Wat je even kwijt wil #40

hmh zou ook nog kunnen. tijd om een eitje met spek te maken :stuck_out_tongue:

1 like

pff voel me helemaal flauw en duizelig van het weer. Weet ff niet meer waar ik t zoeken moet

Godsamme heb ik iemand helemaal gedwongen om mee te gaan naar mn salsa les kan ik nu last minute niet meer.
En ik gok dat er verder geen mannen zijn.

Heb geregeld dat ik vandaag, morgen en donderdag 2 uur per dag minder werk. Kan ik verkassen naar m’n ouders en chillen in de airco :rofl:

1 like

Ben benieuwd of de hitte in Zuid-Limburg nog erger is dan hier…

Oh pff als ik meisjes met een lange strakke spijkerbroek zie lopen krijg ik het nog warmer.

8 likes

Mn buurvrouw tegen een van haar honden :
ā€œHendrik hou eens op met dat chagerijnige gedoeā€

Is goed schat…

29 likes

Dit heb ik ook altijd met dit weer. Maar ik denk altijd dat het er bij mij vooral mee te maken heeft dat dat lekker makkelijk eten is

En belangrijk: je hoeft het zelf niet te koken dus je staat ook niet boven een warm fornuis!

1 like

Dit heb ik ook, as we speak zit ik cheese union ribbelchips te eten :joy: hoop dat vanmiddag mijn pakketje op tijd komt want wil naar de sportschool

2 likes

https://knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen

De katten van de buren komen steeds binnen als ik 's avonds en 's ochtends de balkondeur open heb. Bijna alle buren hier hebben ook katten, dus het zijn steeds verschillende. De meeste gaan prima weer naar buiten als je ze wegjaagt maar eentje is echt nergens bang voor en moet je er echt uit tillen. Laat dat ook net degene zijn die overal op piest. Alles wat op het balkon staat is al onder gepist door hem en ik wil dus echt niet dat hij dat in huis doet vanwege de stank, maar wil met de hitte wel kunnen doorluchten. :rage: En ik kan het vanuit de woonkamer niet zien (en hoor het ook niet altijd direct)

Hahaha ben ik jouw buurvrouw? :thinking:

1 like

De hitte in Noord Limburg is zum sterven…

3 likes

Terwijl het zweet kruipt waar het niet gaan kan ben ik allerlei winterlaarsjes online aan het checken. :upside_down_face:

10 likes

Dat hoop ik niet voor je. Er is niemand op de wereld die ik meer haat dan mn buurvrouw hahah.

Ik heb zojuist mn haar uitgebreid gewassen en gekamd. Omdat ik straks naar de kapper ga hahaha. Mega dubbelop maar ik haaaat het als andere mensen mn haar kammen en dan ineens een klit ontdekken.

2 likes

Eigenlijk is dat best slim. vorig jaar met de hitte golf heb ik een Vans sjaal en muts gekocht. Lekker goedkoop!

3 likes

bestaat mn lievelingssmaak in RIBBELCHIPS?
hoezo heb ik dit gemist tot nu toe, is het van Lays?

9 likes

Ik heb al 3 truien en 2 sjaals gekocht deze zomer wel in de sale met minstens 50% korting. Maar de type laarsjes die ik wil zijn van de nieuwe collectie (chelsea boots met extreem chunky zool). Alleen zal ik de meeste niet passen want ik heb grote maar behoorlijk smalle voeten en enkels. :joy: Maar ik wil een keer geen veterlaarsjes.

1 like

oeee chelase boooots. Herken je probleem, zit zelf altijd met een hoge wreef, echt zo shit. chelase boots lijken me echt geweldig om te hebben ook!

1 like