Wat je even kwijt wil #40

Die heeft ook goede recensies zie ik. En ook goed schoon te houden. Wel nog iets prijziger.

@Evenveel die is wat vriendelijker geprijsd!

Ik had deze op het oog:
https://www.bol.com/nl/p/oxo-good-grips-knoflookpers-zilver-zwart/9200000035006052/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DXzGWS4X6syq6FMVpCIWApQAABI0%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000035006052&bltgh=n3BX4Xd4RSqcRIxdk5RLJA.1_6_7.8.ProductImage

2 likes

Ik heb ook die van ikea! Vind hem fijn.

Ugh heb bijna 1 hele zak vrieslollies opgegeten vandaag. Zit er nog 1 in de zak😭.

Ik heb een rechthoekige van Ikea en je kan net zo goed proberen knoflook door een vergiet te drukken, wat een onding.

Op mijn werk gebruiken we de knoflookpers van WMF, die kan ik je wel aanraden. Lekker scherp en goed schoon te maken, wel behoorlijk aan de prijs.

1 like

Pff wat haat ik deze hitte zeg.

5 likes

M’n vriend heeft een nieuw huis met een beamer, echt zo chill!!!

11 likes

Wow ik heb gestofzuigd voor het eerst in weken. Op zich krijg ik het redelijk voor elkaar om op te blijven ruimen, naar mijn standaarden. Maar al m’n kleren liggen nog steeds op de grond in slaapkamer :rage:

1 like

Dat horen ze te doen ja… #fakenews

Ik ook. Zullen we een haat club beginnen? Ik stel voor dat ons eerste FB evenement zal zijn ā€˜zomer uitzwaaien met beide middelvingers in de lucht tussen de laatste strand gangers op Scheveningen en daarna gezellig testen op corona en een mcflurry bij dezelfde mcdrive’

3 likes

Schuif alles gewoon onder je bed

1 like

Eh ja daar ligt alle andere shit die ik niet wil opruimen natuurlijk al :stuck_out_tongue:

Heb gewoon een hoeslaken over de bank gedaan… Haat dit :sob:

Waarom is de npo app zo ontzettend kut altijd.

8 likes

Er is een liedje wat ik heel mooi vind maar ultiem voor het moment dat men mij de crematieoven induwt. Dus staat deze op mijn crematie playlist (ik vertrouw niemand anders hiermee). En vreemd genoeg komt deze nu net voorbij en denk wederom alleen maar hoe perfect het is.

2 likes

Koop deze!!!

https://www.bol.com/nl/p/leifheit-proline-knoflookpers-rvs-zwart-zilver/9200000042898709/?Referrer=ADVNLGOO002032-G-90000065267-S-755989233587-9200000042898709&gclid=CjwKCAjw4MP5BRBtEiwASfwALxlrE70aBSO580qnOI6ZfBrBkH2dA5zJusSL3gmL-goMeApxKfSU9RoC2CQQAvD_BwE

Werkt vet goed, makkelijk schoon te maken, echt top

1 like

Nu ben ik benieuwd welk nummer het is. Goed idee wel zo’n playlist, ik ga er ook een maken.

1 like

Heeft iemand van jullie een aircooler? En is dat nou echt verkoelender dan een ventilator?

1 like

Ik ook! :frowning:

Nohhhh ik was bananenbrood aan het eten en had niet goed gekeken en ik vond er al een vreemd smaakje aan zitten en toen kwam ik er pas na 3 happen achter dat het van de witte schimmel was :cold_sweat: Dus nu drink ik whiskey om de schimmel te doden.

11 likes

Net een vervelend (ok ken wel jenkennn) mail gestuurd naar een klantenservice over m’n airco. Dat ding is nog geen 2 maanden oud en letterlijk elke stand (koelen, ontvochtigen, ventilator) blaast hetzelfde? Wordt ook geen warme lucht door de slang afgevoerd. Fucking ridic. 220 euro naar de crapper, ik wil m’n geld terug :unamused:

Ik heb vandaag vrijwillig voorgesteld om morgen 1.5 uur eerder te beginnen op mijn werk. Waarom ben ik zo. Nu moet ik om 8 uur beginnen ipv mijn gebruikelijke half 10.