Ik hou echt van de zomer hoor en ben al een paar dagen naar een meertje gegaan, kei leuk. Maar die benauwdheid
Ik zag vandaag bij de Kruidvat verschillende koeltasjes, maar misschien dat die te klein zijn hehe
Kruidvat heb ik de mijne vorige week gehaald en nu al de hele week gebruikt
Het ging hier (?) laatst over mensen die stiek zeggen in plaats van steak, en had daar echt nog nooit van gehoord. Tot vanavond m’n schoonvader het zei.
Ik heb zonnebrand die zo’n vies laagje achterlaat op je huid, heb t vijf uur geleden opgesmeerd en voel het nog
Een man ging net even lekker uitgebreid staan kijken hoe ik ging fileparkeren in een heel krap plekje en ik keek al een beetje boos naar hem want hallo kun je het zien?? Maar ik draaide hem er perfect in en toen ik uitstapte stak hij zijn duim op en zei zo “nou nou nooit meer aanraken!” en nu voel ik me vet stoer. Sowieso verwachte hij dat ik er niks van ging bakken
Steakemerd.
Ik haat zulke mannen / mensen.
In een gehucht hier in de buurt heet een restaurant steak’m
Steak m neer
Dit verklaart echt waarom mijn moeder dit nog wel eens zegt
Hmm misschien staat de m voor hem… ik wil niet weten waar het vlees vandaan komt daar
Ik haat de playstation van mijn vriend zo erg, zou dat ding het liefst van het balkon gooien.
Mijn vriend zegf FAKA
Waz met jou dan
Ik wil in de tuin slapen want lekker koel nu.
Alleen al die rot insecten.
Bedankt voor de tip! Ik weet waar ik dinsdag heen ga
Hetzelfde dilemma hier.
Ik word soms zo moe van mezelf. Om half 10 's avonds begin ik dan ineens onvoorbereid aan een halfslachtig knutselproject wat dan in mijn hoofd schiet, waardoor ik nu helemaal onder de superglue zit wat er met geen mogelijkheid afgaat.