Wat je even kwijt wil #40

Nee maar beterschap :heart:

1 like

Ja we konden de ingang al niet vinden en toen zagen we twee hekken die wel los uit elkaar stonden, dus zijn we daar maar door heen gegaan? Snap nu waarom er geen duidelijke ingang was :sweat_smile::joy::joy:

2 likes

@monkeyslut hahahaha ja normaal is het gratis maar omdat het Vierdaagse week is moet je een kaartje kopen! dan hebben jullie echt geluk gehad haha

2 likes

Het is ook leuk om er samen heen te gaan (voorpret) en daarna samen nog even wat drinken en nagenieten enzo, leuk om met iemand te kunnen delen!

1 like

Maar dat jij docent Duits bent geweest, zegt toch in principe niks over of jij al dan niet weet dat jouw bedrijf een Duits bedrijf is? (Al mist dit bericht wellicht context en houdt het wel verband met elkaar.)

2 likes

Aha, de mansplainer :smile:

1 like

Hahaha ja okee, behalve dat dan :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik heb niet vaak dat m’n amandelen ontstoken zijn, dus dan laat ik ze liever zitten.

@Egel thanks! ga er gewoon vanuit dat het donderdag weer beter is hoor!

@Totoro ja dat is echt hemels nu. zit al aan mn 5e raket ijsje van vandaag :see_no_evil:

2 likes

Ik heb een photoshopfrustratie en via Google kan ik het niet vinden:(. Misschien weet iemand van jullie het?

Ik wil graag een jpeg bestand openen in photoshop, maar hij opent het steeds opeens automatisch in camera raw. Whyyy? En hoe kan ik dat aanpassen? Want ik krijg het gewoon niet voor elkaar om die afbeelding “gewoon” in photoshop te krijgen!

Helft van m’n haar is eraf, meteen heerlijk luchtig en veel meer springerige krullen :smile:

3 likes

In de verkenner rechtermuistoets, en dan openen met -> photoshop?

Hoezo niet belangrijk? Heus wel belangrijk! Heel knap van je, gefeliciteerd! :heart::partying_face:

2 likes

Wat @Pax zegt, maar je kunt ook photoshop openen en vanuit daar de afbeelding inladen

1 like

Ik heb echt stomme bijgeloven. Eentje is dat ik aan een gelovige vriend vraag of hij wilt bidden voor me als ik iets spannends ga doen bijv solliciteren of reizen ofzo hahaha.
Vaak gaat alles gewoon goed ( wat gewoon puur toeval is) maar blijf het hem vragen :joy:

1 like

Mijn mindset is sinds kort om te proberen om elke overwinning te vieren, hoe klein ook, en dit klinkt als best een grote! Gefeliciteerd!

4 likes

Mega knap juist!!

1 like

Thanks @Xiomara @Pax maar in beide gevallen opent ‘ie gewoon weer in Camera Raw. Ik word er spijkergek van.

Ik heb net een zelfgemaakt gembershot op en nu staat mijn keel in brand

1 like

Is het niet de Camera Raw editor van photoshop? Dan kan je hem gewoon in dat venster aanklikken (links in de mini navigator) en op openen klikken (rechtsonder), dat zou moeten werken?

1 like

Kun je op station Amsterdam Noord gewoon een kaartje kopen voor de metro? Weet nog uit Rotterdam dat niet elk metrostation een kaartautomaat had… Voor ik daar voor jan joker staat, kom er precies nu net achter dat mijn OV kaart verlopen is… :thumbsup:

Tandenpoetsen!