Wat je even kwijt wil #40

Ik krijg sinds twee weken ineens zo’n 30 spam mails per dag en ipv dat ze linea recta naar m’n spam folder gaan verschijnen ze nu ineens ook in m’n ‘inkomend’ postvak. Heb al poging gedaan om m’n wachtwoord te wijzigen maar omdat ik m’n alternatieve e-mailadres van Hotmail niet meer heb moet ik nu eerst 30 dagen wachten totdat m’n nieuwe alternatieve e-mailadres goedgekeurd is…

Iemand enig idee hoe dit kan en/of wat ik ertegen kan doen? Word er langzaam gek van

Heb ik ook, mijn account is ook al twee keer geblokkeerd door die spam, mn provider kan niks doen

In het kader van zero to 100 heb ik net super zwaar pissig vliegen kapot zitten dood slaan, tot ik ze op een gegeven moment na 20x op 1 vlieg slaan wel dood genoeg vond. Stront beesten bah.

1 like

Ik heb VAKANTIE yeaaaahhh :coffin::funeral_urn:

34 likes

En @nello ook Hotmail accounts toevallig?

Nee ik heb mail van mn provider, van delta

1 like

Die man heeft toch wel vaker van dit soort uitspraken? Hij kan die 5,50 toch wel missen :sweat_smile:

Ja heb ik ook! Ze komen ook steeds van hetzelfde e-mailadres en toen ik dat googelde kwam ik uit bij een webshop/fysieke kledingwinkel?? Heel raar. Ik heb ze vandaag maar gemaild dat hun e-mailadres hiervoor gebruikt wordt, geen idee of ze daar wat aan kunnen doen.

1 like

Ik heb dit ook sinds kort, dacht al dat ik iets geks had gedaan. Kan alsnog haha, maar blijkbaar wel breder probleem

1 like

Wij in Nederland hebben een schietpartij

10 likes

Geschreven door een Jeroen en dus een Nederlander

4 likes

Gebeurd dat niet dagelijks in Amsterdam?

Hahahhaha ik herriner me weer dat op EGF er soms ruzie was tussen de Belgen en de Nederlanders en dan zeiden de Belgen altijd dingen dat Nederlanders zulke markante hoofden hadden en Belgen juist fijne trekjes.

10 likes

Hahaha, altijd als ik de grens passeer en ik ineens in het pikdonker rijd over een hobbelige snelweg, moet ik aan EGF denken en hoe boos sommige Belgen waren, omdat iemand de kwaliteit van de wegen bekritiseerde. :joy: En toen uiteindelijk de conclusie werd: ja oké het is idd rampzalig, maar in België geven we ons geld liever uit aan nuttigere zaken dan wegenbouw. #neverforget

22 likes

Ik zit gewoon rustig een sgroppino te drinken op het balkon, vliegt er ineens een of andere mega libelle tegen mijn hoofd aan :hot_face: en toen morste ik de helft van mijn sgroppino :broken_heart: wat een verdriet

6 likes

Whutttt ben jij al 30 :grimacing:

1 like

Haha wat erg! Misschien moet hij even vechtpartijen hoek van Holland googelen

2 likes

Bijjjna 32 joh

3 likes

Omg het gaat regenen zo!!! :exploding_head: Zo niet verwacht maar er hangt een bui boven de kust, thv den haag
Heerlijk, want ik moet zo overstappen in leiden

3 likes

Vet raar. Het regent en het is 18 graden in Rotterdam en ik zit in Breda en het is 31 graden. :eek:

M’n weer app is vast van slag.