Ik had net alles tegen elkaar open gezet en hoewel dat heel koel voelde heeft het geloof ik 0.0% uitgemaakt voor de temperatuur in de slaapkamer
En het zuchtje wind blaast mijn citronella kaarsje uit.
Ik hoop dat het zo binnen meevalt
Heb ik zojuist de sportschool geboekt voor morgen omdat ze airco hebben? Ojazeker. (Nah eerder omdat ik morgen vrij ben, weinig te doen heb en dan dinsdag na werk even niet hoef)
Ik lig in een ligstoel in de achtertuin onder de sterrenhemel zo lekker koel nu
Sowieso beste zomerdag ooit, lekker uitgeslapen, hele middag in het opblaasbad gelegen, eten besteld en nu dus buiten chillen
Hard roepen of ie t kan zien, is de lol er hopelijk vanaf
Boos voor jouw deur omdat hij een viezerik is? Moet hij eens proberen. Hij heeft geen poot om op te staan.
Mijn voeten zijn lava, niet te doen
Niet alleen mijn voeten. Mijn vloer ook (en bed en huis)
Gore viespeuk!! Bah bah. Boos met een ander persoon erbij aanbellen bij hem
Kan je geen doek of parasol neerzetten wat zijn zicht blokkeert?
Als je niks durft te zeggen. Anders idd roepen, kan je het zien. Of wat ik wel eens doe is âsubtielâ met middelvinger bril goed zetten.
Idd zicht blokkeren hoef je ook niks meer te zeggen
Ik heb echt het idee dat ik mijn kat van de dood heb gered vandaag door hem kattenmelk te dwangvoeren
Ik heb deze net besteld! Hij is opvouwbaar. Misschien ook iets voor jou? Ze hebben nog veel andere prints https://www.bol.com/nl/p/reisenthel-coolerbag-koeltas-20l-paisley-ruby-rood/9200000117631962/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611&language=nl
Ik zou gewoon vragen: Is er iets? Wat hij doet is gewoon fout dus je hoeft het zeker niet vriendelijk te vragen. Hij gaat een grens over door je te bespieden. Gewoon zeggen dat je er niet van gediend bent.
Hoe gaat het nu met hem?
Ja écht veel beter. Hij was volgens mij uitgedroogd, had een huidplooi opgetrokken en die bleef wel tijdje staan, slijmvliezen zagen ook wat bleker. Ogen stonden niet helder enz. Hij heeft vanavond alweer 2 x natvoer met extra water gehad en heeft geplast. Dus kan met gerust hart gaan slapen denk ik
Gelukkig maar! Altijd zo naar als beestjes zich niet fijn voelen.
Ja! En zo irritant dat ze niet kunnen praten
Ik heb een bol.com cadeaubon voor âŹ25 gekregen maar ik weet dus nooooit wat ik daarvoor bij bol kan bestellen. Er is gewoon zo veel dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie. Iemand tips? (geen boeken want heb al 200 ongelezen ebooks).
Een yankee candle kaars?