Wat je even kwijt wil #40

Iemand anders vragen die wel een auto met trekhaak/busje heeft?

Dat is wel herkenbaar hoor! Niet perse op sportirf gebied maar wel bijvoorbeeld op sociaal gebied. Of dat als ik series kijkt met mensen van om en na bij mijn leeftijd ik steeds nog tegen de op kijk en denk zoo die hebben heel wat bereikt/cool/gek leven en ik echt niet. Pff bak de niks van.

Ehm ja als je kijkt vanuit een 16 jarige blik naar je leven alsof er niks veranderd is in die tien jaar
 Zo maf idd dat die gedachten zo lang kunnen blijven hangen. En “afleren” is echt moeilijk ja!

Hoe rijd je auto eigenlijk?

2 likes

Ja gek is dat he! Vraag me ook af hoe dat komt want het is niet alsof ik er echt mee zat toen ik jonger was, het was gewoon hoe het was en ik dacht er niet perse veel over na.

En m’n auto rijdt bijna haha! Leuk dat je het vraagt :grin: Omdat hij als oldtimer uit BelgiĂ« kwam moet hij in NL technisch gekeurd bij de RDW, en die waren tot kort geleden grotendeels dicht ivm corona. We zijn nu met de laatste dingetjes bezig en dan mag hij binnenkort voor de keuring en dan de weg op :blush:

2 likes

Ja ben ik uiteraard ook naar aan het kijken. Het komt ook sowieso wel goed, snap alleen zijn denkbeelden echt niet haha

Ugh ik haat mijn ritme, wat ik ook doe qua ‘vroeg’ slapen en 's ochtends op tijd eruit om keurig binnen kantoortijden te werken, ik word pas na 17u productief. Resultaat: ik zit nog steeds te werken ipv eten te maken / iets leuks te doen oid. Helpt natuurlijk ook dat ik nu niet kapot gestalkt wordt door mensen, want de rest van Nederland is nu niet aan het werk.

Ja wat dat betreft ben ik degene met de meeste rtl boulevard achtige info denk ik lol
maar van alles spreekwoorden koken series films maar denk ook dat het een stukje interesse is

1 like

Hoe oud is ze dan?? Nu ben ik benieuwd

22!

Ja geen idee misschien onbewust toch een overtuigen dat je zo bent. En dan hoef je er niet perse mee te zitten denk ik? Omdat het misschien bijna als feit voelt? Dunno.

Niceeeee! Ik ben echt heel benieuwd wat voor geluid je auto maakt. :innocent: En het is echt een vet ding

Oh ik ook!! Ben jij mijn date???

Hahahaha nee ik heb jou op tv gezien! Jij bent het niet

Wow ik werd net lastig gevallen in de sportschool en daar zou ik normaal niet door ontdaan zijn ofzo maar ik train nu in Duitsland en nu kon ik dus niet als mezelf reageren door de taalbarriere en nu voel ik me er echt een beetje kut door :flushed:

Heb ik weer een aantal wekenden achter elkaar een feestje geplant staan
 misschien.

2 likes

Ik kom snel despo’s bij je drinken, dan trek ik je achter je laptop vandaan #Eltaxi

Heb ik uiteraard ook al gedaan :crazy_face: daar zat de taalbarriere me niet in de weg natuurlijk. Is mn tweede natuur

10 likes

Ja heel herkenbaar dat laatste! Bang zijn bij gym ook hahaha. Maar toch gek dat dat er zo in blijft zitten

@Marquez ja denk dat het zoiets is inderdaad :woman_shrugging:t2: En ik doe wel een update hier als hij de weg op kan!

2 likes

In december lustte ik nog geen sushi en nu ben ik zo verslaafd dat ik vandaag sushi heb besteld terwijl ik eergisteren bij een sushirestaurant heb gegeten

On my way to my maki’s
:sushi:

27 likes

Mijn vriend is voor het eerst in maanden niet thuis met eten en het is zo gek! Terwijl ik voor hem zo gewend was om alleen te zijn.

Ik heb voor mijn verhuizing een busje gehuurd. Koste 80 euro voor 24 uur (excl. Benzine).

:see_no_evil::see_no_evil: ja! Wat dom! Dankjewel! Dat scherm was steeds maar half op mijn beeld dus ik zag het niet.

1 like