Wat je even kwijt wil #40

Ga ik zo naar het dorp wandelen (10/15 min) of fietsen (5 min) om te kijken of dat ene badpak nog in mijn maat beschikbaar is. (Winkel neemt tel niet op)

Is het de moeite waard met dit weer :joy:?!

1 like

Ik vind het zo een naar idee dat je een volle dag dingen gaat doen en op een super laat tijdstip de trein terug gaat nemen en nu al weet dat je mobiel ergens uit gaat vallen omdat je je lader vergeten bent :frowning:

Maar vandaag wel een super leuk vrijgezellefeest! Paaldansen/lapdance, door de grachten varen, lekker eten en een eigen karaoke kamer!

1 like

Op vliegtuigmodus zetten als je hem niet nodig hebt!

1 like

Super leuk dat alleen op een strandje liggen, maar ik kan mijn rug niet insmeren natuurlijk. :expressionless:

Mijn vriend en ik hebben gisteren de boggle-app gedownload en sindsdien zijn we constant boggle tegen elkaar aan het spelen. Prima tijdverdrijf met dit warme weer :+1:

3 likes

Inhakend hierop: nog leuke spelletjes voor op de iPhone? Ik lig in m’n hangmat te chillen!

Dat opruimspel van gister is geweldig, match 2d ofzo

Haha ja dat ben ik nu aan het doen! :joy:

Nou dit was dus vandaag! En het was echt heel leuk! De foto’s die ik tot nu toe heb gezien zijn ook supermooi dus kan niet wachten op het definitieve resultaat.

44 likes

Kaufland :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Gefietst en het badpak gescoord! :muscle: nu doe ik helemaal niks meer.

11 likes

Dit klinkt echt super cool. Ben je hiervoor gevraagd of hoe of wat?

1 like

Jaaa was echt een toffe ervaring! Foto’s zijn ook classy genoeg voor insta dus even denken of ik het aandurf om er daar een paar te delen.

@Alpacamybags nee ik kwam de studio online tegen en heb na een jaar twijfelen twee weken geleden een shoot geboekt. Het is zo chill. Je kunt zelf ideeën aandragen en bepalen wat je wil. Hele fijne sfeer ook en ze vragen continu wat je wil en of je er oke mee bent.

2 likes

Pff heb net 20 km gefietst ben nu dood. #fitkech.

1 like

Kan je me de studio misschien dmen? Klinkt wel als een bucket list dingetje

1 like

Love after lockup is gister weer begonnen op TLC en ik zit echt te genieten

2 likes

Ik ben ook wel benieuwd naar de studio! Dat klinkt echt heel fijn en mooi!

1 like

Het is in mijn huis relatief koel omdat ik alles dicht hou, zo’n 25 graden, prima te doen. Maar wat besluit ik nu ineens spontaan te doen: mijn badkamer met bleek behandelen tegen schimmel. Dus mijn hele huis meurt naar bleek. Ik heb dus de keuze om te stikken in bleeklucht, of van de hitte.

Dus, hoe voelt het eigenlijk om na te denken voordat je wat doet?

17 likes

Geen idee, nog nooit gedaan :sweat_smile:

9 likes

Ik word gekweld door het uitzicht van een groot zwembad waar ik niet in mag omdat het bij een speeltuin hoort en dus voor kinderen is.