Aaaah wat leuk!
Hoeveel dagen doen jullie met het water in een zwembad achter huis? Nieuw vullen “mag eigenlijk niet” van Vitens, dus ik twijfel haha.
Een collega van mij zit met het raam open te werken op zijn afdeling en het is daar denk ik nu al 35 graden ofzo?
Even voor de goede orde er is airco en het is ook airco met aanvoer van lucht van buiten (dus voor corona/aerosolen prima). Ik ben dus helemaal gelukkig want hier is het koel en er zijn zoveel mensen op vakantie dat ik full time naar kantoor kan deze week
Goed geïsoleerd huis helpt niet tegen de warmte, het blijft juist extra goed het binnen houden idd… Na vrijdag is het sowieso nog een week warm binnen bij ons
Je kan misschien ook een chloortablet in het badje gooien? Nadeel is wel dat je het water dan niet voor je tuin en planten kan gebruiken.
Haha ja hier ook inderdaad, ik heb inmiddels een airco gevonden die ik vanmiddag na werk ga scoren! Lekker koel slapen vannacht.
Rijschool belde, of zo mijn eerste rijles ook om 2 uur kan in plaats van 3 uur. Hoe eerder, hoe beter
Het is pas maandag. Voel me echt zo’n iemand die al jaren vast zit in haar werk en verlangt naar pensioen :’) Ik vind mijn werk best leuk, maar ik wil gewoon altijd weekend.
Kan 1001 dingen verzinnen die ik nu wil doen ipv werken. En ik ben verliefd en wil hele tijd bij mijn vriend zijn en dat helpt ook niet echt mee.
Ik erger me echt aan mijn bh’s. En aan mezelf. Ik heb een heel dun wit hempje aan en daar zie je mn bh doorheen etc. En dan ga ik me druk maken of het niet te erg is en of je de haakjes aan de achterkant niet boven mn hempje uit ziet. Hallo het is 30 graden, waarom heb ik uberhaupt een bh aan. Ik wil dan weer een zwart hempje aan gaan doen zodat je het minder ziet, come onnnn
Er zitten best veel kikkers in het gebied achter het appartementsgebouw waar mijn vriend woont. Nu kwaken die soms best veel, maar ik vind dat zelf eigenlijk wel iets hebben. Mijn vriend wordt er echter helemaal gek van, dus ik vroeg net waarom hij kikkers zo vervelend vond. Zegt hij bloedserieus: Kikkers kennen geen privé
Nu moet ik dus de hele tijd denken aan dat filmpje ‘jullie spelen met mijn privé’ wanneer ik die kikkers hoor
Nou meid dat heb ik precies nu aan en ik laat t zo, whatever.
Komt ook een beetje doordat ik gister en eergisteren veel en langdurig aangestaard ben door vieze kerels. En nee dat ligt aan hun, niet aan mij. Maar het geeft een vervelend gevoel wat ik dan toch liever vermijd ofzo. Maar dan ook weer: het is fucking 30 grrrrraden, ik doe aan wat ik aan wil.
Ik had net een dikke mental breakdown terwijl ik met de IT afdeling van mijn werk aan het bellen was, dus ik moest half huilend vertellen wat er aan de hand was en ik weet zeker dat die jongen dacht wtf is dit voor iemand. Echt een goed begin van de week dit.
Ik ben net gebeld dat ik een nieuwe baan heb en ik ben zozozo blij!! Ik ga er echt op alle mogelijke manieren op vooruit
Eigenlijk weet ik niet of ik nu blijer ben met mijn nieuwe baan die volgens mij heel tof is of dat ik kan stoppen bij mijn huidige baan die ik haat. Ik heb echt gedroomd van het schrijven van die ontslagbrief, echt zin in haha
Kan ik bier uit de koelkast gewoon weer op kamertemperatuur zetten en later weer in de koelkast doen?
Ohh ik ben nu onderweg naar Vlieland en ik kan niet wachten om gewoon 2 dagen in een hangmat te liggen in de duinen met een lekker waddenbriesje.
Meestal 1-2 weken. Maar vaak is t dan toch al niet meer zo warm.
https://twitter.com/onderhoudsarmoe
Ik vond net - toen ik geen zin had om te werken - deze twitter, ook fijn voor mensen hier die zich door willen ergeren aan betegelde tuinen
Wat zijn parasols duur. Ik zag er zelfs 1 van 3500 euro.
Voor wie zich even flink wilt ergeren aan Frank Koerselman
Tijd voor de tweede ijskoffie van de dag.