Door een eigen fout komen de foto’s van mijn werkmobiel ook op mijn privémobiel te staan en nu had ik opeens een hele reeks aan vakantiefoto’s in mijn filmrol. Duurde echt veel te lang om te beseffen wie al die vreemden waren.
Hoe voel jij je vandaag?
Misschien zijn de lilypadz wat voor je? Eigenlijk bedoelt bij borstvoeding maar ik vind het perfect werken
Monstertruck (RIP) zou beweren dat zoiets nog steeds prima eetbaar is.
Ik baal een beetje dat ik geen minibadje heb gekocht maar pootjebaden in een emmer is gelukkig ook wel oké
Zit topless in de tuin en het enige waar mijn vriend zich druk om maakt is dat ik hangtieten krijg
Hij moet zn kop houe
Ik ga vanavond uit eten, misschien beetje dom met dit weer maar dan heb ik hopelijk een beetje afleiding en kom ik daarna in een koel huis thuis.
Scheelt dat de sushi koud is, geen behoefte aan warm eten vandaag.
Vrij op een zaterdag sinds tijden, kom net mijn bed uitgerold
Nee hoor, mijn dag begon 5.00u mijn baby heeft zelfs airco op zijn kamer dus die hou ik vannacht aan en ik ga daar ook slapen denk ik
Ik hoop dat het is gelukt met je nadenkdingen vandaag!!
@Oprah HALLO vertel meer, wat is dit voor sicke cliffhanger
We hebben sinds tijden een aardige postbezorger en vandaag hebben we water aan hem gegeven. Volgens mij wist hij dat hij bij ons moest zijn, want hij vroeg het aan ons. Net kwam de DHL en die hebben we ook maar een glas water aangeboden. Toch weer karmapunten verdiend
Ik las hier gisteren over koffie met tonic en ijsblokjes en dat dat een goed drankje zou zijn. Ik ben zelf geen fan van tonic, dus dacht mijn man er blij mee te maken. Hij nam één slok, keek heel vies, en zei toen dat het vast buiten in de warmte en zon heel lekker was. Toen is hij buiten gaan zitten en kwam 10 minuten later met een bezweet hoofd en een leeg glas naar binnen om te bevestigen dat het in de zon wel een lekker drankje is
Ik ga gazpacho maken!
More details plz
Haha dat kwam denk ik van mij, wat schattig dat hij er helemaal voor naar buiten ging
Next stap koffie met crodino!
Ik had ook ooit een keer een recept granaatappel sap , tonic en tijm enzo . Maar ben ik weer vergeten
Ik heb net heel fanatiek in huis staan opruimen. Mega slecht plan met dit weer maar ik zat mij al dagen aan de bende te ergeren en deed er niks aan. Daardoor werd ik alleen maar minder gemotiveerd. Dus nu net gedaan was in een uur klaar. Snel weer onder de douche gesprongen om het zweet af te spoelen en nu heerlijk in het open raam in de zon met een boek en wijntje met een opgeruimd huis
Pff begrafenis regelen en iemands huis uitruimen na overlijden is natuurlijk nooit leuk, maar in deze hitte??? Echt wat een verschrikking deze week
Ik was met mijn vriend naar een meer in Duitsland gereden maar het was toch echt iets te ‘natuurlijk’ voor ons ook mega mega druk. Gelukkig toch nog een opblaasbaar zwembadje kunnen vinden ook