Ugh en ook overal zijn de parasols uitverkocht.
Mag je ook fans meenemen
Nou ik zou gaan inzetten op een toekomst als de vrouwelijke Verstappen hoor. Dag retail.
Oh yeaaah mailde vrijdag een andere afdeling of ik eens mag kijken hoe het er bij hun aan toe gaat. En vanochtend gelijk een mail met een afspraak
Wajoo ik liep net door de supermarkt en daar stonden drie meiden voor een schap. Komt er opeens een man aanlopen die echt op 10 cm van hun gezichten gaat hoesten??? Die meiden sprongen aan de kant en toen pakte hij wat hij nodig had uit dat schap. Zooo asociaal
Ahh zo leuk! Ik ga overmorgen op vakantie waar naartoe is natuurlijk nog een raadsel
Ik gok camping Appelhof op Terschelling
Enige voordeel is dat je tiramisu te eten krijgt tijdens de lunch wanneer er een storm is
en genoeg wijn, tijd zat om je planner bij te werken en te lezen!
Vergeet wandelen niet!!
Nou dat zou echt dolle pret worden gok ik zo
minimaal 10,000 stappen op het strand!
Ik heb het hondenzwembadje op mijn balkon gezet. En zit er nu zelf in, echt
Waar koop ik een kort katoenen broekje voor onder een jurkje? Heb al bij Zeeman en Wibra gekeken maar die hadden alleen broekjes in van die shaping stof en dat gaat zo zweten.
Ik zit stil op het balkon en elke keer denk ik: het valt wel mee met de hitte ik kan wel iets nuttigs doen. Maar het moment dat ik mij beweeg valt het dus niet mee en ben ik een zweetvlek rijker.
Primark.
Ik koop wel eens lange leggings bij de Zeeman en knip die af, de pijpjes rollen dan wel een beetje op maar ik kan er mee leven.
Zeeman heeft wel korte broekjes in dezelfde stof als leggings! Liggen ook bij de leggings gewoon. Ik heb de mijne daarvan en zitten echt heerlijk!
De zeeman zou katoenen cycle shorts moeten hebben. Liggen bij de katoenen leggings normaal