Ik wil graag voor jou ook een hoeraaa filmpje maken maar heb er de kracht niet voor haha.
Gefelii❤
@ellegirltalk Kun je anders naar een bibliotheek of een koffietentje met airco om te werken? In onze bieb is het super lekker koel en zijn de werkplekken gewoon open. Kun je iig even afkoelen, en het zou er vrij stil moeten zijn (in de bieb dan)
Ga ik zo in sportlegging en croptop boodschappen doen. Ja. Net alsof ik naar de sportschool ben geweest en direct boodschappen ben gaan doen
@Ohappyday
Gefeli
Life is a lie
Don’t tell me about it honey
Oh mijn manager is vandaag vrij * doet voeten omhoog doet*
Als het een leuke dj is dan zou ik wel opnemen
Heb zelf ooit met die Sander gebeld toen ik 11 was. Geen aanrader
Ulgh ik heb net per ongeluk een zuigtablet in 1x doorgeslikt. Geen ramp maar heb echt een naar gevoel in m’n keel nu. Stomme onduidelijke verpakking
Ik heb zo een afsluitend gesprek met mijn stagedocent van de uni via Teams, maar mijn verbinding is zo slecht en ik hoop dat het snel klaar is. Ben helemaal zenuwachtig
Ik zit bij de kapper maar val bijna in slaap…
Nu ben ik bang. Hier hangt nog een schilderij aan zo’n haak, maar ook op een plek waar ik niet bij kan qua hoogte. Dus kan het er niet af halen. Fingers crossed…
RIP mijn woonkamer en slaapkamer zijn inmiddels ook goed warm aan het worden. Het was er zo goed te doen.
Hij was wel aardig hoor, maar niet de juiste persoon om met een jong meisje te praten
Hij vroeg oa dingen over mijn scooter
Vanavond een verjaardagsetentje van iemand uit de schoonfamilie. Hoop zoooo dat m’n vriend me op komt halen met de auto, heb echt geen zin om met die snikhete bussen te gaan, dan ben ik meteen drijfnat als ik daar aankom
ik weet niet of het aan mij ligt, of dat het een hitte ding is. maar ik heb me toch een partij zin in friet, chips, pizza etc en alles wat mij verboden is op het moment.
Misschien omdat je zout tekort komt?
Hoe lang is het geleden dat je het aan de balie had gevraagd?
Dat weten wij toch niet?
hmh zou ook nog kunnen. tijd om een eitje met spek te maken
pff voel me helemaal flauw en duizelig van het weer. Weet ff niet meer waar ik t zoeken moet