Wat je even kwijt wil #40

Ik denk dat ik net onderkoeld ben geraakt in de bios. voor het eerst sinds dagen het weer eens koud gehad. Aanrader haha. Film was iets minder (secret garden), maar de popcorn was gelukkig vers ipv oud en taai.

2 likes

Hebben ze daar een film van gemaakt???

25 likes

Bij de Zeeman zijn die katoenen korte bijna altijd uitverkocht, ik heb er van Miss Etam en van M&S. :sweat_smile:

1 like

Eej maare @Trenchcoat welke winkel moeten we vanaf nu boycotten :joy::joy::joy::joy::grin:

3 likes

Die van ms mode zijn fijn, ik zou wel een maatje kleiner nemen want ze vallen groot

1 like

Die magnum ijsbekers zijn echt teleurstellend? Het is gewoon vanilleroomijs met kleine waardeloze mini stukjes chocola?? Ik had eigenlijk echt chocola ijs verwacht, idk

1 like

Heel die rand is chocolade, je moet dat kapot kraken

De karamel zeezout is wel echt heerlijk

Ik lig al de hele dag in alleen een onderbroek op de bank en de airco staat achter me te blazen. Zo is het heerlijk maar als ik dan opsta en wegloop is het direct bloedjewarm en benauwd

Al die dumbasses die klagen dat de coupé zo warm is. Ja, dan loopt je door want in de volgende werkt de airco waarschijnlijk wel. Ik ben in ieder geval onderweg naar die diepvries.

5 likes

Ik probeer huurtoeslag aan te vragen maar volgens de belastingdienst heb ik er geen recht op maar volgens mn verhuurder wel. Wordt weer leuk

Gister me kapot gezweet bij het maken van een chocoladetaart waarvoor ik ook nog eens 7 eieren moest scheiden, waar ik een hekel aan heb omdat het zo vaak mislukt :sweat_smile:
Dat ding is nu al bijna 24 uur eetbaar en nog geen zin in gehad :woman_shrugging:

Heb je daar een brief over gekregen al dan? Of lukt het hele aanvragen niet? Bij der laatste even bellen met de belastingtelefoon want dan heb je waarschijnlijk een bijzondere situatie.

Edit: misschien had je dit zelf ook al gevonden hoor, maar hier staat meer info. Dit kan idd wel lastig zijn maar dan vooral met uitzoeken e.d. en er worden dan extra gegevens opgevraagd na je aanvraag.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/huurtoeslag/welke-woningen-huurtoeslag/welke-woningen-huurtoeslag

Ik wilde mn huur aanpassen en toen stond er dit

Maar heb t wel aangevraagd, dus hoezo krijg ik het niet? Of ben ik dom

Oh dit is kut! Wil je eens 01-09 proberen met aanvragen?

Heb je al wel een aanvraag staan trouwens? Op je eigen pagina?

Ik pb je wel even, of volg je me op insta? Dat praat wat sneller en makkelijker

Pb is idd handiger! Heb geen jnsta.

Ik kan niet bedenken wat ik wil eten, dus ben maar in de tuin gaan zitten :woman_shrugging: alsof dat helpt hahahha

2 likes

Je kan ook eiwit los kopen. Mij lukt eieren scheiden bijna nooit dus dit een uitkomst. Niet goedkoop maar dat is eieren verspillen ook niet.

Ik heb maar een pizza en een milkshake laten bezorgen. :joy:

3 likes