Was voor de derde x deze week naar het strand. En er komen steeds dezelfde mensen. En toen ik er heen fietste kwam ik een van die mensen tegen en die riep " Tot zo!" Haha zo leuk.
Ik heb al denk ik 8 jaar geen Nederlands strand gezien. Ik heb het iig op mijn to do lijstje gezet voor de herfst weer lekker wegwaaien. En eigenlijk wil ik nu een keer naar Blankenberge om de lelijkheid met eigen ogen te zien.
Ik heb ook een afspeellijst voor mijn begrafenis en die luister ik heel vaak. Tijdens de dienst wil ik iedereen kennis laten maken met echt goede muziek.
Dit is echt hét nummer voor een moderne geïmproviseerde dans
Dan moeten ze wel geïmproviseerd dansen dat het Oeralgebergte trotseren in de koud en niet meer terugkeren.
En als ik een vikingbegrafenis krijg kan je het nummer dat overeenkomt met mijn gebruikersnaam draaien.
Ohhgod, onze buren hebben een boot. Dus we gingen een avondje mee. Biertje erbij, hapje ebrij, we willen dus nu naar huis is de fucking accu leeg. Dus nu zitten we ergens op het water in kinrooi en onze accu is leeg
Nee er is helemaal niemand, wat vogels en verder niemand. We hebben al gefloten en geroepen maar niemand reageerd. Fucckkkkkk
Bellen naar een noodnummer ofzo? En anders inderdaad lekker op de boot slapen. Koel toch niet verder af dan 22 graden vannacht
We zijn aan het proberen om de accu weer aan de praat te krijgen, net reageerde hij een beetje en zijn we zeg 500 meter verder gekomen, maar nu drijven we weer af. We wachten nog 1x even of de accu het weer doet anders gaan we inderdaad het noodnummer bellen.
We zien wel 2 boodjes om ons heen liggen maar reageren niet op schreeuwen en fluiten. Die denken zeker “jongeren”.
Ahw des kak! Hopelijk krijgen jullie hem nog aan de praat! Zijn jullie ver weg van de kade?
@Dommel ik maakte me niet druk, kind was bij schoonzusje dus kon een nacht weg blijven haha. We varen ondertussen weer yeaaah. Maar was wel even ‘spannend’ want de accu deed helemaal niets meer. Dus over halfuurtje zijn we aan wal haha
We zijn thuus, wat een avontuur haha jezusss
Slecht slapen en dan als je even slaapt wakker worden van seksende buren wat is dit voor tijdstip joh
het koelste moment van de dag op zich haha
Ik heb belangst en moet vandaag de kantoortelefoon in een kantoortuin opnemen. Ben bereid om me ziek te melden echt…
Misschien een positieve gedachte; in een kantoortuin is iedereen voor zichzelf bezig en aan het praten. Dan zullen ze niet letten op jouw telefoongesprek! De eerste paar keer is altijd een beetje onwennig, maar als je er eenmaal aan gewend bent is durven om te bellen juist heel fijn. Telefonisch krijg je zaken vaak veel sneller geregeld dan via de e-mail!
Dankjewel! Ik zie het ook als een kans om over de angst te komen, maar het is wel direct een vuurdoop. Kijk nu al uit naar als ik het een paar keer gedaan heb haha
Dat komt echt wel goed! Ik moet voor mijn werk ook bellen en de eerste keer was ik ook ontzettend zenuwachtig, inmiddels ben ik vier jaar verder en bel ik juist iedereen om dingen te regelen!
Op zich zijn de zenuwen minder wanneer ik kan voorbereiden en in een stil hokje kan bellen.
Nu kan elke willekeurige klant bellen, ook van projecten waar ik niks van weet en kan dus iedereen meeluisteren met mn gehakkel…