Wat je even kwijt wil #40

Ik ga vandaag eens kijken wat er gebeurt als ik m’n ramen en deuren dichthoud en gordijnen straks ook dicht als de zon erop staat.

Het valt sowieso echt enorm mee met de warmte in m’n huis maar miss is het wel nog chille met alles dicht.

Het werkt wel echt! Ik voel me wel een kluizenaar met alles dicht, maar het wordt echt minder warm binnen.

Ik heb zelf een fijne van Xenos, voor twee personen maar dat doen we nooit. Je kunt er fijn schaduw in creëren op die manier want hij staat midden in de zon. De standaard komt volgens mij van Lidl, maar ik vond de hangmat die erbij zat te smal. Ikea heeft er trouwens ook één, die ziet er ook goed uit!

1 like

Bij m’n vorige huis werkte het echt niet. Tering, het werd binnen gewoon nog tien graden warmer dan buiten met alles dicht. In een oud en dus mega slecht geïsoleerd grachtenpand, vlak onder de zolder met vijf meter brede ramen op het zuiden. Alleen al in al dat hout in het huis ging zoveel warmte zitten, niet te doen, werd gewoon een grote stoomhut

Omg voor de mensen die ons airbnb verhaal hebben gevolgd… van de week heb ik in een soort ultieme poging 160 euro teruggevraagd (nee heb je ja kun je krijgen) EN ZE STORTEN HET TERUG!!! Zooo chill

32 likes

Geen tips, maar ik heb een aantal jaar terug in dezelfde situatie gezeten. Zonder hittegolf, met deze temperaturen lijkt het me helemaal een hel. Sterkte, hopelijk knap je snel op!
Die maagbeschermers werkten bij mij trouwens beter na een paar dagen. Hoe lang slik je ze al?

Lief, dank je! Sinds woensdag slik ik alles, incl. maagbeschermers.

Ik vind het best wel te doen qua weer

2 likes

Ohhh nee wat vervelend :frown: misschien doe je dat al, maar tegen de maagpijn helpt het om goed op je eten te letten om het niet nog erger te maken. Dus geen te vette / zure / kruidige dingen eten maar wat zachtere dingen. En genoeg blijven drinken met deze hitte, je lichaam is hard bezig met zichzelf herstellen dus houd jezelf goed gehydrateerd zodat het zich daar geen zorgen om hoeft te maken. Genoeg water drinken is goed voor bijna alles, maar zeker nu.

Sterkte! :revolving_hearts:

1 like

Bij mij helpt het eten van bananen wel om het te verzachten maar het blijft rot. Hopelijk voel je je snel beter!

1 like

Ik ga vanacht bij een vriend slapen maar het word erg warm in mijn huis met deze dagen. Gister was het hier 30 graden. Ik maak me een beetje zorgen om mijn kat en twijfel of ik wel weg wil gaan. Ze doet het tot nu toe prima, en toont nog geen last te hebben van de warmte. Het idee dat het vandaag misschien boven de 30 graden gaat worden in huis vind ik wel spannend voor haar. Ik ben zo bang dat als ik morgen thuis kom, ik een half verdroogde zieke kat aantref :cold_sweat:

Maak ik me teveel zorgen of is het verstandiger om thuis te blijven om in de gaten te houden of het wel goed gaat?

Ik haast het dus echt om bh’s nu te dragen dus ik doe dat zo min mogelijk maar in veel kledingstukken zie je m’n tepels erdoorheen en ondanks dat dat geen probleem zou moeten zijn vind ik het zo gênant dus dan toch maar weer die kutbh aan. Wil echt op zoek naar 1 of andere goede tepelbedekker. Als dat werkt gooi ik alle bh’s uit het raam. Doei.

Heb je diclofenac met vertraagde afgifte? Dat helpt bij mij om maagpijn te voorkomen. Sterkte en beterschap!

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ons huis heeft beneden dubbel glad en boven niet. maar sinds wij de rolluiken hebben laten plaatsen voor op het huis (daar staat de zon de hele dag) blijft het toch echt een stuk koeler in huis. Ik doe nu iedere ochtend als het nog semi koel is de tuindeur open en dan ventilator aan om die lucht te verspreiden en dan rond 9 uur deur dicht en niet meer open voor de rest van de dag. was gisteren ongv 24 graden aan het eind van de dag (Binnen)

Is hij wel leuk zonder alcohol? Klinkt echt heel horkerig van hem en je was terecht boos op hem hoor. Ook dat jaloers maken, wtf. Was je vriendin erbij?

Ik heb gister echt 5 liter water gedronken maar weinig gezweet en hoefde ook niet meer naar de wc dan normaal. Is dat slecht?

Ik had ook hoofdpijn en later dacht ik shit heb ik niet juist hoofdpijn doordat ik zoveel heb gedronken?

Het enige voordeel, en dan ook echt het enige voordeel aan dit weer is dat mijn brood 's ochtends snel ontdooid

12 likes

Yesss ik heb geen Corona

88 likes

Ik wil eigenlijk wel iets doen, maar het is te warm om echt iets te doen en nu verveel ik me een beetje. Dat heb ik al lang niet gevoeld. Geen idee wat ik met de dag aanmoet

2 likes