Niet alleen Kris
Ik lag vandaag op het strand en ik ben meerdere keren gebeten door een beest wat ik nog nooit heb gezien. Het was een soort langwerpige vlieg, je voelt hem bijten en meteen daarna loopt er een straaltje bloed uit je arm/been/whatever en begint het te jeuken. En na 5 minuten heb je nergens meer last van en zie je alleen een mini vlekje. Weet iemand wat voor raar insect dat is?
Veenmol
Hahaha ja ik zou ook zeker voor de kamer met airco gaan.
Nadenken ging niet zo soepel als normaal, ben bezig met wat moeilijke processen/methodes aanleren en normaal ben ik lang bezig maar merk ik wel dat het stukje bij beetje klikt tot ik het begrijp, nu had ik alleen maar wolken in m’n hoofd als ik wazig naar de letters staarde hahaha. Heb maar wat oude dingen herhaald en geoefend, morgen weer een dag ik hoop dat jullie wat langer slapen vannacht!!
Aaah ik heb echt sinds maart ongeveer last van heftige acne op mn rug en schouders en soms deed het gewoon zeer als ik een hemdje droeg. Mijn huisarts heeft hiervoor producten voorgeschreven en sinds ik die producten gebruik (echt nog maar een week) is mijn huid zoveel rustiger en zachter. Heel fijn
Welke webshop is het? Ik heb het vooral van ene Frank Casey th
Heerlijk, het gaat zometeen een beetje regenen😍
Bij mij is het sans online
Ik heb zo’n hoofdpijn, niet normaal. Wil dus naar bed en slapen maar die hitte
Ohja die heb ik er ook inderdaad tussen zitten, ken de website verder niet.
Hee bij mij ook sans online! En ik krijg ineens echt 100 spams per dag ofzo niet normaal. Ook in mn inbox
Hoe heb je dit gedaan? Ik vind de optie hiervoor bij hotmail niet (vanaf mobiel)
Ik krijg de e-mails ook in de inbox waar alleen mijn gemarkeerde e-mails staan.
Dan komen ze niet eens in mijn gewone inbox maar gewoon met vlaggetje en al in die andere inbox. Bloedirritant.
Zal het eens vanaf pc proberen!
Oh mag ik weten welke?
Hier ook niet normaal hard, begint dit nu al
Tuurlijk!
-Om te reinigen: Eucerin Dermopure Cleansing gel (s’ ochtends)
-Meteen na het reinigen: Clindamycine (is antibiotica) ('s ochtends)
-Benzoylperoxide ('s avonds)
Heb er ook even bijgezet wanneer ik het gebruik. Ik kan morgen wel een foto van de producten maken als je dat wilt!
Dankjewel! 2 producten ken/heb ik al toevallig Fijn dat het zo goed werkt voor jou!
Welke heb je? Misschien kun je dat derde product ook halen en dan in dezelfde volgorde gebruiken als ik? Of ben je over die 2 producten die je al hebt niet tevreden?
Ik vier volgende week mn verjaardag maar ik heb niet echt een tuin maar ook niet genoeg geld om voor iedereen wijn te kopen in een café, dus nu weet ik niet wat handig is