Net een ronde over de Nürbergring gereden. Holy shit wat is dat vet. Maar ook doodeng haha. Wij hebben natuurlijk maar een simpele personenauto maar er wordt ook gereden door (semi)professionals die gerust met 250 km/uur doorknallen.
Op de parkeerplaats zagen we van die getunede oude mini’s met kooien erin enzo. Op de baan werden we mega hard ingehaald door zo’n mini, maar wij konden die snelheid natuurlijk nooit halen. Even later, in een hele scherpe bocht, ligt die zelfde mini op z’n kop jongens waren gelukkig zelf uitgestapt en oke maar dan moet je nog 10 km rijden
zweethandjes haha.
Ik heb voor het eerst met apparaten getraind afgelopen weekend en het voelt echt niet gezond deze spierpijn. Zo anders dan anders. Kan amper mijn armen of hand opsteken. Hoe lang blijft dit
Zit op Netflix naar de Queen + Adam Lambert-docu te kijken en ik word er helemaal blij van, die muziek zo heerlijk en die Adam is echt een toffe gast, nooit geweten, love him.
Ik ben allergisch voor de waterijsjes en krijg er opgezette lippen van
En bij de Lidl(shop) of Cranenbroek?
Bonprix. Valt ook groot
Ik wil nog even naar de Albert Heijn voor iets lekkers maar ik ben zo loom dat ik niet kan bedenken waar ik zin in heb…
Naturel chips
@falafel ik verstuurde ook dingen vaak gewoon in een dichtgetapte ah /kruidvat etc tas Geen haai die er naar kwaait.
Heb ik al op vandaag maar dank hiervoor, nu weet ik dat ik zin heb in zoet
Ja op de Lidl shop staan er idd 2 misschien dat ik die ga bestellen!
Ik ben mijn knoflookpersen zo ontzettend beu dat ik het nu overweeg om er een van bijna €20 te kopen. Belachelijk veel geld voor zo’n ding maarja.
Volgens mij zuigen alle knoflookpersen.
Susi knoflookpers. Mijn ouders hebben die al 30 jaar en ik heb er nu eindelijk ook een. Beste ever.
Veel mensen zijn te spreken over die van Ikea.
Ik vind deze echt helemaal top
Deze heb ik kapot geknepen toen ik knoflook ging persen
Wow echt? Ik pers er elke dag teentjes ongepeld mee en het werkt echt top
Ik zweer ook bij de Ikea pers!
Ligt denk ik aan mij hoor want daarna heb ik er eentje van Jumbo gekocht en die heb ik ook gemold