Wat je even kwijt wil #40

Last vd hitte misschien?

Ja.

2 likes

Hier ben ik echt ontzettend voorstander van, waar komt de bikini vandaan? Ik wil graag nog meer bananen in mijn leven.

1 like

Heb 3 weken geleden de batterijen van mijn rookmelders gewisseld. Ik hoorde er net weer eentje piepen.

Mijn vriend hoorde het niet.

1 like

Mijn baas is zo humorloos
Onze wetenschappelijk paper is terug van peer review en we moeten verbeteringen aanbrengen als we willen terugsturen, maar een van de reviewers suggereerde echt overdreven experimenten.
Dus ik stuur deze hilarische meme

En dan negeert hij me :unamused:

38 likes

We willen binnenkort 2 dagen naar de Ardennen dus was het een en ander aan het opzoeken. Veel gelezen over een mooi natuurpark: alle sites daarover in het Frans? Nergens een knop om de taal te veranderen. Info over de lengte van de wandelroutes, niet te vinden.
Ik kijk naar hotels in de buurt: meest ouderwetse dingen met enge foto’s van kinderen aan de muur???

Dan wil ik eens naar Wallonië en is alles weer zo slecht georganiseerd. Wees nu toch eens duidelijk.
Nu gaan we naar Limburg, de Voerstreek. Dat was tenminste duidelijk :sweat_smile:

1 like

Je kan op translate.google.com de website link plakken en dan vertaalt hij de hele pagina voor je! Kan met alle sites geloof ik

1 like

Aantal jaar geleden op ali gekocht, zie m niet meer. Maar het is deze stof alleen high waisted

4 likes

Mocht het helpen: ik heb hier echt even keihard om gelachen. Bij mij was het de laatste keer reviewer 2 trouwens die met de bizarre suggesties kwam :’)

Edit: oh wow het is een hele subreddit! Brb huilen/lachen om alle pijnlijk herkenbare memes.

1 like

Haha, bedankt voor de erkenning!

Aah is ook echt een leuk printje ook. Nu moet ik dus maar even het internet uitpluizen voor een bananenbikini.

Pfff ik vind het zelfs te warm om makeup op te doen

Echt geen idee wat ik moet eten straks met dit weer. Nul zin om te koken in deze bloedhitte en heb ook geen zin om naar buiten te moeten om in de winkel vanalles te halen voor een salade

Liefst wel gezond haha

Sushi of cigkoftem bestellen?

1 like

Heb zelf gisteren twee van die kant en klare bakken sla gekocht bij de jumbo. Met komkommer, tomaat en dan zit er nog een honingmosterd dressing bij. vult goed en is nu 2 voor 5 euro. Als je nog lekkerder wilt maken dan stukjes zalm er in. omnomnom

1 like

Ik heb zoveel behoefte aan zout dat ik net de oven heb aangedaan voor ovenfriet

10 likes

Ja er waren ook delen in een afbeelding/pdf dus weet niet zeker of het daar ook mee kan? Ik snap gewoon niet waarom je je site niet in meerdere talen aanbiedt, zeker als het om toerisme gaat…

Zo’n stokbrood met kruidenboter (die uit de diepvries) en dan maak je daar een lekkere salade bij

2 likes

We gaan vanavond ook gewoon borrelplankje met wijn doen ipv avondeten. Gisteren ben ik bijna weggesmolten toen ik pasta ragu bolognese had gemaakt dus ga echt niet koken vandaag. Dan maar een avondje minder gezond.

1 like