Kattenvoer, wasmiddel, geurkaars, shampoo oid
Olaplex producten
Of een lekker parfum?
Ik heb een gedeelde kamer in een hostel geboekt inderdaad en ga met de flixbus voelt wel tricky in deze tijd maar ik volg de reisadviezen in de gaten. In het ergste geval ben ik alleen het geld voor mijn Flixbus ticket kwijt!
Ik wil heel graag een keer solo backpacken in Azië of ergens anders buiten europa maar ik ben nog nooit in mijn eentje ergens naar toe gegaan. Dus ik had als plan om in mijn eentje naar Berlijn te gaan om vast wat ervaring op te doen en niet direct al te ver van huis te zijn.
Maar ik had opeens een paniekerig momentje nadat ik geboekt had. Je vrienden hebben wel gelijk, ik zie die mensen nooit weer. Dus als mensen mij niet aanspreken kan ik altijd op anderen afstappen en dat zou ook direct een goede oefening zijn haha.
Ik denk dat ik voor een fohnborstel ga! Goede tip!
Ik zou inderdaad geld bijleggen en voor een parfum gaan. Eventueel wachten tot ze weer een goede deal hebben!
Pff echt zin om terug te gaan naar mn eiguh land. Want daar is tenminste fucking wind.
Dan ga ik wel naar de Hel. Volgens mij is het daar nu ook wel kouder dan hier.
Kon al niet slapen door de hitte in ons vakantiehuisje en nu zijn we ook al een half uur op zoek naar een mug die me al lek geprikt heeft. Wat een feest.
Ik lig in een tentje die ik heb opgezet in de tuin,. Prima temperatuur, maar ik hoor steeds een heel vreemd dier die soort van gilt😅.
Edit: en ik heb dorst:(
Waarom ben ik wakker
Ik weet niet wat ik erger vind, deze bloedverziekende hitte constant, waarbij ik natuurlijk een huis heb dat verschrikkelijk slecht is geïsoleerd behalve als het gaat om koele lucht naar binnen laten. Nee, dan kan meneer huis opeens wél warmte vasthouden terwijl je in de winter zit te rillen van de kou.
Of de slapeloze nachten die er bij komen. Ik kan me de laatste nacht dat ik redelijk heb geslapen niet herinneren. En als ik slaap, heb ik vaak nachtmerries van de hitte.
Jij ook! Deze dagen helpt het mantra van mijn omaatje me er nog enigszins doorheen: slaap je niet, dan rust je toch
Mijn vriend praat geregeld in zijn slaap en net vroeg hij aan mij of ik niet op het vuur moet zitten nu (??? Ok). Toen zei ik ‘nee, het is al warm genoeg naam vriend’. Reageert hij ver geergerd; ‘ja zeg, dat maakt niet uit.’
Vind dit altijd zo’n gek fenomeen haha
Haha nou ik kan je helaas vertellen dat de isolatie niet uitmaakt, ons huis is juist heel goed geïsoleerd en de hitte blijft hier ook lekker hangen. Ik ben ondertussen maar naar een airco aan het kijken voor de slaapkamer
Het helpt bij ons huis echt om nu alles tegen elkaar open te zetten. Gisteren was het binnen een half uur van 25-22.5 en het warmde maar weer op tot 23.5 aan het einde vd dag!
Al 28 graden in mijn woonkamer/werkplek. Ik ga vandaag als een slak aan het werk.
Ik ben echt heeel erg blij dat niet vandaag al het nieuwe schooljaar begint. Deze temperatuur met even zoveel kinderen, opgepropt in een klaslokaal, zonder airco en volle zon op de ramen
Duimen dat het over 2 weken 10 graden koeler is he
Ik ben net met gevaar voor eigen leven en apparatuur op mijn bureau geklommen om handdoeken voor de ramen te plakken. Hoop dat ik volgend jaar in een koel kantoor mag zitten
Ik geniet echt enorm van het weer nu maar ben echt bang voor 17 augustus, als ik moet beginnen. Ik raak sowieso al oververhit van voor de klas staan maar met 30 graden en geen airco. Dan neem ik m’n ventilator mee.