Wat je even kwijt wil #40

Jammer, was bijna in m’n auto gestapt!

2 likes

Heeft er iemand leuke lunch/diner/cocktail tips voor Den Haag of Scheveningen?

Je ziet er nog jong uit! Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik denk dat na je 30e ook een fijne periode kan zijn waar je gewoon veel meer zelfvertrouwen krijgt. Ik lig na 2 zwangerschappen veel zekerder op het strand dan vroeger, het boeit mij steeds minder.

1 like

Hoop oprecht dat de sportschool morgen airco heeft, anders vind ik mezelf te dom voor woorden om een uur te gaan sporten.

Zou ze even bellen en vragen

In mijn gehucht sluit de sportschool al om 15:00 in het weekend. Dus ik ga het gewoon zien morgen! Anders maar een tikkie langzamer :")

@ferris vervelend dat jullie er ook last van hebben maar ergens wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Raakte al lichtelijk in paniek dat ik gehackt was oid haha

1 like

Ja dat wist ik dus ook écht niet. Wie is je arts

9 likes

@Banananana 25 zou ik ook nog geloven. Frisse meit

1 like

Lunch: Lapsang
Diner: Dekxels
Cocktails: Vavoom

Edit: er is ook een Den Haag-topic, daar staan vast nog meer tips in!

1 like

Ik zit in amsterdam en daar staat nu ineens voor over een uur regen :scream:

Edit: even rotterdam gecheckt die geeft bij mij het zelfde aan

Ja 18 graden zou wel heel bizar zijn! Dat zou je dan ook flink in de temperatuur moeten merken

Jeetje hoe ouder hoe slechter tegen warm weer kunnen ofzo. Wel een tip; in je sportkleding naar de supermarkt/winkels gaan zodat het lijkt alsof je net hebt gesport en het daardoor niet raar is dat je hele kop van het zweet druipt. Alsnog schaamde ik me voor mijn enorm natte haar, zweetsnor en druppels uit mijn nek :’)
Net heb ik even snel schoongemaakt en nu zit ik weer met een super doorweekt hoofd. Heb nog niet gedoucht vandaag maar eigenlijk ook helemaal geen zin in want na 5 minuten ben ik toch weer bezweet.

5 likes

Huh echt heel raar, Google weer zegt het ook. En dan straks weer 25 graden.
@Vloeistof

1 like

Buienradar laat inderdaad een buitje langs de kust zien. Jammer genoeg lijkt het niet echt landinwaarts te gaan. Wil wel een regendansje doen :dancer: :dancing_women:

Ik ben een beetje laat in de kardashiantrein gestapt maar ik vind die oudste zus zo mooi, ben echt verliefd op haar. En ik ben van seizoen 1 naar seizoen 15 gegaan en die moeder heeft een andere neus en wangen.

3 likes

Denk dat dat wel kan kloppen want ik stond dus net op leiden CS en voelde wel al kleine druppels

1 like

Wow ik dacht dat het aan mij lag! Ik heb er ook last van (Hotmail ook). Sinds vandaag komen er een paar naar m’n normale inbox, nog erger dan die 30 per dag in spam.

Ik had nog helemaal niet naar de afzender gekeken, maar bij mij is het ook die webshop.Ik zie nu dat ze een waarschuwing hebben geplaatst dus ze weten er van. Ik hoop dat het snel voorbij is

4 likes

Ik zit nu vol verwachting op de regen te wachten :joy: het is hier wel heel bewolkt

1 like

Ik wil 10.000 stappen vandaag. Moet er nog duizend maar ben bijna thuis :sob: heb al extra rondje gedaan