Wat je even kwijt wil #40

Oh hemel, ik moet morgen een interview afnemen IN HET FRANS! Ik heb mijn Frans al zo’n 7 jaar niet meer gebruikt. Dit wordt lachen.

9 likes

Omelette du fromage

27 likes

Ik denk dat ik mijn cringespier heb verrekt tijdens het lezen van dit paradigmaverschuivende epistel

3 likes

hahaha, een ei met kaas voor bananana (fun fact, mijn huisgenoten hebben als katervoer gebakken ei met kaas en banaan)
Gelukkig mag ik de voorbereidingstijd voor dit interview in mijn stage-uren meetellen

je m’appelle frikandel.

6 likes

Ik las kattenvoer haha

6 likes

Iedereen hier op het strand loopt met brazilian broekjes en ik vond het zo mooi staan bij anderen. Nu heb ik er vanmiddag eentje gepast en viel het bij mezelf zo tegen. :joy::+1:t2: + het licht in het pashokje verbloemde absoluut geen cellulitus.

Nu ben ik forever jaloers op iedereen in zo’n broekje. :weary:

1 like

Nee joh! Gewoon kopen! Dat licht is gewoon kut

6 likes

Hahaha same. Ik heb het ook eens gepast, maar met mijn spierwitte huid, waar je ook veel aderen doorheen ziet, vond ik het toch niet zo mooi staan bij mijzelf.

1 like

Die kende ik nog niet! Dus vaker dan 2x per dag zeg maar? Ga ik zo direct doen.

Hahahah ja el taxi I miss it

1 like

Tuut tuuuuut

2 likes

Ik heb nieuwe geurstokjes voor in huis gekocht en het ruikt zo lekker :smiling_face_with_three_hearts: en mijn lieve kat ligt naast me terwijl ik Suits kijk. Voel me zooo fijn en happy zo

13 likes

Atje voor de sfeer!

13 likes

Doe dan!!

1 like

Jezus gristus ik kwam per ongeluk op die TikTok van die galbak Bas Smit uit, niet te doen die vent, overal zn bek open. En hihaho wat vindt ie zichzelf leuk. #opbokken

5 likes

Doe het!!!

Ik ga ook lekker op mijn playlist

7 likes

Wil ik naar de Hornbach, is die ballentent dicht.
Gvd, wilde morgen uitslapen en rustig aan de zolder verbouwen

Zooo die nieuwe man bij de slimste mens is echt zo’n type waarvan er al 13 mannen hebben meegedaan. Niet uit elkaar te houden

2 likes

Ik ga dood. Deze conversatie onder een NOS bericht over fillers en de mogelijke gevaren.

12 likes