Wat je even kwijt wil #40

Je hebt zelfs speciale dekseltjes die er voor zorgen dat je kaarsen mooier opbranden

2 likes

Laat je ze de eerste keer wel gelijk smelten? Vaak blazen mensen ze na een uur al uit en is het midden gesmolten, maar de zijkanten nog niet. Vooral bij de eerste keer branden moet de bovenkant helemaal gesmolten zijn voor je m uit blaast en dan is de kans op een tunnel veel kleiner.

1 like

Ja klopt maar ze geven wel echt goed geur af, veel beter dan bv Hema kaarsen, en ze branden heel lang. Ik koop ze eigenlijk alleen in de aanbieding dan valt het wel mee! Ik vind ze wel het geld waard.

Dit is gewoon een goedkoopje, meestal heb ik die van Zara Home en daar gebeurt het ook altijd bij.

Maar nu ben ik kaarskundig en zal t niet meer gebeuren

5 likes

Wat is dit joh, ik heb zoveel vragen

13 likes

Pas op als kaarskundige dat je niet doorslaat.
Ik heb inmiddels een kast vol.

1 like

Vandaag kreeg ik bericht dat iemand die ik via via ken is overleden op een tragische manier (ja oke is dat niet altijd? Weet niet hoe te omschrijven). Voel me hier echt kut door, omdat ze zo jong en omdat ik haar altijd zo spontaan vond en door haar werd geinspireerd. Maar ook omdat ik een watje ben en het me altijd doet denken aan een ander verlies dat ik mee maakte. Dus voel ik me ook weer een aansteller ofzo?

Leuk juist! Wij maken de laatste jaren ook altijd een video van onze vakantie en plaatsen ze op YouTube. Dan wordt er tenminste nog een (héél klein) beetje naar gekeken.

Ik ben nog zo moeee😕 En ik heb gedroomd dat een hond ja een HOND verliefd op me was en ik vond dat heel naar. Toen werd die hond vet boos en wilde me vergiftigen met een of andere parfum en probeerde me steeds te bijten. What the hell.

Aaah, dat kan je echt even uit het veld slaan hĂš. Sterkte x

1 like

Soms zeggen mensen dat ze een hele goede intuïtie hebben (als een van hun talenten of goede eigenschappen) maar je hoort nooit iemand zeggen ‘Ik heb een hele slechte intuïtie.’ geloof ik? Nou, ik heb dat dus. Ik heb best vaak een voorgevoel dat dingen op een bepaalde manier zullen gaan maar 9/10x klopt het gewoon niet. Ook betreft mensen is mijn intuïtie slecht. Ik kan echt niet ‘aanvoelen’ of mensen te vertrouwen zijn. Ik vraag me dus altijd af of mensen die zeggen dat ze wel een hele goede intuïtie hebben dat uit zichzelf hebben en of het niet ook vaak een beetje toeval is.

6 likes

Naar rijke mensen

2 likes

Ik wil dit zien.

1 like

heb je een recept?
ik heb hier nog een half turks brood liggen zonder bestemming

1 like

Toch maar eens een kappersafspraak gemaakt voor vanmiddag. Ik ga altijd 1x in het jaar in juni naar de kapper, dus heb het nu al te lang uitgesteld. Alsnog totaal geen zin in :joy:

Ik heb pas volgende week vakantie maar ik kan gewoon echt niet meer opbrengen te werken
 Lukt gewoon niet meer. Heb de laatste tijd heel veel veranderingen op werk gehad en heb gewoon het gevoel dat ik het allemaal even moet verwerken of zo, haha. Ben nu thuis aan het werk om ‘veel gedaan te krijgen’, maar zit al de hele ochtend te forummen.

Dus ik heb net boodschappen gehaald voor het avond eten. ( Vegan tacos nu al zin in)
Maar ben gewoon mn lunch vergeten. Eeeeen weer terug.

3 likes

Deze week is nu al een feest!
Het cateringbedrijf waar ik net pre-C was begonnen was een paar weken geleden op sterven na dood, nadat we als team 4 maanden vrijwillig hadden gewerkt, om de moeders met afstand tot de arbeidsmarkt die we opleiden aan het werk te houden. Wat er al binnenkwam van take away en kleine cateringklusjes ging direct naar hen, wij probeerden van tozo en scharrelklussen te leven. Het ging allemaal net, tot ineens bleek dat we uit onze gratis locatie moesten (verzamelgebouw voor start ups waar onze productiekeuken ook kantinedienst deed).
Een nieuwe ruimte huren durfden we niet want who knows wanneer we weer normaal geld kunnen gaan verdienen en horeca-vastgoed in Amsterdam is gewoon duur.

Gister kregen we ineens een telefoontje van de eigenaren van het pand, we mogen blijven tot het gesloopt wordt over 2 jaar, tegen onkosten! Dus nu kunnen we door, met onze gigantische keuken, ruime eetzaal, theorieruimte voor de opleiding en we gaan het gebouw beheren dus we kunnen ook ruimte gaan verhuren! Vanaf augustus gaan we yogalessen en macrameworkshops geven omg zo veel ruimte overal!
De subsidie-aanvraag voor onze opleiding is gister verstuurd, hier gaan we hopelijk de mama’s mee redden en de organisatie die de aanvraag verzorgt is ontzettend positief. Hopelijk in de pocket.
Vervolgens kregen we 4 cateringaanvragen binnen voor redelijk grote en sjieke partijen, waarmee de eerste post-C maand qua omzet gewoon een topper gaat worden!

Na al dit geweldige nieuws vroeg m’n opdrachtgever en inmiddels goeie vriendin of ik fulltime partner wil worden, volgende maand gaan we in gesprek met een adviseur hoe we dit het beste kunnen doen.

Ik heb echt een stupide grijns op m’n gezicht die voorlopig niet meer weggaat!

108 likes

heel nice, bedankt!

Gaat over mijn manager denk ik. Noem haar Barrie :joy: