Wat je even kwijt wil #40

Iedere telefoon heeft wel een hold/mute functie, als je het niet weet kun je altijd zeggen dat je het even na gaat vragen bij je collega en diegene in de wacht zetten. Of zeggen dat je er later even op terug komt en de vraag plus zijn/haar gegevens noteren en het dan rustig uitzoeken. Dan kun je later weer even terug bellen/mailen. Je kan ook niet alles over ieder project weten!

Ik heb alleen geslapen en dat scheelt toch wel qua hitte hoewel we wel ver uit elkaar slapen in bed. Ik heb zo’n pilaar ventilator horizontaal in bed gelegd. Was echt ideaal. Dan heb je veel meer wind direct op je lichaam.

Verder heb ik net een gekookt ei gegeten maar die lag al een paar dagen buiten de ijskast volgens mij en nu ben ik bang dat ik daar ziek van ga worden.

1 like

Mijn vriend heeft er een, zelf alleen een ventilator. Van het weekend het hele weekend bij hem geslapen, heerlijk geslapen. Vannacht voor het eerst sinds de hitte weer thuis en ik heb uren liggen draaien. Kan geen toeval zijn toch? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik neem ff dagje vrij van studie. Moet nog een stuk verbeteren, twee af al. Maar ipv om 7u opstaan lig ik er nog in, naast t open raam met een briesje.

6 likes

Mijn haar droogt wel significant sneller nu ik de hele dag naast een ventilator zit

9 likes

Zo fijn dat ik extra op kantoor kan werken, :smiling_face_with_three_hearts: airco :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Op de een of andere manier hoor ik dat wel vaker met Tesa. Ook wanneer het niet warm is, dat het gewoon opeens naar beneden komt mieteren.

@Ohappyday gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij krijgen nu per mail eens in de zoveel weken een rooster met wie wanneer op kantoor moet zijn. Nu is dat gisteren verstuurd met dat ik vandaag op kantoor moet zijn. Helaas had mijn manager geen tijd om mij even daarvan op de hoogte te brengen en lees ik mijn mail niet meer op vrije dagen en voel ik mij ook niet verantwoordelijk als hij ook nog een out of office binnen krijgt. Dus lekker thuiswerken en dadelijk weer kamer vragen beantwoorden :woman_shrugging:

7 likes

Komt goed! Hoe meer je het doet, hoe minder eng het is. Maar ik herken je gevoel, ik heb het ook.

Ugh, er kan vanaf vandaag gebeld worden (en komende dagen), maar kan ook zijn dat er niet gebeld wordt. Dat laatste is sowieso beter, maar heb nu echt stress. Gelukkig moet ik werken, dus afleiding. :sweat_smile:

O mijn God. Bij ons viel ook eergisteren opeens een klok naar beneden… Lekkere zelfklevende spijkers zijn dit.

1 like

Het is gewoon niks afgekoeld in mijn huis vannacht.
Ik trek dit echt niet. Hen ik op zich nog mazzel dat ik door Corona/thuiswerken bij wijze van spreken in mijn onderbroek kan zitten en geen zorgen hoef te maken om hoe ik eruit zie, maar ik voel me echt zo slecht en weet niet wat ik nu moet doen om het beter te maken.
Ik hoor hele tijd buren, er gebeurt van alles op straat, ik zit niet lekker in mijn vel, ik snap mijn werk niet, ik moet studeren in mijn vrije tijd, andere dingen regelen. Ik ben echt super overprikkeld en heb bijna het idee dat ik gek ga worden zometeen.

Ik twijfel zo om vannacht bij mijn ouders te slapen, zij hebben airco op alle slaapkamers en ik kan thuis gewoon zo slecht slapen met 31 graden (om 1 uur ā€˜s nachts!!!), maar ik vind dat ook zielig voor m’n katten. :roll_eyes: Waarschijnlijk missen zij me niet eens maarja

Misschien hebben ze een wekkertje gezet. Eergisteren nacht was het ook al zo midden in de nacht.
Mijn bovenburen begonnen om 07 helle tijd driftig heen en weer te lopen. Echt top dit.

Is het mogelijk om een paar dagen vrij te nemen misschien?

1 like

Heb je iets van een koptelefoon of oordopjes? Anders white noise luisteren via YouTube of Spotify? En misschien helpt het om met je gezicht naar een lege/blinde muur toe te gaan zitten zodat je visuele prikkels in ieder geval vermindert.

1 like

Ohh nee ik heb maar heel kort afscheid genomen van m’n vriend die naar z’n werk ging omdat ik afgeleid werd door een puppy op straat die ik mocht aaien :cry::heart_eyes:. En nu baal ik want m’n vriend was net allemaal lieve dingen aan het zeggen en nu mis ik hem! Echt goor dat we nog steeds zo klef zijn na 3,5 jaar

16 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Jezus wat irritant dat een mens honger krijgt. Ik wil gewoon tot het einde der tijden in bed liggen en nu heb ik honger. En vergeten de gordijnen dicht te doen dus grote kans op overbuurman flashen bij opstaan.

Dit echt. Was laatst de hele avond en halve nacht weg maar mn kitten interesseert het volgens mij echt geen reet :joy: zo lang er maar vrette is

1 like

Ik ga een cursus doen van 4 maanden (werkgerelateerd) wat ik uit eigen zak betaal. Is 14 lesdagen en 2300 ekkies, maar is nu allemaal online natuurlijk :weary: Voelt echt alsof ik er niet alles uit kan halen maargoed. Hoef tenminste niet om 7 uur op te staan :sunglasses:

Ik zit echt moed te verzamelen om mij weer aan te kleden en boodschappen etc te doen.

Wel airco in de auto

1 like