Wat je even kwijt wil #40

Ik zit in amsterdam en daar staat nu ineens voor over een uur regen :scream:

Edit: even rotterdam gecheckt die geeft bij mij het zelfde aan

Ja 18 graden zou wel heel bizar zijn! Dat zou je dan ook flink in de temperatuur moeten merken

Jeetje hoe ouder hoe slechter tegen warm weer kunnen ofzo. Wel een tip; in je sportkleding naar de supermarkt/winkels gaan zodat het lijkt alsof je net hebt gesport en het daardoor niet raar is dat je hele kop van het zweet druipt. Alsnog schaamde ik me voor mijn enorm natte haar, zweetsnor en druppels uit mijn nek :’)
Net heb ik even snel schoongemaakt en nu zit ik weer met een super doorweekt hoofd. Heb nog niet gedoucht vandaag maar eigenlijk ook helemaal geen zin in want na 5 minuten ben ik toch weer bezweet.

5 likes

Huh echt heel raar, Google weer zegt het ook. En dan straks weer 25 graden.
@Vloeistof

1 like

Buienradar laat inderdaad een buitje langs de kust zien. Jammer genoeg lijkt het niet echt landinwaarts te gaan. Wil wel een regendansje doen :dancer: :dancing_women:

Ik ben een beetje laat in de kardashiantrein gestapt maar ik vind die oudste zus zo mooi, ben echt verliefd op haar. En ik ben van seizoen 1 naar seizoen 15 gegaan en die moeder heeft een andere neus en wangen.

3 likes

Denk dat dat wel kan kloppen want ik stond dus net op leiden CS en voelde wel al kleine druppels

1 like

Wow ik dacht dat het aan mij lag! Ik heb er ook last van (Hotmail ook). Sinds vandaag komen er een paar naar m’n normale inbox, nog erger dan die 30 per dag in spam.

Ik had nog helemaal niet naar de afzender gekeken, maar bij mij is het ook die webshop.Ik zie nu dat ze een waarschuwing hebben geplaatst dus ze weten er van. Ik hoop dat het snel voorbij is

4 likes

Ik zit nu vol verwachting op de regen te wachten :joy: het is hier wel heel bewolkt

1 like

Ik wil 10.000 stappen vandaag. Moet er nog duizend maar ben bijna thuis :sob: heb al extra rondje gedaan

Niet alleen Kris :joy:

2 likes

Ik lag vandaag op het strand en ik ben meerdere keren gebeten door een beest wat ik nog nooit heb gezien. Het was een soort langwerpige vlieg, je voelt hem bijten en meteen daarna loopt er een straaltje bloed uit je arm/been/whatever en begint het te jeuken. En na 5 minuten heb je nergens meer last van en zie je alleen een mini vlekje. Weet iemand wat voor raar insect dat is?

Veenmol

9 likes

Hahaha ja ik zou ook zeker voor de kamer met airco gaan.

Nadenken ging niet zo soepel als normaal, ben bezig met wat moeilijke processen/methodes aanleren en normaal ben ik lang bezig maar merk ik wel dat het stukje bij beetje klikt tot ik het begrijp, nu had ik alleen maar wolken in m’n hoofd als ik wazig naar de letters staarde hahaha. Heb maar wat oude dingen herhaald en geoefend, morgen weer een dag :partying_face: ik hoop dat jullie wat langer slapen vannacht!!

Aaah ik heb echt sinds maart ongeveer last van heftige acne op mn rug en schouders en soms deed het gewoon zeer als ik een hemdje droeg. Mijn huisarts heeft hiervoor producten voorgeschreven en sinds ik die producten gebruik (echt nog maar een week) is mijn huid zoveel rustiger en zachter. Heel fijn :tada:

19 likes

Welke webshop is het? Ik heb het vooral van ene Frank Casey th

Heerlijk, het gaat zometeen een beetje regenen😍

Bij mij is het sans online

Ik heb zo’n hoofdpijn, niet normaal. Wil dus naar bed en slapen maar die hitte :sob:

Ohja die heb ik er ook inderdaad tussen zitten, ken de website verder niet.