Wat je even kwijt wil #40

Succes!!!

1 like

Ga je naar dat feestje van Black Sun Empire? Zo ja, dan veel plezier! Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent in je eentje. Dat heb ik ook altijd

1 like

Kan je geen gebak laten bezorgen door de bakker op je werk?
Of zelf maken?
Als je het dit weekend al wil kopen, zou ik idd geen gebak doen.

Ja klopt, heb nu maar een biertje besteld ookal drink ik al jaren geen bier. Ben ook lekker vooraan gezet :joy:

Op mn werk!!! Leuk!!! Nog meer succes

Hahaha herkenbaar :joy: Veel plezier!

Ik word weer tante voor de 6e keeršŸ„³ verheug me er nu al op. Lekker knuffelen met zoā€™n klein moppie

15 likes

Oja bezorgen is misschien wel een optie! En dacht anders misschien aan iets van chocolaatjes ofzo

1 like

Ja volgensmij herkende ik een vriendinnetje met krullen van je

Ik ga vanavond soort van uit en ik ga nu echt vol voor de glam look, na dit half jaar vol chilltruien en leggings.

17 likes

Hahaha oh wat grappig! Je mag wel de groetjes doen als je haar nog ziet

Jo, hoe is het afgelopen met die ene brief die nog zou binnenkomen bij iemand, iets over parkeren in Amsterdam? ;p Was nog aan het teruggelezen haha

Ik kreeg vandaag zoā€™n groot compliment van een collega. Die collega is best, jaā€¦ zakelijk, zal niet zo snel zijn waardering uitspreken en echt heel heel goed in ons werk.
En daarom vind ik het extra bijzonder dat hij mij vandaag complimenteerde over mijn werk :pleading_face: hij zei ook echt ā€œ je bent een aanwinst in dit teamā€

33 likes

Mn huurbaas hint steeds dat ie graag wil dat ik eruit ga, word er echt zenuwachtig van. Het stomme is dat ik mn appartement zelf ook wel echt ontgroeid ben en wil zelf ook graag ā€˜verderā€™ maar alles is veel te duur en ik kan nog niet kopen.

Hahaha same. Ik doe normaal alleen een beetje lipstick op. Nu heb ik zelfs gel in mn haarā€¦

Huh wat zegt ie dan? Zou ik ook zenuwachtig van worden jaā€¦

Hij vroeg ooit (toen ik nog studeerde) of ik van plan was in de randstad te gaan werken. Ik zei toen misschien en dat daar wel meer banen te vinden zijn. Nou vraagt ie regelmatig met een appje of ik dat nog van plan ben :weary: Of juist of ik al aan het kijken ben naar een koophuis. En laatst had ie een verhaal over een kennis die woonruimte zocht, wat mijn plannen nu waren. Dus ik krijg gewoon een opgejaagd gevoel

Ik had me verheugd op een arrabiatta van Juliaā€™s, maar hij was echt goor :confounded: Er zaten super veel zongedroogde tomaten in, bah. Volgens mij was dat eerder niet zo.

Arzu misschien? Je woont in omgeving Rotterdam toch?
Die repen van hun zijn zooo lekker, het ziet er mooi uit en het blijft sowieso lang goed!

1 like

Dan zou ik er ook niet echt fijn zitten neeā€¦ Gelukkig heb je huurbescherming maar wel een vervelende situatie

Was het nou op dit forum of op EGF dat je zoā€™n soort lijst kon zien met alle gebruikers, en hoeveel likes ze gaven enzo? Weet t niet meer!