Wat je even kwijt wil #40

Heb ik weer een aantal wekenden achter elkaar een feestje geplant staan… misschien.

2 likes

Ik kom snel despo’s bij je drinken, dan trek ik je achter je laptop vandaan #Eltaxi

Klacht indienen. Je weet inmiddels precies hoe dat werkt in de sportschool :smile:

1 like

Heb ik uiteraard ook al gedaan :crazy_face: daar zat de taalbarriere me niet in de weg natuurlijk. Is mn tweede natuur

10 likes

Ja heel herkenbaar dat laatste! Bang zijn bij gym ook hahaha. Maar toch gek dat dat er zo in blijft zitten

@Marquez ja denk dat het zoiets is inderdaad :woman_shrugging:t2: En ik doe wel een update hier als hij de weg op kan!

2 likes

In december lustte ik nog geen sushi en nu ben ik zo verslaafd dat ik vandaag sushi heb besteld terwijl ik eergisteren bij een sushirestaurant heb gegeten

On my way to my maki’s
:sushi:

27 likes

Mijn vriend is voor het eerst in maanden niet thuis met eten en het is zo gek! Terwijl ik voor hem zo gewend was om alleen te zijn.

Ik heb voor mijn verhuizing een busje gehuurd. Koste 80 euro voor 24 uur (excl. Benzine).

:see_no_evil::see_no_evil: ja! Wat dom! Dankjewel! Dat scherm was steeds maar half op mijn beeld dus ik zag het niet.

1 like

Oh hemel, ik moet morgen een interview afnemen IN HET FRANS! Ik heb mijn Frans al zo’n 7 jaar niet meer gebruikt. Dit wordt lachen.

9 likes

Omelette du fromage

27 likes

Ik denk dat ik mijn cringespier heb verrekt tijdens het lezen van dit paradigmaverschuivende epistel

3 likes

hahaha, een ei met kaas voor bananana (fun fact, mijn huisgenoten hebben als katervoer gebakken ei met kaas en banaan)
Gelukkig mag ik de voorbereidingstijd voor dit interview in mijn stage-uren meetellen

je m’appelle frikandel.

6 likes

Ik las kattenvoer haha

6 likes

Iedereen hier op het strand loopt met brazilian broekjes en ik vond het zo mooi staan bij anderen. Nu heb ik er vanmiddag eentje gepast en viel het bij mezelf zo tegen. :joy::+1:t2: + het licht in het pashokje verbloemde absoluut geen cellulitus.

Nu ben ik forever jaloers op iedereen in zo’n broekje. :weary:

1 like

Nee joh! Gewoon kopen! Dat licht is gewoon kut

6 likes

Hahaha same. Ik heb het ook eens gepast, maar met mijn spierwitte huid, waar je ook veel aderen doorheen ziet, vond ik het toch niet zo mooi staan bij mijzelf.

1 like

Die kende ik nog niet! Dus vaker dan 2x per dag zeg maar? Ga ik zo direct doen.

Hahahah ja el taxi I miss it

1 like