Helft van m’n haar is eraf, meteen heerlijk luchtig en veel meer springerige krullen 
In de verkenner rechtermuistoets, en dan openen met -> photoshop?
Hoezo niet belangrijk? Heus wel belangrijk! Heel knap van je, gefeliciteerd! 

Ik heb echt stomme bijgeloven. Eentje is dat ik aan een gelovige vriend vraag of hij wilt bidden voor me als ik iets spannends ga doen bijv solliciteren of reizen ofzo hahaha.
Vaak gaat alles gewoon goed ( wat gewoon puur toeval is) maar blijf het hem vragen 
Mijn mindset is sinds kort om te proberen om elke overwinning te vieren, hoe klein ook, en dit klinkt als best een grote! Gefeliciteerd!
Mega knap juist!!
Thanks @Xiomara @Pax maar in beide gevallen opent ‘ie gewoon weer in Camera Raw. Ik word er spijkergek van.
Ik heb net een zelfgemaakt gembershot op en nu staat mijn keel in brand
Is het niet de Camera Raw editor van photoshop? Dan kan je hem gewoon in dat venster aanklikken (links in de mini navigator) en op openen klikken (rechtsonder), dat zou moeten werken?
Kun je op station Amsterdam Noord gewoon een kaartje kopen voor de metro? Weet nog uit Rotterdam dat niet elk metrostation een kaartautomaat had… Voor ik daar voor jan joker staat, kom er precies nu net achter dat mijn OV kaart verlopen is… 
Tandenpoetsen!
Ik date met een meisje dat 4 jaar jonger is en verbaas me soms echt over wat ze allemaal niet weet
Ik heb en ga vandaag alleen maar friet en brood (geg)eten.
Wat goed 
trots op je 

Jep! Nu kreeg hij het ook weer. Helaas zijn ze achterbeenspieren te slap en is hij te mager. Zo raar, want voor mijn gevoel is hij dikker geworden? Hij eet ook veel. Over drie weken gaan ze zijn nieren nog een keer checken. Hopelijk is daar niks mee.
Verder was hij wel gezond!
Mijn ouders hebben een auto zonder trekhaak en daardoor kan er dus geen karretje aan. Nu moeten we mijn meubels ophalen in Tilburg maar dat is lastig zonder karretje of busje. Mijn vader stelt serieus voor om alle meubels maar gewoon opnieuw te kopen??
Dan kan je toch voor minder een busje huren? Hebben jullie waar je woont geen BoRent? Is echt heel cheap
Ja dat zei ik ook maar dat vindt ie onzin voor alleen een matras want de rest past in de auto. Maar ik ga toch niet alles opnieuw kopen??? Hoop dat ie bij zinnen komt
Zo stom hoe bepaalde beelden over jezelf blijven hangen. Ik was als kind/puber nooit zo van het sporten, behalve af en toe voetballen vond ik niks echt leuk en had er ook totaal geen aanleg voor. Inmiddels doe ik met heel veel plezier yoga, hoopdance, rolschaats ik, sta ik fanatiek te Cloe Tingen in m’n woonkamer en wil ik eigenlijk ook op paaldansen. M’n conditie is tegenwoordig beter dan die van m’n vriend (die nota bene Nederlands kampioen is geweest in een sport) en ik merk dat ik ook steeds sterker word. En toch zit dat idee dat ik onsportief ben nog zo in m’n hoofd? Mijn eerste reactie op sportgerelateerde dingen is ook nog steeds ‘hahaha ik en sport, doe niet zo raar’? Ik probeer het nu af te leren maar het lukt nog niet zo goed