Wat je even kwijt wil #40

Ja weggooien en grote oorbellen kopen.

21 likes

Andersom indoen, zodat je ze aan de voorkant kan dichtkliken

6 likes

maximum IQ

2 likes

Ik verga bijna in de trein met dat mondkapje. Zo heet opeens

Thanks! Dat is waar, denk inderdaad wel dat ze het zouden waarderen. Het gaat er alleen maar om dat ik ze dingen even fatsoenlijk uitleg en ze ook een beetje ‘betrek’ in alles. Mijn familie - hoe leuk en lief ook - is best wel intens en sommige familieleden hebben ook een beetje het idee alsof ze altijd recht hebben op uitleg over alles. Bijvoorbeeld een van mijn vele tantes, die ook mijn peettante is (70+, ongeschoold) verwacht dat ik haar op de hoogte hou van alles, maar ik kan haar maar weinig schriftelijke informatie doorsturen omdat ze het vaak niet begrijpt. Ze kan ook totaal geen Engels, dus dan zou ik al veel moeten vertalen voor haar. Dan is een filmpje dat je naar iedereen kan sturen toch makkelijker. En misschien ook nog wel leuk om zelf later nog eens terug te kijken. Maar ik moet dan wel echt even me over mijn gĂȘne heen gaan zetten voor me dat lukt haha.

Succes op de hometrainer trouwens :muscle:

@Luzarl haha lief je enthousiaste reactie :two_hearts:, maar het zouden dan hele saaie informatieve privéfilmpjes worden voor dus mijn familie en wat vrienden. Dus niet openbaar op youtube. Een echte vlogcarriÚre gaat me wat ver hahahaha

1 like

Ik doe dit met van die rubber wegwerp handschoentjes maar duurt meestal wel een halfuur en een huilbui.

1 like

@ZusjevanJoost Ik moest nog aan je foto denken (klinkt dit creepy) (en wat een knapperd je bent!)(maakt dit het nog creapier? :p) en ik was benieuwd of je ook een voor foto had? Dat verschil lijkt best leuk om te zien :stuck_out_tongue:

1 like

Out of office aanzetten is altijd zo’n heeeerlijk moment hù

2 likes

Ik ga voor het eerst sinds maart met de trein en voel me zo enthousiast als een klein kind
Heb zelfs van tevoren geoefend met mn masker opdoen enzo :thumbsup:

5 likes

De beste vriend van mijn opa en oma viel destijds opeens dood op schoot bij mijn opa toen ze op visite waren. Zo bizar. Compleet uit het niks. Weet nog dat ze daar heel erg door aangedaan waren.

Fijn dat je sowieso bij ze langs kunt. Zullen ze fijn vinden!

Vooral als je daarna met zwangerschapsverlof gaat en er dus staat dat je na vier maanden pas weer terug bent. Heerlijk gevoel was dat!

2 likes

Haha, ik kan me voorstellen dat die lekker voelde inderdaad :joy: :blush:

Ja daarom, super leuk en efficiënt!

Echt de hele dag al hoofdpijn, kantoorbaan waarbij je de hele dag naar een beeldscherm staart helpt natuurlijk ook niet :tired_face:

Duurde bij mij een week nadat ik mijn nieuwe bril had.

Ik ben woensdag jarig en wil wat trakteren voor collega’s natuurlijk alleen ik moet die dag vroeg beginnen. Zo vroeg dat de bakkers nog niet open zijn. Eigenlijk wil ik iets wat ik dit weekend (morgen) kan halen maar wat wel lekker blijft tot woensdag. Gebak blijft niet zo lekker denk ik of wel?

Uhg struggles

Alexandra van huffelen doet me zo denken aan de hartenkoningin, vooral net met dr blauwe oogschaduw


55 likes

About you heeft nu een mega sale en ik heb een jurkje van Designers, Remix besteld wat ‘normaal’ gesproken 350 euro kost en kwam erachter dat het de stof alsnog polyester is. Vind het best wel bizar dat merken die zulke prijzen vragen alsnog zulke stoffen gebruiken.

5 likes

Het helpt om je vinger aan de buitenkant tegen de sluiting en het ringetje te houden (bij mij hebben ze de neiging aan de buitenkant naast het slotje te gaan). Klikt er zo in dan

1 like

Ik haat het echt om soms ergens alleen naartoe te gaan want ik krijg daar de zenuwen van ofso :joy: