Wat je even kwijt wil #40

Die antibiotica heb ik niet!

Ik ben voor nu tevreden met die andere 2, m’n huid is redelijk rustig (nu, maar ga stoppen met de pil dus vind dat wel spannend), maar was wel benieuwd wat een huisarts voor zou schrijven :slight_smile:

1 like

Die antibiotica is super goed, ik heb die ook, is echt een hele goede snelle oplossing

2 likes

Park?

Ohja is eigenlijk wel prima, hoop dat de wc’s weer open zijn

Ja, of anders een bosje zoeken :smile: vier je het in Amsterdam (daar ben je nu toch?)

Nee in Tilburg en in dat park zijn geen bosjes om even stiekem je business te doen hahah, er zijn hele mooie wc’s maar vanwege corona waren die dicht

Goed om te lezen dat ie ook bij jou werkt

1 like

Ongeveer een half uur geleden ging bij een huis hier in de straat keiharde trancemuziek aan, vlak daarna zetten de buren van diegene ook de radio aan, met marsmuziek. Fijn, een burenruzie die op die manier wordt uitgevochten.

5 likes

Oh haha, anders had ik nog wel goeie tipzzz waar je lekker privé kunt urineren

1 like

Ik had vandaag mijn housewarming (op afstand in de tuin, zonder muziek) en toen de buurman stipt om 01:00 riep of het wat zachter kon, zijn we ook netjes naar binnen gegaan met ramen en deuren dicht.

Vriend van me appte bij het weggaan half uurtje terug dat de buurman hem nog uit zijn raam aankeek. Ben benieuwd of hij morgen boos voor m’n deur staat om te klagen.

Ik kan niet slapen dus ik dacht: misschien kan ik wat frisse lucht hale op het balkon. Maar er staat gewoon geen zuchtje wind, en het is buiten net zo warm als binnen.

Hier dus ook weer. Het waait al dagen niet? Ik woon ook nog echt pal naast de Maas en nog geen wind :sob:

Meine gute, ik regel nu m’n her inschrijving voor m’n studie en het is gewoon 100 euro (edit: oke eerder 60) duurder geworden. Straks is het toch niet meer te doen joh. Ik weet dat het elk jaar duurder wordt maar dan nog

Dankjewel! Ik ben ook echt zo blij. Kan niet wachten op de rest.

1 like

Nee precies, maar aan de andere kant heb ik ook nog een half jaar… dus er móét wel iets anders te vinden zijn. Bespaart me voor nu 2400,- als ik over een half jaar pas verhuis haha. Hopelijk heb je genoten van je wijntje en je boek! :relaxed:

1 like

Ik ben in mijn hoofd bezig met het inrichten van mijn lade blokjes voor onder mijn bureau. Ga ik echt lekker op. Snel pen en papier pakken voor ik het vergeet. Over twee weken zit als het goed is de vloer er in en dan kan ik ekt weer lekker terug naar m’n bubbel.

2 likes

Im heb een kater jongens man daar word je bang van

En ochtendseks is niet asn te raden denk dat ik het voor altijd focking warm heb JEZUS

2 likes

Ben mijn bed uit om te gaan sporten, malle Beppie hier

9 likes

Ik heb net een rondje hardgelopen. Het is benauwd, maar het was heerlijk.
Even uitdampen en dan heerlijke douche.

3 likes

Ik join je. Twijfel nog of ik er zin in heb of dat ik dadelijk gewoon ga liggen op de loopband

2 likes