Een van m’n buren speelt piano buiten of met de deuren open en het klinkt echt heel mooi en rustig.
Lekker windje, hangmat, echt relaxed zo
Een van m’n buren speelt piano buiten of met de deuren open en het klinkt echt heel mooi en rustig.
Lekker windje, hangmat, echt relaxed zo
Wow Echt? Nog nooit een verse perzik gegeten
Je hebt hem toch niet gelijk gegeten terwijl hij nog hard is he?
Ik heb net een kaart in de bus gekregen die niet voor mij is, maar het is wel een sterkte wensen na iemands overlijden. Gelukkig is het niet een heel bekende naam, want anders zou het nooit lukken om de juiste persoon te vinden.
Omgggg heb net al een paar foto’s ontvangen van de shoot en ze zijn zo mooi! Nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met foto’s van mezelf. Wil ze echt met iedereen delen
Haha ok ze staan op insta.
Hahaha oeps had het beter in het opbiechttopic kunnen plaatsen
Oh oeps misschien was dat het hij was redelijk hard ja. Kan ik ze beter in de koelkast of daarbuiten bewaren?
Daarbuiten! En gewoon wachten tot ze lekker zacht zijn dan zijn ze lekker juicy.
Ik was vergeten dat een voetenbadje echt helpt om even af te koelen!
49 uur na mn coronatest werd ik gebeld en ik heb geen corona! Yaay mag weer naar buiten
Zojuist bij een mega leuk appartement wezen kijken (wel 900,- pm rip). Het heeft een muur met bakstenen binnen (vind ik heel veel sfeer toevoegen en gewoon mooi), het heeft prachtige houten balken overal. Maar ik kan nog 6 maanden in mijn studentenwoning met de helft minder huur (en hier moet ik volgend jaar in) én de buurt is volgens mij echt verre van ideaal. En je moet twee super smalle trappen op waardoor verhuizen echt kut wordt.
Bleeeeech waarom is het appartementje nou zo mooi, als het super lelijk was, was m’n keuze al gemaakt.
No offence, want je lijkt me een lieve meid, maar als die guy niet dronken was, weet ik het ook niet meer. Hij heeft je compleet laten zitten met die baby en nu zou hij een relatie willen? Nou ja, wat ik wil zeggen, ik hoop dat je je in ieder geval niet gek laat maken. Fuck hem. Jij redt je zo ook wel.
Pfff lastig dit. Vooral ook omdat er woningnood is en je dus niet per se makkelijk weer een mooi appartement vindt.
Om de smalle trappen zou ik het iig niet laten! Is inderdaad wel kut met meubels verhuizen, maar dat is maar een paar dagen gelukkig. Als je het verder wel echt leuk vindt.
Ik had net zo’n zin in een koud wijntje. Had helaas alleen nog maar rode in huis.
Toch maar naar de supermarkt gaan lopen en ik moet zeggen dat het best meeviel! Het is hier buiten nu 32°, maar er was sluierbewolking en er stond een beetje wind.
En nu ga ik in een nieuw boek beginnen met een lekker koel glas rosé erbij .
Ik ben uit de slamfm uitzending geknipt waar ik 2 weken terug een draaidag voor had Leuk
Nah! Was dat dat ene waar je al niet echt zin in had en waar je ook best lang voor moest treinen? Dan is het al helemaal zuur
Nee dat was mn sleutels inleveren van mn oude huis, ook kut!!
Ik heb echt genoten van het weer vandaag. Heb er de laatste jaren echt minder last van en heb de middag in bikini bij water doorgebracht. Voelde me helemaal senang in bikini, dat heb ik ook niet vaak meegemaakt nog. Dertig worden heeft echt veel gedaan voor m’n zelfbeeld heb ik het idee, sinds ik boven de dertig ben voel ik me zoveel chiller in mijn lichaam.
Oh lijkt me echt heerlijk
We wilden vandaag een weekendje weg boeken voor over 4 weken. Speciaal gewacht tot na de vakantie zodat het hopelijk allemaal wel weer mee viel, dat was met de kennis van anderhalve maand geleden. We knepen hem inmiddels al maar het land bleef op geel. En natuurlijk is het vandaag ineens op oranje gegaan, het land zelf vindt de besmettingen hier te hoog, dus dan moeten we 2 weken in quarantaine daar.
Ik kan echt wel een jaar zonder vakantie maar ik wil nog graag eens weg zonder baby, en die komt er in januari. Nu gaan we waarschijnlijk naar België of Duitsland, maar dat zijn juist de uitjes die we prima met baby kunnen. Ik ben echt chagrijnig, stomme Nederlanders die per se hutjemutje in de horeca moeten zitten.
Ja echt heerlijk is dat. Gewoon zonder care in je bikini rondlopen