Pizzeria is dicht op maandag, want die optie had ik al bedacht hahah
Ga wel spaghetti maken
Pizzeria is dicht op maandag, want die optie had ik al bedacht hahah
Ga wel spaghetti maken
Dankje, op zich een goede tip maar ik heb “iets” tegen dat soort producten, ik weet niet precies wat, maar voel me er niet fijn bij. En we hebben verse eieren van een boer, denk niet dat iets het daarbij haalt
Deze keer ook gelukkig maar 1 ei verprutst en gooi de verklote eieren nooit weg, die eet m’n vriend de volgende dag verplicht op
Ik wil niet weten hoeveel het me kost om die airco 12 uur per dag aan te hebben
ik heb besloten dat de hittegolf niet meer bestaat en het buiten -10 is en het sneeuwt. bij deze.
Patatjuuusss
Ik had vanmiddag een klant aan de telefoon die vroeg hoe laat het nu bij mij was, dus ik zei dat het 14:45 was. Zegt hij “huh is het bij jullie net zo laat als hier in Nederland???” Dus ik moest lachen en zeg India?
“Ja jullie werken toch vanuit India?”
Snap echt niet hoe hij er bij komt want ik werk bij een Nederlands bedrijf en kan me niet herinneren dat er ooit iets naar buiten is gekomen van dat bedrijf over India.
Oehhh niet eens aan gedacht. Die ga ik morgen eten
Ik smelt echt en ik weet van ellende ook even niet meer wat ik moet doen om af te koelen
Ohhh ik dacht heel ergens anders. Voor niks die andere tent geboycot, ze zullen wel denken
Hahaha waar dacht jij?
ik heb ondertussen een handdoek om een ijs pack gewikkeld en die onder mn boobs geschoven no shame in my melting boobie game
Haha ik dacht WE. Of was dat vorige?
Haha nee dat is G.uts&Gu.tso
Ja deze dacht ik! Maar je was alweer door dus
Ja ik zit niet stil, grap was dat deze zaak 2 deuren verderop zit. Heb de straat nu wel uitgespeeld
Dan heb ik echt geeeen idee waar ik dit vandaan heb.
Ik dacht een hele hippe winkel, ik beelde me je telkens in in de monki ofzo, maar dit is voor oude vrouwen???
Tering, een zwart hemdje met verstelbare bandjes 60 euro!?