Wat je even kwijt wil #40

Haha mag echt hopen dat er airco is :joy: Naja anders ben ik snel thuis

2 likes

Ik weet even niet wat ik moet doen. Er staat nu al een uur een auto hier op de parkeerplaats met 2 kiddo’s erin die overduidelijk lachgas aan het doen zijn. Ze hebben ook al uit de auto gekotst. Naast dat ik het best irritant vind, vind ik het ook gevaarlijk wat ze zijn hier dus een uur geleden de parkeerplaats opgereden. Straks gaan ze weer rijden. Is het dom/gek als ik hier de politie voor bel? Heb nog nooit eerder politie hoeven te bellen

saaaaaaaaaame!!!

@Jay Nee, vind ik niet gek. zal ik wel 0900 nummer doen. Had denk ik zelf ook gebeld.

Toppp

1 like

@Clancy @Runnerlongs @thee Ik heb gebeld, werd doorverbonden met de meldkamer. Ze reden net weg ook en dat ging niet al te soepel en bij het wegrijden zag ik dat de bijrijder echt grote tank voor z’n voeten had. Ik heb het kenteken ook doorgegeven. Dank dat jullie zeiden dat ik moest bellen, twijfelde zo of het onzin was of niet. Maar politie zei ook: goed dat je het gemeld hebt

59 likes

Goed gedaan. Veel te veel ongelukken door lachgas (oke door die sukkels die het gebruiken en gaan rijden)

1 like

Thanks en ja, daarom! Ik baal ergens dat ik niet eerder gebeld heb, maar ja ze stonden een uur gewoon op de parkeerplaats. Echt net op het moment dat ik ging bellen, gingen ze rijden en toen was ik extra blij dat ik gebeld heb. Hoop echt dat ze geen ongelukken veroorzaken. En nu laat ik het los, vond het zo spannend om politie te bellen. Was even bang dat ze het onzin zouden vinden ofzo

2 likes

Ik heb wel vaker 0900-tuig gebeld voor dingen, oa twee kerels die ook overlast veroorzaakten met ballonnen etc. Maar nog nooit meegemaakt dat ze het onzin vinden, kreeg altijd het gevoel dat ze blij zijn dat je belt.

1 like

Airco in the building!

2 likes

@Banananana Gelukkig! Dat gevoel kreeg ik ook inderdaad. En eens moet ook de eerste keer zijn.

@Frambozentaartje Dankje, ga ik zeker doen. Overlast is overlast natuurlijk. Volgende keer niet lang twijfelen, maar actie ondernemen.

Dat is natuurlijk ook wel weer zo. En toen ik de melding deed werd ik vanzelf doorverbonden naar de meldkamer. Bizar hoe rustig die mensen blijven aan de telefoon, ik was redelijk zenuwachtig/in paniek.

Fijn om te weten dat ze ook advies geven, ook daar heb ik nooit bij stilgestaan. Zo stom eigenlijk. Werd je nog terug gebeld over dat incident?

Mijn oppaskat was vannacht onsnapt en dat is een probleem want hij heeft een gps band die ‘s nachts af gaat dus vanochtend moest ik hem maar gewoon gaan zoeken. Maar gelukkig was ie dichtbij en zn baasjes komen over een paar uur terug

1 like

In de handleiding van jouw type wasmachine kijken.

1 like

Mijn whatsapp berichtenwolkjes zijn ineens lichtelijk een andere kleur en ik word er gestoord van

1 like

Gelukkig maar en dan is het ook goed dat jij gebeld hebt. Voor hetzelfde geldt zou er wat gebeurd zijn.

Daar heb je ook gelijk in en het is aan hun natuurlijk om de keuze te maken om iemand langs te sturen of niet. Ik merkte ook dat toen ik belde die mevrouw in een keer schakelde, hoorde een soort van actie in haar stem. Daaraan merkte ik ook dat het geen onzin was.

Haha nee hoor, zo lijkt het helemaal niet en ik vind het alleen maar fijn om te horen. Maakt voor mij de drempel ook minder hoog om te bellen (mocht het weer nodig zijn natuurlijk)

1 like

Oh, dat moeten ze aan mij ook niet vragen haha. Ik heb alleen een foto gemaakt van de auto met kenteken, omdat ik bang was dat ze misschien tegen een andere auto aan zouden komen. Maar behalve een witte capuchon zag ik ook niet veel.

Same here!! was wel even een klap met naar buiten gaan. vroeg al aan die jongen of ik niet gewoon de rest van de dag uurtjes kon reserveren en dan gewoon lekker zitten, maar dat vond hij niet z’n goed idee. (Volgens mij had hij ook niet door dat ik niet serieus was)

2 likes

Kut ik pak net mijn tas uit en zie dat ik de sleutel van mijn ov fiets daar in heb :hot_face:

1 like

Chicaaaaas hoe laat is het???

Lol, gevoel voor humor was ver te zoeken :joy:

1 like