Wat je even kwijt wil #40

Ik kan niet slapen dus ik dacht: misschien kan ik wat frisse lucht hale op het balkon. Maar er staat gewoon geen zuchtje wind, en het is buiten net zo warm als binnen.

Hier dus ook weer. Het waait al dagen niet? Ik woon ook nog echt pal naast de Maas en nog geen wind :sob:

Meine gute, ik regel nu m’n her inschrijving voor m’n studie en het is gewoon 100 euro (edit: oke eerder 60) duurder geworden. Straks is het toch niet meer te doen joh. Ik weet dat het elk jaar duurder wordt maar dan nog

Dankjewel! Ik ben ook echt zo blij. Kan niet wachten op de rest.

1 like

Nee precies, maar aan de andere kant heb ik ook nog een half jaar
 dus er móét wel iets anders te vinden zijn. Bespaart me voor nu 2400,- als ik over een half jaar pas verhuis haha. Hopelijk heb je genoten van je wijntje en je boek! :relaxed:

1 like

Ik ben in mijn hoofd bezig met het inrichten van mijn lade blokjes voor onder mijn bureau. Ga ik echt lekker op. Snel pen en papier pakken voor ik het vergeet. Over twee weken zit als het goed is de vloer er in en dan kan ik ekt weer lekker terug naar m’n bubbel.

2 likes

Im heb een kater jongens man daar word je bang van

En ochtendseks is niet asn te raden denk dat ik het voor altijd focking warm heb JEZUS

2 likes

Ben mijn bed uit om te gaan sporten, malle Beppie hier

9 likes

Ik heb net een rondje hardgelopen. Het is benauwd, maar het was heerlijk.
Even uitdampen en dan heerlijke douche.

3 likes

Ik join je. Twijfel nog of ik er zin in heb of dat ik dadelijk gewoon ga liggen op de loopband

2 likes

Haha mag echt hopen dat er airco is :joy: Naja anders ben ik snel thuis

2 likes

Ik weet even niet wat ik moet doen. Er staat nu al een uur een auto hier op de parkeerplaats met 2 kiddo’s erin die overduidelijk lachgas aan het doen zijn. Ze hebben ook al uit de auto gekotst. Naast dat ik het best irritant vind, vind ik het ook gevaarlijk wat ze zijn hier dus een uur geleden de parkeerplaats opgereden. Straks gaan ze weer rijden. Is het dom/gek als ik hier de politie voor bel? Heb nog nooit eerder politie hoeven te bellen

saaaaaaaaaame!!!

@Jay Nee, vind ik niet gek. zal ik wel 0900 nummer doen. Had denk ik zelf ook gebeld.

Toppp

1 like

@Clancy @Runnerlongs @thee Ik heb gebeld, werd doorverbonden met de meldkamer. Ze reden net weg ook en dat ging niet al te soepel en bij het wegrijden zag ik dat de bijrijder echt grote tank voor z’n voeten had. Ik heb het kenteken ook doorgegeven. Dank dat jullie zeiden dat ik moest bellen, twijfelde zo of het onzin was of niet. Maar politie zei ook: goed dat je het gemeld hebt

59 likes

Goed gedaan. Veel te veel ongelukken door lachgas (oke door die sukkels die het gebruiken en gaan rijden)

1 like

Thanks en ja, daarom! Ik baal ergens dat ik niet eerder gebeld heb, maar ja ze stonden een uur gewoon op de parkeerplaats. Echt net op het moment dat ik ging bellen, gingen ze rijden en toen was ik extra blij dat ik gebeld heb. Hoop echt dat ze geen ongelukken veroorzaken. En nu laat ik het los, vond het zo spannend om politie te bellen. Was even bang dat ze het onzin zouden vinden ofzo

2 likes

Ik heb wel vaker 0900-tuig gebeld voor dingen, oa twee kerels die ook overlast veroorzaakten met ballonnen etc. Maar nog nooit meegemaakt dat ze het onzin vinden, kreeg altijd het gevoel dat ze blij zijn dat je belt.

1 like

Airco in the building!

2 likes

@Banananana Gelukkig! Dat gevoel kreeg ik ook inderdaad. En eens moet ook de eerste keer zijn.

@Frambozentaartje Dankje, ga ik zeker doen. Overlast is overlast natuurlijk. Volgende keer niet lang twijfelen, maar actie ondernemen.