Ik zit met mn voeten in een emmer koud water, maar ze passen niet lekker plat. Nu denk ik met weemoed terug aan vroeger toen mn oma zo’n speciaal voetenbad met massagestand had, nu wil ik er ook zo een
Ik zit in de tuin te lezen en het zweet gutst echt van m’n gezicht af. Bah.
Nog nooit van een speciaal voetenbad met massagestand gehoord, maar dat lijkt me geweldig
Ik zit met een washandje op m’n gezicht en me aan het inbeelden dat ik in de sneeuw zit
Ik zou het doen!
Ha! Hier had ik het net met mijn vriend over. Hij vond de waarschuwingen met vlaggen te miniem want: wie kijkt daar nou naar? Terwijl wij die dus wel altijd in de gaten hielden.
Maar goed dat ze er een NL Alert van maken.
Ik ga eind september een paar dagen alleen naar het buitenland. Vind het opeens ook wel eng en ben bang dat ik helemaal geen aanspraak zal hebben op anderen? Is niet het belangrijkste natuurlijk maar vind het ook altijd wel leuk om mensen te ontmoeten en drankjes te doen.
Leuk dat je alleen naar het buitenland gaat! Ik hoor vaak van mensen in mijn omgeving die alleen naar het buitenland gaan, dat ze juist vaak aanspraak hebben omdat ze alleen zijn. Zij zeggen ook dat het voor jezelf makkelijker is om mensen aan te spreken, omdat je je wat vrijer voelt. Je hoeft die mensen namelijk nooit meer te zien als het ongemakkelijk is haha. Slaap je in een hostel?
Soms is m’n hobby echt over een drukke parkeerplaats lopen met gefrustreerde autobestuurders hijgend in m’n nek die geen plekje kunnen vinden en dan net doen alsof ik naar mijn auto loop, soort van sleutels pakken, en dan weer doorlopen
Een maand geleden was ik alleen thuis en toen gingen ze om de paar minuten een paar seconden loeihard af en dan stopten ze weer. En ik kreeg die rotkrengen er dus ook niet zelf af. Ik moest mijn vriend bellen die eerst een half uur naar huis moest fietsen. Ik was echt zo overprikkeld door dat intens kutte geluid steeds, ook al had ik oordoppen ingedaan. Ik voelde me ook echt een afhankelijke huisvrouw die niets kan. Kutdingen.
Ik vind het slecht aan mezelf, maar wanneer het op voedsel aankomt ben ik vaak echt bezitterig. Ik heb net eten besteld en weet dat ik dat niet in een keer opkrijg en dan zit ik er al over na te denken dat ik hoop dat mn huisgenoot er niet van zal eten. echt erg
Ohnee ik ben helemaal niet zo bezitterig met eten. Maar zij is zelf te skeer om iets mee te nemen en dan gaat wel als een dolle mijn eten opeten, dat irriteert me. Heb nu ook ijsje voor haar betaald, echt drie euro, maar ze zegt niet eens: stuur ff tikkie ofzo
Oh Jezus wat gaar, dat inhalige zou ik ook niet tegen kunnen.
Ik las ‘dolle mina’
Gewoon wel een tikkie sturen en ook voor de helft van de kosten van je snacks als ze daarvan mee eet. Doei hoor met dit soort types.
Mijn eten is 20 minuten te laat, ik heb niks gezegd ofzo maar krijg wel brownies erbij omdat het zolang duurde. Nice
Hahaha nee een tikkie voor die snacks ga ik écht niet doen.
Ik ben op zoek naar een leuke koeltas (niet al te groot) voor picknicks maar ik kan alleen maar saaie vinden en ik ben op zoek naar een leuke grote picknickkleed.
@Luipaard hier ging afgelopen week ook het brandalarm af toen ik aan het koken was maar er was helemaal geen rook. Misschien hebben die dingen ook wel last van de hitte? Haha
Mijne stopte trouwens na een paar seconden dus het krukje kon ik niet eens pakken
Deze Henry bij Great British Bake-off. Ik wil met m trouwen