zero regrets! over een uurtje lekker naar de sportschool om nog verder te verleppen
Ik wil vandaag vrij nemen, zodat ik gewoon kan zeesterren op de bank en misschien nog wat kan bijslapen. Ik ben zo gaar, heb amper geslapen en het is 30 graden hier. Maar vorige week heb ik ook al niet veel gedaan en deze week blijft het zo warm dus zal mijn productiviteit ook al niet al te best zijn.
Hema heeft er een paar! Niet al te groot maar kan makkelijk een lunch en wat snacks in
Ik kan helaas niet mee posten in het zwangertopic dus doe het even in een spoiler want ik MOET iets kwijt
Samenvatting
Oooohhh wij zijn weer in verwachting!! Ik ben zooooo blij omg. Eind april zijn we er achter gekomen dat het hartje was gestopt met kloppen met 11 weken. Dat was echt zo verschrikkelijk, maar nu ben ik gewoon weer zwanger aaaahh!! Mijn vriend kan het nog niet echt geloven en durft nog niet blij te zijn maar ik ben echt door het dolle heen
Gefeliciteerd!!
Dankjewel
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws
@Trenchcoat wat was jouw recept voor snickers smoothie nou? Ik zit met een bevroren bananenoverschot
- 250 ml sojamelk
- 1 bevroren banaan in plakjes
- ijsblokjes
- snuifje kaneel
- 1 grote eetlepel pindakaas
Ik ga hem ook weer zo maken
Ja inderdaad! Ik draag zelfs in de winter al geen dikke trui, omdat ik met -10 al zwetend voor de klas sta.
Die ventilator is wel heel slim gelukkig zijn de vooruitzichten vanaf volgende week onder de 30 graden haha
Aah gefeliciteerd
Gefeliciteerd!!!
Ik vind mezelf heel slim want ik heb gister ijsthee siroop gemaakt om zo mee te nemen naar kantoor waar we een diepvries vol crushed ice hebben. Mama houdt het koel vandaag.
Ik heb me toch een kater, buhh ik verplaats mij alleen van het zwembad naar de ligstoel vandaag, meer niet
Ik duim! Niet alleen voor jou, maar ook voor mezelf
Al werd ik vannacht ergens wakker en toen had ik het koud (???). Heb toen het dekbed over me heen getrokken. Heel apart, vooral omdat ik op een loeihete zolder slaap.
Klinkt super leuk! En een hostel is ideaal om mensen te leren kennen. En dat je in het ergste geval alleen het geld kwijt bent voor je Flixbus ticket is ook fijn. Berlijn lijkt me ook een hele leuke stad. Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt, veel plezier!
Ijs voor ontbijt. Een bevroren banaan, handje bevroren bosvruchten, soja yogurt en havermelk = ijs. met havemout erdoor
Ik kan echt zo slecht tegen de warmte dat ik niet weet waar ik het moet zoeken. Het is hier hele tijd 30° geweest afgelopen weekend en vannacht afgekoeld tot 27° maar loopt nu alweer enorm op. Ik lag gisteren helemaal out op de bank niks te doen. En nu moet ik werken en me concentreren en nuttige dingen zeggen/opschrijven maar het lukt me amper. Ben zo niet voor dit weer gemaakt.
Ben bijna in staat om de hele dag in een koele parkeergarage te bivakkeren.
Ah wat mooi, gefeliciteerd!