Ik date met een meisje dat 4 jaar jonger is en verbaas me soms echt over wat ze allemaal niet weet
Ik heb en ga vandaag alleen maar friet en brood (geg)eten.
Wat goed trots op je
Jep! Nu kreeg hij het ook weer. Helaas zijn ze achterbeenspieren te slap en is hij te mager. Zo raar, want voor mijn gevoel is hij dikker geworden? Hij eet ook veel. Over drie weken gaan ze zijn nieren nog een keer checken. Hopelijk is daar niks mee.
Verder was hij wel gezond!
Mijn ouders hebben een auto zonder trekhaak en daardoor kan er dus geen karretje aan. Nu moeten we mijn meubels ophalen in Tilburg maar dat is lastig zonder karretje of busje. Mijn vader stelt serieus voor om alle meubels maar gewoon opnieuw te kopen??
Dan kan je toch voor minder een busje huren? Hebben jullie waar je woont geen BoRent? Is echt heel cheap
Ja dat zei ik ook maar dat vindt ie onzin voor alleen een matras want de rest past in de auto. Maar ik ga toch niet alles opnieuw kopen??? Hoop dat ie bij zinnen komt
Zo stom hoe bepaalde beelden over jezelf blijven hangen. Ik was als kind/puber nooit zo van het sporten, behalve af en toe voetballen vond ik niks echt leuk en had er ook totaal geen aanleg voor. Inmiddels doe ik met heel veel plezier yoga, hoopdance, rolschaats ik, sta ik fanatiek te Cloe Tingen in mân woonkamer en wil ik eigenlijk ook op paaldansen. Mân conditie is tegenwoordig beter dan die van mân vriend (die nota bene Nederlands kampioen is geweest in een sport) en ik merk dat ik ook steeds sterker word. En toch zit dat idee dat ik onsportief ben nog zo in mân hoofd? Mijn eerste reactie op sportgerelateerde dingen is ook nog steeds âhahaha ik en sport, doe niet zo raarâ? Ik probeer het nu af te leren maar het lukt nog niet zo goed
Iemand anders vragen die wel een auto met trekhaak/busje heeft?
Dat is wel herkenbaar hoor! Niet perse op sportirf gebied maar wel bijvoorbeeld op sociaal gebied. Of dat als ik series kijkt met mensen van om en na bij mijn leeftijd ik steeds nog tegen de op kijk en denk zoo die hebben heel wat bereikt/cool/gek leven en ik echt niet. Pff bak de niks van.
Ehm ja als je kijkt vanuit een 16 jarige blik naar je leven alsof er niks veranderd is in die tien jaar⊠Zo maf idd dat die gedachten zo lang kunnen blijven hangen. En âaflerenâ is echt moeilijk ja!
Hoe rijd je auto eigenlijk?
Ja gek is dat he! Vraag me ook af hoe dat komt want het is niet alsof ik er echt mee zat toen ik jonger was, het was gewoon hoe het was en ik dacht er niet perse veel over na.
En mân auto rijdt bijna haha! Leuk dat je het vraagt Omdat hij als oldtimer uit BelgiĂ« kwam moet hij in NL technisch gekeurd bij de RDW, en die waren tot kort geleden grotendeels dicht ivm corona. We zijn nu met de laatste dingetjes bezig en dan mag hij binnenkort voor de keuring en dan de weg op
Ja ben ik uiteraard ook naar aan het kijken. Het komt ook sowieso wel goed, snap alleen zijn denkbeelden echt niet haha
Ugh ik haat mijn ritme, wat ik ook doe qua âvroegâ slapen en 's ochtends op tijd eruit om keurig binnen kantoortijden te werken, ik word pas na 17u productief. Resultaat: ik zit nog steeds te werken ipv eten te maken / iets leuks te doen oid. Helpt natuurlijk ook dat ik nu niet kapot gestalkt wordt door mensen, want de rest van Nederland is nu niet aan het werk.
Ja wat dat betreft ben ik degene met de meeste rtl boulevard achtige info denk ik lol
maar van alles spreekwoorden koken series films maar denk ook dat het een stukje interesse is
Hoe oud is ze dan?? Nu ben ik benieuwd
22!
Ja geen idee misschien onbewust toch een overtuigen dat je zo bent. En dan hoef je er niet perse mee te zitten denk ik? Omdat het misschien bijna als feit voelt? Dunno.
Niceeeee! Ik ben echt heel benieuwd wat voor geluid je auto maakt. En het is echt een vet ding
Oh ik ook!! Ben jij mijn date???
Hahahaha nee ik heb jou op tv gezien! Jij bent het niet
Wow ik werd net lastig gevallen in de sportschool en daar zou ik normaal niet door ontdaan zijn ofzo maar ik train nu in Duitsland en nu kon ik dus niet als mezelf reageren door de taalbarriere en nu voel ik me er echt een beetje kut door