Oh Jezus wat gaar, dat inhalige zou ik ook niet tegen kunnen.
Ik las ‘dolle mina’
Gewoon wel een tikkie sturen en ook voor de helft van de kosten van je snacks als ze daarvan mee eet. Doei hoor met dit soort types.
Mijn eten is 20 minuten te laat, ik heb niks gezegd ofzo maar krijg wel brownies erbij omdat het zolang duurde. Nice
Hahaha nee een tikkie voor die snacks ga ik écht niet doen.
Ik ben op zoek naar een leuke koeltas (niet al te groot) voor picknicks maar ik kan alleen maar saaie vinden en ik ben op zoek naar een leuke grote picknickkleed.
@Luipaard hier ging afgelopen week ook het brandalarm af toen ik aan het koken was maar er was helemaal geen rook. Misschien hebben die dingen ook wel last van de hitte? Haha
Mijne stopte trouwens na een paar seconden dus het krukje kon ik niet eens pakken
Deze Henry bij Great British Bake-off. Ik wil met m trouwen
Ik hou echt van de zomer hoor en ben al een paar dagen naar een meertje gegaan, kei leuk. Maar die benauwdheid
Ik zag vandaag bij de Kruidvat verschillende koeltasjes, maar misschien dat die te klein zijn hehe
Kruidvat heb ik de mijne vorige week gehaald en nu al de hele week gebruikt
Het ging hier (?) laatst over mensen die stiek zeggen in plaats van steak, en had daar echt nog nooit van gehoord. Tot vanavond m’n schoonvader het zei.
Ik heb zonnebrand die zo’n vies laagje achterlaat op je huid, heb t vijf uur geleden opgesmeerd en voel het nog
Een man ging net even lekker uitgebreid staan kijken hoe ik ging fileparkeren in een heel krap plekje en ik keek al een beetje boos naar hem want hallo kun je het zien?? Maar ik draaide hem er perfect in en toen ik uitstapte stak hij zijn duim op en zei zo “nou nou nooit meer aanraken!” en nu voel ik me vet stoer. Sowieso verwachte hij dat ik er niks van ging bakken
Steakemerd.
Ik haat zulke mannen / mensen.
In een gehucht hier in de buurt heet een restaurant steak’m
Steak m neer
Dit verklaart echt waarom mijn moeder dit nog wel eens zegt