Wat je even kwijt wil #40

Dat is natuurlijk ook wel weer zo. En toen ik de melding deed werd ik vanzelf doorverbonden naar de meldkamer. Bizar hoe rustig die mensen blijven aan de telefoon, ik was redelijk zenuwachtig/in paniek.

Fijn om te weten dat ze ook advies geven, ook daar heb ik nooit bij stilgestaan. Zo stom eigenlijk. Werd je nog terug gebeld over dat incident?

Mijn oppaskat was vannacht onsnapt en dat is een probleem want hij heeft een gps band die ā€˜s nachts af gaat dus vanochtend moest ik hem maar gewoon gaan zoeken. Maar gelukkig was ie dichtbij en zn baasjes komen over een paar uur terug

1 like

In de handleiding van jouw type wasmachine kijken.

1 like

Mijn whatsapp berichtenwolkjes zijn ineens lichtelijk een andere kleur en ik word er gestoord van

1 like

Gelukkig maar en dan is het ook goed dat jij gebeld hebt. Voor hetzelfde geldt zou er wat gebeurd zijn.

Daar heb je ook gelijk in en het is aan hun natuurlijk om de keuze te maken om iemand langs te sturen of niet. Ik merkte ook dat toen ik belde die mevrouw in een keer schakelde, hoorde een soort van actie in haar stem. Daaraan merkte ik ook dat het geen onzin was.

Haha nee hoor, zo lijkt het helemaal niet en ik vind het alleen maar fijn om te horen. Maakt voor mij de drempel ook minder hoog om te bellen (mocht het weer nodig zijn natuurlijk)

1 like

Oh, dat moeten ze aan mij ook niet vragen haha. Ik heb alleen een foto gemaakt van de auto met kenteken, omdat ik bang was dat ze misschien tegen een andere auto aan zouden komen. Maar behalve een witte capuchon zag ik ook niet veel.

Same here!! was wel even een klap met naar buiten gaan. vroeg al aan die jongen of ik niet gewoon de rest van de dag uurtjes kon reserveren en dan gewoon lekker zitten, maar dat vond hij niet z’n goed idee. (Volgens mij had hij ook niet door dat ik niet serieus was)

2 likes

Kut ik pak net mijn tas uit en zie dat ik de sleutel van mijn ov fiets daar in heb :hot_face:

1 like

Chicaaaaas hoe laat is het???

Lol, gevoel voor humor was ver te zoeken :joy:

1 like

Ik hoop tijd voor ijskoffie want een betere manier om de dag te beginnen is er denk ik niet

3 likes

Wine o’ clock!

2 likes

hahaha echt hoor. but we did it, we survived!
Nu is het tijd voor ijskoffie.

1 like

Neeeheeee ijskoffietijd @Honey lekker meidd

1 like

Ja, trots op ons :muscle: ! Ik ben een koude pastasalade aan het maken maar een ijskoffie klinkt ook goed, hmm

2 likes

Pfff ik ga vanmiddag high tea’en met de schoonfamilie. Met dit weer. HELP!

Vaak is er op het station waar je de fiets hebt ingeleverd een blauwe dropbox waar je de sleutel alsnog in kan doen! En anders even bellen misschien

M’n pa en ik zijn net een komisch duo, hij heeft net een of andere chill out Playlist aangezet en nu zijn we om en om aan het doen alsof we Viktor Brand zijn van VT wonen weer verliefd op je huis

ā€œde robuuste tafel van Janā€
ā€œen het klassieke van Bernadetteā€
ā€œen de 3 kinderen komen terug in het fantastische foto behangā€
ā€œde traprenovatie met discoverlichting is gedaan door van den Berg traprenovatiesā€

33 likes

Ja, ik ga alleen niet snel weer naar dat station :sweat_smile: maar ik las al op internet dat je hem op kan sturen!

1 like

Ik ben net wakker. Je kan me echt uitwringen. :joy: