wil deze even delen voor iedereen die wil lachen vandaag
Ik ga van de week naar de kapper maar geen idee wat ik wil. Ga ik alleen de puntjes bijwerken of even iets heel anders…
Lob!!! En blonde lokken vooraan, tiktokqueen
Dat je het zelf inziet en je excuses aanbied is echt al heel goed dan, iets herkennen bij jezelf is vaak de eerste stap naar verbetering. En de mensen om je heen die weten wat je hebt meegemaakt de laatste tijd zullen het vast begrijpen dat je niet zo lekker in je vel zit nu.
Ik wil een rook- en CO-melder kopen, maar alle betaalbare/met goede reviews moet je meteen per 4 of 6 stuks kopen. Ik hoef er maar één
Jaa wil mn haar niet verven maar lob is wel een goeie!
Even een dutje gedaan en nu weer naar het park om in mijn bikini te flaneren, met jawel: bananen erop.
Ik maak me echt een beetje zorgen om mijn mannetjes kat. Die spuugde gisteravond en dat is gewoon een normaal onderdeel van mijn dag. Maar hij komt nu ook ziek over, wil geen natvoer eten (wel snoepjes) dus heb al een half uur hysterisch bij hem liggen huilen maar hij is nog niet beter
Sorry maar ben ik het enige gekkie die hier best een beetje geil van wordt:
Ja goeie optie, maar ik zoek eigenlijk een rook- en CO-melder in één! Ik heb er nu een van 25 euro gevonden, dat gaat hem worden denk ik! Dankjewel voor het zoeken though
Zeker niet
Last vd hitte misschien?
Ja.
Hier ben ik echt ontzettend voorstander van, waar komt de bikini vandaan? Ik wil graag nog meer bananen in mijn leven.
Heb 3 weken geleden de batterijen van mijn rookmelders gewisseld. Ik hoorde er net weer eentje piepen.
Mijn vriend hoorde het niet.
Mijn baas is zo humorloos
Onze wetenschappelijk paper is terug van peer review en we moeten verbeteringen aanbrengen als we willen terugsturen, maar een van de reviewers suggereerde echt overdreven experimenten.
Dus ik stuur deze hilarische meme
En dan negeert hij me
We willen binnenkort 2 dagen naar de Ardennen dus was het een en ander aan het opzoeken. Veel gelezen over een mooi natuurpark: alle sites daarover in het Frans? Nergens een knop om de taal te veranderen. Info over de lengte van de wandelroutes, niet te vinden.
Ik kijk naar hotels in de buurt: meest ouderwetse dingen met enge foto’s van kinderen aan de muur???
Dan wil ik eens naar Wallonië en is alles weer zo slecht georganiseerd. Wees nu toch eens duidelijk.
Nu gaan we naar Limburg, de Voerstreek. Dat was tenminste duidelijk
Je kan op translate.google.com de website link plakken en dan vertaalt hij de hele pagina voor je! Kan met alle sites geloof ik
Mocht het helpen: ik heb hier echt even keihard om gelachen. Bij mij was het de laatste keer reviewer 2 trouwens die met de bizarre suggesties kwam :’)
Edit: oh wow het is een hele subreddit! Brb huilen/lachen om alle pijnlijk herkenbare memes.
Haha, bedankt voor de erkenning!