ahhh heerlijk <3
Ik ga dadelijk kijken bij een perfect appartement en ik ben me helemaal lekker aan het maken met het idee dat ik daar ga wonen terwijl er waarschijnlijk 100 anderen ook op zijn gesprongen
Firebird Suite finale van Strawinsky
En eigenlijk wil ik dan rond 3:55 klaar is (als in oven dicht al klinkt dat wat oneerbiedig) en dat men dan wegloopt.
Bijna jammer dat ik niet bij mijn eigen crematie kan zijn.
Happy birthday!
Ik ken helaas een heleboel mensen voor wie dit shirt passend zou zijn
Het was een topidee om mijn beker water om te kiepen in het stekkerblok. Meteen heb ik alle stekkers eruit getrokken en het ding aan de kant gegooid. En ik denk dat ie onbruikbaar is, want het water kwam er warm uit. Toen ik het omstootte was het koud.
En over 3FM bellen: een vriendin van me wordt best vaak gebeld, haha. Wel altijd bij Sander. Vind dat zo’n schatje.
Ik durf het overigens ook niet
Omgg er is een hondje bij de kapper lof it.
Ik zie nu een hondje voor me met wilde haren in een kapperstoel met cape om te wachten tot ie geknipt wordt.
Toevallig is hij al net getrimd voor ons hahaha
Hoe is 't gegaan?
Ik ben de laatste tijd weer echt slecht in antwoorden op berichten enz, ik moest al een maand bellen naar een instantie ivm zwangerschapsverlof, en nu ik dat vandaag eindelijk gedaan heb vind ik dat ook wel genoeg heb gedaan voor vandaag
Heb het zo warm dat ik geeneens energie heb om stiekem Animal Crossing te spelen onder werktijd.
Ik krijg zo weinig gedaan en het stapelt zich op en ik merk dat ik sommige dingen heel slecht overgedragen heb gekregen en ik ben daardoor super geirriteerd.
Ik was vanmiddag in een museum. Echt een aanradertje met dit weer hoor. Zit nu wel weer aan mijn boomer-ergernis-tax.
Heb een vanille milshake gehaald en er espresso bij gepleurd. Genietings
Waarom blijf ik het ongemakkelijk vinden om weg te gaan op werk in principe is het bedrijf om 5 uur dicht, maar de mensen met wie ik werk deze week blijven allemaal langer. Dat wordt van mij niet gevraagd dus ik ben meestal een paar minuten na 5 uur wel het pand uit, maar blijf me dan toch bezwaard voelen
Ik heb vandaag voor het eerst in jaren in Nederland een korte broek aan op straat voel me zoooo onzeker over m’n onderbenen maar ben blij dat ik het nu zo heb gedurfd
Zo lekker dat gevoel van de warme wind op je blote benen he?
Ik durf pas sinds een paar jaar met blote benen op straat, maar geniet er nog steeds van.
Jaaaa show those legs!