Ik hoop tijd voor ijskoffie want een betere manier om de dag te beginnen is er denk ik niet
Wine oā clock!
hahaha echt hoor. but we did it, we survived!
Nu is het tijd voor ijskoffie.
Ja, trots op ons ! Ik ben een koude pastasalade aan het maken maar een ijskoffie klinkt ook goed, hmm
Pfff ik ga vanmiddag high teaāen met de schoonfamilie. Met dit weer. HELP!
Vaak is er op het station waar je de fiets hebt ingeleverd een blauwe dropbox waar je de sleutel alsnog in kan doen! En anders even bellen misschien
Mān pa en ik zijn net een komisch duo, hij heeft net een of andere chill out Playlist aangezet en nu zijn we om en om aan het doen alsof we Viktor Brand zijn van VT wonen weer verliefd op je huis
āde robuuste tafel van Janā
āen het klassieke van Bernadetteā
āen de 3 kinderen komen terug in het fantastische foto behangā
āde traprenovatie met discoverlichting is gedaan door van den Berg traprenovatiesā
Ja, ik ga alleen niet snel weer naar dat station maar ik las al op internet dat je hem op kan sturen!
Ik ben net wakker. Je kan me echt uitwringen.
Ik ga van de week naar de kapper maar geen idee wat ik wil. Ga ik alleen de puntjes bijwerken of even iets heel andersā¦
Lob!!! En blonde lokken vooraan, tiktokqueen
Dat je het zelf inziet en je excuses aanbied is echt al heel goed dan, iets herkennen bij jezelf is vaak de eerste stap naar verbetering. En de mensen om je heen die weten wat je hebt meegemaakt de laatste tijd zullen het vast begrijpen dat je niet zo lekker in je vel zit nu.
Ik wil een rook- en CO-melder kopen, maar alle betaalbare/met goede reviews moet je meteen per 4 of 6 stuks kopen. Ik hoef er maar ƩƩn
Jaa wil mn haar niet verven maar lob is wel een goeie!
Even een dutje gedaan en nu weer naar het park om in mijn bikini te flaneren, met jawel: bananen erop.
Ik maak me echt een beetje zorgen om mijn mannetjes kat. Die spuugde gisteravond en dat is gewoon een normaal onderdeel van mijn dag. Maar hij komt nu ook ziek over, wil geen natvoer eten (wel snoepjes) dus heb al een half uur hysterisch bij hem liggen huilen maar hij is nog niet beter
Sorry maar ben ik het enige gekkie die hier best een beetje geil van wordt:
Ja goeie optie, maar ik zoek eigenlijk een rook- en CO-melder in ƩƩn! Ik heb er nu een van 25 euro gevonden, dat gaat hem worden denk ik! Dankjewel voor het zoeken though
Zeker niet