Wat je even kwijt wil #40

Vegan tacos met quac en mango de gallo.

Ingredienten:
Pecan noten
Ui
Paprika
Taco kruiden
Soya saus
Knoflook poeder

Week de pecan noten voor minimaal een half uur , pleur ze in een blender met een klein uitje en een paprika wat kruiden een scheutje soya saus en knoflookpoeder. Even blenden niet te lang het moet nog een beetje een structuur hebben.
Dit pleur je op een kleine tortilla met quac en mango de gallo.

Recept voor mango de gallo

11 likes

@anon44204370 ik ga denk ik voor turkse pizza’s uit de vriezer + wat sla kopen en een tomaatje.

1 like

Het is in de trein echt 45 graden

Misschien is precies in die wagon de airco uitgevallen? Even doorlopen of teruglopen.

Wordt zo moe van mn vriend die de hele vakantie alleen maar in zn nest ligt

Ik zit in een oude trein zonder airco :partying_face:

3 likes

Ja dat zou wel kunnen! Hij ligt standaard onder een fleecedeken namelijk…

Gewoon handhaving bellen, die komen dan kijken en zoeken de eigenaar op.

2 likes

Hier vorige week de batterijen vervangen, klotedingen bleven piepen. Dus nu alles eraf getrokken (ze gingen midden in de nacht af, toen waren we er klaar mee :sob:). Gister piepte er zelfs nog 1 die op tafel lag. Die dingen zijn niet goed. Ik denk dat we maar nieuwe moeten halen, terwijl deze nog tot 2028 zouden kunnen volgens de sticker erop

1 like

Een huis een straat verderop staat te koop, echt een mooi huis maar geen geld. Lol 4 ton en dan alles er uit. Nu ben ik alleen verliefd op hun eetkamer stoelen. Is het gek om die makelaar te mailen met de vraag of die stoelen te koop zijn? :joy:

1 like

Gewoon proberen haha, of aanbellen als de mensen er nu nog wel wonen. Ze kijken misschien wel even op, maar vaak willen mensen ook gewoon spullen kwijt

1 like

Nee heb je ja kan je krijgen. Gewoon mailen.

1 like

Briefje in de bus doen met je telefoonnummer?

@ferris @Soy.peor @Blush weet dat de bewoners zelf van die ouwe mensjes zijn, dus misschien willen ze inderdaad er wel vanaf. Ik ga het gewoon doen! yolo.

5 likes

En als het iets wordt wel een foto tonen van de stoelen hoor. :smiley:

Ik heb echt zin om met dit kutweer een deel van mijn haar af te hakken maar ik moet nog een paar dagen wachten. :’)

1 like

heb ze gemaild maar voel me wel echt ontzettend raar nu hahaha. soort van beschamend? maar tbf, denk dat ze anders bij de kringloop belanden ofzo.

@anon42392789 mocht het lukken dan zeker! Denk wel dat we ze dan opnieuw laten bekleden. Mijn vriend houd niet zo van roze. maar de stoel zelf is echt gaaf.

1 like

Jaaa Tucker! Kijk zijn filmpjes telkens weer haha. Slaat helemaal nergens op, maar vind hem echt leuk

2 likes

Mijn schoonmoeder stuurde vanochtend een foto op WhatsApp van een puzzel die ze had afgerond. Vaak doet ze dit met puzzels van eigen foto’s, van de hond of een andere mooie foto. Dit keer dacht ik dat het een puzzel van een tekening van een van de kinderen van vroeger was. Gelukkig hield ik mijn mond, maar later vroeg ik aan mijn man welke van zijn siblings de tekening had gemaakt. Zegt hij: dat is een beroemd schilderij.
Ik blij dat ik niks had gezegd in de app. Het is wel van een kunstenaar die alleen bekend is waar hij vandaan komt en zo’n Jackson Pollock-achtige stijl heeft maar ik had dus een miljoenenschilderij met een kindertekening verward :ok_hand:

14 likes

Ik ben met iemand in het park die geen snacks heeft meegenomen. En nu wil ik mijn snacks niet eten want dan moet ik delen

12 likes

Mijn katten liggen te chillen met de ventilator op ze gericht terwijl ik hier aan de andere kant van de kamer zit te zweten. Verschil moet er wezen.

8 likes