Hee bij mij ook sans online! En ik krijg ineens echt 100 spams per dag ofzo niet normaal. Ook in mn inbox
Hoe heb je dit gedaan? Ik vind de optie hiervoor bij hotmail niet (vanaf mobiel)
Ik krijg de e-mails ook in de inbox waar alleen mijn gemarkeerde e-mails staan.
Dan komen ze niet eens in mijn gewone inbox maar gewoon met vlaggetje en al in die andere inbox. Bloedirritant.
Zal het eens vanaf pc proberen!
Oh mag ik weten welke?
Hier ook niet normaal hard, begint dit nu al
Tuurlijk!
-Om te reinigen: Eucerin Dermopure Cleansing gel (sâ ochtends)
-Meteen na het reinigen: Clindamycine (is antibiotica) ('s ochtends)
-Benzoylperoxide ('s avonds)
Heb er ook even bijgezet wanneer ik het gebruik. Ik kan morgen wel een foto van de producten maken als je dat wilt!
Dankjewel! 2 producten ken/heb ik al toevallig Fijn dat het zo goed werkt voor jou!
Welke heb je? Misschien kun je dat derde product ook halen en dan in dezelfde volgorde gebruiken als ik? Of ben je over die 2 producten die je al hebt niet tevreden?
Ik vier volgende week mn verjaardag maar ik heb niet echt een tuin maar ook niet genoeg geld om voor iedereen wijn te kopen in een café, dus nu weet ik niet wat handig is
Die antibiotica heb ik niet!
Ik ben voor nu tevreden met die andere 2, mân huid is redelijk rustig (nu, maar ga stoppen met de pil dus vind dat wel spannend), maar was wel benieuwd wat een huisarts voor zou schrijven
Die antibiotica is super goed, ik heb die ook, is echt een hele goede snelle oplossing
Park?
Ohja is eigenlijk wel prima, hoop dat de wcâs weer open zijn
Ja, of anders een bosje zoeken vier je het in Amsterdam (daar ben je nu toch?)
Nee in Tilburg en in dat park zijn geen bosjes om even stiekem je business te doen hahah, er zijn hele mooie wcâs maar vanwege corona waren die dicht
Goed om te lezen dat ie ook bij jou werkt
Ongeveer een half uur geleden ging bij een huis hier in de straat keiharde trancemuziek aan, vlak daarna zetten de buren van diegene ook de radio aan, met marsmuziek. Fijn, een burenruzie die op die manier wordt uitgevochten.
Oh haha, anders had ik nog wel goeie tipzzz waar je lekker privé kunt urineren
Ik had vandaag mijn housewarming (op afstand in de tuin, zonder muziek) en toen de buurman stipt om 01:00 riep of het wat zachter kon, zijn we ook netjes naar binnen gegaan met ramen en deuren dicht.
Vriend van me appte bij het weggaan half uurtje terug dat de buurman hem nog uit zijn raam aankeek. Ben benieuwd of hij morgen boos voor mân deur staat om te klagen.