Mijn lievelingsdocent speelt hier een rol in. Laf him
Ik ben een kast aan het verkopen op Marktplaats, maar ik was vergeten om âbieden vanafâ in te stellen. Dus ik krijg nu allemaal triest lage biedingen. Dus heb een paar vrienden gevraagd of ze even een bod willen doen zodat het dichterbij de vraagprijs komt haha.
(Mocht iemand toevallig interesse hebben stuur me een DM, het is deze van IKEA )
Ik kreeg een berichtje via Instagram of ik ambassadeur wou worden van een ânieuwâ sportmerk. Ik vond het al ongeloofwaardig overkomen aangezien ik nooit iets wat met sport te maken heeft plaats. Dus ik ging de afbeeldingen op hun website door google afbeeldingen halen, zijn het dus allemaal stockfotoâs en fotoâs van aliexpress en amazon enzo. Ben echt benieuwd hoeveel mensen daar in trappen. En heb nu echt de neiging om het gesprek met die mensen aan te gaan om te zien wat ze over hun kleding zeggen.
Oh dan moet je wss iets kopen en dan krijg je een zogenaamde kortings code voor je volgers. Zijn spam accounts. Ik krijg ook altijd bullshit van veel te kleine bikinis enzo
Ja, precies! En als iemand iets koopt via die link, krijg je weer een code voor 1 gratis product ofzo.
Oh shit ik stap net binnen na een rondje wandelen en valt deze jongen uit mijn haar . Ik schrok me een ongeluk. Gelukkig niet gestoken en heb hem in een bakje gevangen en net buiten losgelaten. Maar dit is al de tweede keer dat er een in mijn haar vastzat. Wat is dat toch
.
Volgens mij werk jij heel hard met heel veel passie, ik vind het altijd leuk/inspirerend om jouw posts hierover te lezen!
Ik had vanochtend een superman-momentje op werk.
Zonder al te specifiek te worden. Zo ging het:
âHelp er is niemand voor deze extreem belangrijke taak! Wie van hier heeft de skills voor deze extreem belangrijke taak?â
En toen het na 3,5 uur klaar was moest ik bijna huilen van alle complimenten die ik kreeg. Zo is het dan ook wel weer hĂš.
Ik zit op werk maar val zo in slaap.
En moet straks nog terug reizen. Ik ga maar optijd.
Wat lief! Ik hou iig wel van aanpakken en helemaal in dit bedrijf. Het verschil in die moeders voor en na is zo groot, van geĂŻsoleerde huisvrouw naar zelfstandig ondernemer. Heel dankbaar werk!
Ik kan echt niet wachten tot mijn schuinbovenbuurvrouw gaat verhuizen. Volgens mij verbouwen hun steeds het hele huis als ze ruzie hebben.
Ik bied 50 cent
Aaaah mijn hond gaat nu eindelijk naar de dierenarts. Hij liep zo vrolijk naar buiten. Niet wetende dat hij zo een prik in zijn neus krijgt. Hopelijk is hij nog gezond.
Nee een vierdaagse feest in Nijmegen! Ja was wel oke, maar heel statisch en je hebt alleen contact met je eigen tafel(was bij mij een vriendin waarmee ik al 2 dagen was dus we hadden elkaar alles al wel verteld.)
Ja! Was jij er ook?
Waarom is dit leuk om met zân tweeĂ«n te doen? Praat je dan met elkaar of zo?
Ben benieuwd hiernaar, omdat ik echt niet in staat ben te kletsen tijdens een massage.
Oh, deze was gratis? We zijn in iedergeval tussen twee hekken door naar binnen gegaan, hahah
Mn zusje vond het een goed idee om friet te bakken in een koekenpan en het was nog lekker ook
Ja ok ik snap het! Lig je dan wel in 1 ruimte? Verschilt misschien per salonâŠ
Ik heb dit altijd ook een beetje bij naar de bios gaan. Tijdens de film kan je toch niet echt praten⊠maar vooraf en achteraf wel effe gezellig iets eten en of drinken.
Enjoy alvast!
Heeft iemand dé tip tegen ontstoken amandelen?
Zelfs water drinken voelt inmiddels alsof er allemaal naalden in worden gestoken .
Heb al Strepfen jn huis, slik paracetamol en heb met zout gegorgeld etc, maar dat helpt allemaal helaas niet echt