Wat je even kwijt wil #40

Succes! :heart:

Echt heel vervelend voor de mensen die dit idd opsparen. Het is begrijpelijk, maar voor veel mensen zijn die bonnen heel fijn tijdens de feestdagen. Mijn ouders hebben zo ooit met VVV bonnen een Wii voor niks kunnen kopen. Er moet toch een oplossing voor dit zijn?

Ben echt blij dat ik sneller knopen kan door hakken tegenwoordig en ook kan stoppen met omgaan met toxic mensen inpv maar door blijven gaan en er de dupe van worden/discussies etc te voeren. Ben nu een uur verder en voel me een stuk beter. Zal ik dan eens volwassen worden?

4 likes

Ben al sinds dag 1 van quarantaine ongeveer de hele dag + nacht samen met m’n vriend, dus leek me wel goed/gezond om een paar dagen apart te zijn. Dus ik vertrek zo naar m’n ouders. Maar mis hem nu al en ben nog niet eens weg haha :cry::cry:

3 likes

Weer werken na drie weken vakantie en dat is zooooo wennen. Kan echt niet goed beginnen, maar wel een volle planning.

Ik ga vandaag mijn vriend z’n haar knippen, ben heel benieuwd hoe dit zal gaan

3 likes

Ik heb een paar maanden terug voor het eerst Kimchi soep gegeten en kan het nu ook zelf maken. Het liefst eet ik het elke dag en er staat nu weer een kop in de magnetron :heart:

Ja dit moest ik echt even kwijt.

6 likes

Leef ruim

1 like

Het concept ‘gevoelens’ is echt vervelend.

11 likes

Wat is werk.nl van het uwv een irritant vormgegeven website. Drakenplatform.

5 likes

Wow sick het is m’n forumverjaardag

31 likes

Oh lijkt mij ook lekker :heart_eyes: welk recept gebruik je?

Krijgen jullie echt zo vaak cadeaubonnen? Ik echt bijna nooit namelijk haha. Maar het geldt alleen voor algemene bonnen. Dus stel je hebt voor 200 mediamarkt bonnen, die kun je alleen daar uitgeven en dat kan dan wel. Boekenbonnen en VVV geldt het dus wel voor als ook van die andere algemene dingen.

3 likes

Ik ben een week op vakantie met m’n schoonouders (en vriend), maar meine gute ik kan me gewoon beter ontspannen als ik gewoon fulltime op kantoor aan het werk ben.

25 likes

Alles rondom het uwv is verschrikkelijk

4 likes

Hahaha my friday afternoon snackkk

Manny Montana trouwens, Michael Mando mag ook (als snek)

1 like

like want herkenbaar :frown:

1 like

Ik vind het echt heerlijk thuis te werken. Maar ik merk toch wel dat ik het echte sociale contact begin te missen. Ik voel mij leeg en wat treurig ofzo. Met vrienden spreek ik ook wel af in de buitenlucht. Maar niet specifiek minder. Toch voelt het leeg. Ik zit vooral thuis. Daarnaast mag ik mijn teamsport natuurlijk ook niet uitoefenen nu.

Bwah even een dipje ofzo. Denk dat ik mijn psycholoog maar weer even een berichtje ga sturen.

Ik had vanochtend zo geen zin om mijn bed uit te komen / te werken. Ik begon pas om kwart voor 10 maar in een uur nu wel al heel veel gedaan en lekker in de flow

Ik voel je pijn, elke keer als er aangestuurd wordt op een keer met zijn allen weg begin ik in mijn hoofd al met ‘ik hoop dat er iemand niet kan en het hele plan daardoor van tafel gaat’ of ‘ja laten we nu allemaal enthousiast zeggen: oh heel leuk en dat het daarna dood bloedt’. Heel veel sterkte :cry: