Wat je even kwijt wil #40

Ja het zijn echt hele lieve mensen en ga volgend jaar zelfs een maand met ze op reis, maar het zijn allemaal zulke extraverte mensen en om alles moet een grapje gemaakt worden en ik word gewoon nergens meer serieus in genomen. Laaaat me gewoon even met rust :sob::sob::sob:

Oh wat erg… een MAAND ook. Eerlijk, ik had het niet gedaan dus vind het heel knap van je dat je dat ook nog gaat doen! Misschien kun je in deze week ook een dag(deel) iets alleen (met je vriend) doen? Of is het zo’n familie waarbij het heel belangrijk is dat alles samen wordt gedaan?
Ik vind mijn schoonfamilie ook lief, maar ze zijn heel heftig en het is altijd discussie (ook niveau zwarte piet is traditie dus blijf er van af!!!), ze praten ook standaard super hard en dan komt ook bij ELK bezoek de famlieruzie die speelt op tafel. Daar ben ik altijd na een halve dag al helemaal klaar mee.

Pff dat lijkt me al helemaal verschrikkelijk! Gelukkig is hier ook iedereen lekker in een linkse bubbel, maar alles en iedereen moet lollig zijn en belachelijk gemaakt worden en hihaho. En iedereen heeft ook een instelling van “we zien later wel wat we gaan doen”, terwijl ik gewoon wil weten wat en wanneer we gaan doen op een dag. Heb net wel verteld dat ze over een grens heen gegaan zijn dus ze gaan er op letten. Vandaag inderdaad maar even alleen m’n vriend even ergens heensleuren :relaxed:

1 like

Vind het echt bijzonder hoe ingewikkeld en bedrempeld je zoiets simpels kan maken. Kan me ook niet voorstelen dat deze benadering ook maar enigszins effectief is als je langere tijd werkloos bent.

1 like

Heel vervelend voor je! Het is ook niet niks om zo lang al thuis te werken en het is heel logisch dat je daardoor in een dipje kan raken. Weet in ieder geval dat je niet de enige bent!

1 like

Ik heb oprecht met je te doen, wat een verschrikking

1 like

Oh ja dit ken ik! Zeker doordat ik veel mannen heb gedated afgelopen jaren gaat die koppeling soms best traag. En soms ook doordat de manier van praten op de app anders is dan in het echt, dan vind ik het soms ook lastig om die online persoon 1 op 1 te zien met de offline persoon.

Neeeee alle 4 mijn verstandskiezen moeten eruit.

Meteen Angel aangezet :star_struck:

1 like

Hier maat It wasn’t me aangezet en er bestaat zelfs een 2020 versie. :joy:
En een stingversie

1 like

Ik moet zoooo nodig plassen maar zit nog een half uur in de auto en we kunnen niet stoppen om te tanken :cry:

Lees vooral geen verhalen op internet want daar staan alleen de horrorverhalen, de positieve ervaringen lees je nooit. Ik heb ze ook alle vier eruit laten halen en het viel me 100% mee.

1 like

Zal ik solliciteren

1 like

Hahaha ik deed 3 keer op verschillende dagen even mn reis checken. Hij gaf elke dag een andere prijs aan :joy:.

1 like

Ik vind het altijd chill om tijdens het werken de radio aan te zetten, maar nu zijn alle leuke 3FM-dj’s op vakantie :triumph:

2 likes

Ik heb het van een vriendin geleerd, maar zij kijkt heel veel naar Maanchi op YouTube. Recept hieronder

Ingrediënten voor 2 grote of 3-4 kleine porties: speklapjes, grote ui, kimchi, ongeveer 2-3 cups (heb zelf de helft van een kant en klare van de toko gebruikt) rode peper pasta (toko), Chinese rijst azijn (sowieso een aanrader om in huis te hebben, toko), beetje oestersaus en sojasaus. Lente ui om te toppen. En kook ongeveer 1 liter water.

1. Snijd de ui in wat grovere ringen, snijd de kimchi in hapklare stukjes en evt de lente ui in kleine ringetjes, en snijd de speklapjes in kleine reepjes.

2. Bak de speklapjes in olie met een beetje zout tot ze goed gaar zijn, voeg daarna de ui toe en bak deze glazig, daarna de kimchi erbij en als deze ook een beetje warm is een dikke eetlepel rode peper pasta erbij, 2 eetlepels wanneer je het heel pittig wilt en beetje roeren tot deze goed verspreid is.

3. Daarna voeg je wat Chinese rijst azijn toe op hoog vuur, 2-3 eetlepels, beetje op gevoel. Dat laat je even koken en dan voeg je het gekookte water eraan toe. Ligt eraan hoeveel soep je wilt. En dit een beetje laten koken.

4. Daarna voeg je naar smaak oestersaus en soja saus toe. Oestersaus niet teveel, echt een tot twee theelepels ofzo want die is echt zout.

5. Dan laat je het nog een beetje pruttelen en dan is hij klaar en kan je hem afmaken met de lente ui.

Ik kan echt niet koken, maar dit is zo simpel en binnen een kwartier klaar. Heb er deze keer zelf ook nog shiitake bijgedaan zodat het beter vulde, maar je kan bv ook tofu toevoegen. Qua spek vind ik lees is more. Heb 2 stukjes gebruikt en dat vond ik voldoende, je kan het evt ook weg laten. De lente ui is lekker erbij, maar dat heb ik bijna nooit in huis en mis het ook niet perse.

4 likes

Ik ben bij mijn vriend thuis aan het thuiswerken terwijl hij op zijn werk is, stuurt ie net via Google home een berichtje dat ie van me houdt. Ik smelt :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Ik ga woensdag voor de 3e keer terug in 5 weken tijd naar de botoxkliniek omdat mijn frons rimpel nog steeds zichtbaar is. Jezus spuit die diepgewortelde rimpel eruit :joy:. Problemen zitten diep

4 likes

Waar in Rotterdam kun je de lekkerste sushi eten?

Je zou er bijna een extra rimpel aan overhouden, dat je zo vaak terugmoet om het te fiksen. Hopelijk is die dan weg.

1 like