Wat je even kwijt wil #40

Ik woon op tweehoog dus ik zet wel een bakje neer!

2 likes

Ik zit te wachten tot ik melding krijg dat ik een pakje op kan halen bij pakketpunt. Daar zit altijd zo’n vertraging in, ik weet eigenlijk bijna zeker dat het al geleverd is maar app zegt nog onderweg

Ik ben vergeten te reageren, bedankt voor je lieve reactie! Ook @Hippe_kikker en @Lentex

Het gaat goed, ik heb nergens last van en de trap is gemaakt. Ik moet nog even mijn angst overwinnen en weer een keer naar boven gaan maar voorlopig hoeft dat gelukkig niet.

2 likes

Omg het was zó leuk whaha. Helemaal onder de adrenaline nu. Gingen een uur lang de weg op, inclusief zelf sturen, gassen, remmen. Op gegeven moment zat ik met 90 kmh te scheuren hahaha, vond het enig. Instructeur zei ā€˜ja voor iemand die echt nog nooit heeft gereden ben ik echt onder de indruk’. En hij zei van ā€˜hoeveelheid lesuren delen we altijd een beetje in groepjes in maar wat ik vandaag gezien heb van jou, zou ik je zo indelen bij de leeftijdscategorie 18-23 omdat je het zo goed deed’. Lol nouja we gaan het meemaken. Ik vind helemaal mooi dit. Echt wel een gigantische stinkoksel nu

42 likes

Ugh en ook overal zijn de parasols uitverkocht.

Mag je ook fans meenemen

6 likes

Nou ik zou gaan inzetten op een toekomst als de vrouwelijke Verstappen hoor. Dag retail. :sunglasses:

4 likes

Oh yeaaah mailde vrijdag een andere afdeling of ik eens mag kijken hoe het er bij hun aan toe gaat. En vanochtend gelijk een mail met een afspraak :partying_face: :partying_face:

7 likes

Wajoo ik liep net door de supermarkt en daar stonden drie meiden voor een schap. Komt er opeens een man aanlopen die echt op 10 cm van hun gezichten gaat hoesten??? Die meiden sprongen aan de kant en toen pakte hij wat hij nodig had uit dat schap. Zooo asociaal

Ahh zo leuk! Ik ga overmorgen op vakantie :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: waar naartoe is natuurlijk nog een raadsel

21 likes

Ik gok camping Appelhof op Terschelling

7 likes

Leuk @Karl_Lagerfeld bij Sint op bezoek?

1 like

Enige voordeel is dat je tiramisu te eten krijgt tijdens de lunch wanneer er een storm is

1 like

en genoeg wijn, tijd zat om je planner bij te werken en te lezen!

Vergeet wandelen niet!!

1 like

Nou dat zou echt dolle pret worden gok ik zo

6 likes

minimaal 10,000 stappen op het strand!

1 like

Ik heb het hondenzwembadje op mijn balkon gezet. En zit er nu zelf in, echt :ok_hand:t3::raised_hands:t2::partying_face:

7 likes

Waar koop ik een kort katoenen broekje voor onder een jurkje? Heb al bij Zeeman en Wibra gekeken maar die hadden alleen broekjes in van die shaping stof en dat gaat zo zweten.

Ik zit stil op het balkon en elke keer denk ik: het valt wel mee met de hitte ik kan wel iets nuttigs doen. Maar het moment dat ik mij beweeg valt het dus niet mee en ben ik een zweetvlek rijker.

1 like