Wat je even kwijt wil #40

Tuut tuuuuut

2 likes

Ik heb nieuwe geurstokjes voor in huis gekocht en het ruikt zo lekker :smiling_face_with_three_hearts: en mijn lieve kat ligt naast me terwijl ik Suits kijk. Voel me zooo fijn en happy zo

13 likes

Atje voor de sfeer!

13 likes

Doe dan!!

1 like

Jezus gristus ik kwam per ongeluk op die TikTok van die galbak Bas Smit uit, niet te doen die vent, overal zn bek open. En hihaho wat vindt ie zichzelf leuk. #opbokken

5 likes

Doe het!!!

Ik ga ook lekker op mijn playlist

7 likes

Wil ik naar de Hornbach, is die ballentent dicht.
Gvd, wilde morgen uitslapen en rustig aan de zolder verbouwen

Zooo die nieuwe man bij de slimste mens is echt zo’n type waarvan er al 13 mannen hebben meegedaan. Niet uit elkaar te houden

2 likes

Ik ga dood. Deze conversatie onder een NOS bericht over fillers en de mogelijke gevaren.

12 likes

Loooove vlieland. Heerlijk!

1 like

Oh help, ik heb een anti-vax iemand op mijn facebookfeed. Wel of geen discussie beginnen? Hmm.

Voodoo pop van die gene maken en dan vaccin geven.

9 likes

Glitterbrief met een virus sturen

2 likes

Kaarsen fans die mij een beetje gerust willen stellen met mijn kaarsenverzameling?
Mensen met de yankee candle kaarsen. Hoeveel hebben jullie er?

Ik sla weer een beetje door :joy:

2 likes

Was vanmorgen al om kwart voor 8 op, omdat er mensen mijn tuin kwamen aanleggen. Toen heb ik 2 ikea kasten in elkaar gezet en ja dat dus :sweat_smile:

1 like

Ik denk dit ook wel eens bij dagjes met m’n oma, maar alles gaat 1000 x zo langzaam als wanneer ik het alleen doe en ze wil ook eten om half 6 dus uiteindelijk komt het bij mij wel goed!

5 likes

Goed om te weten dat ik na jaren nog steeds alles uitstel en me ook nog steeds dingen veel te persoonlijk aantrek :rage:. Echt fijn

Heb ooit die tip gevonden toen ik enorme keelpijn had en het hielp bij mij toen wel

1 like

Ik wou vanavond stofzuigen, de was opvouwen en de vogelkooi schoonmaken.

What did i do? Nothing :expressionless:

1 like

En als jouw oma zoals de mijne is komt ze dan in werkelijkheid ook nog een uur eerder want ze was voor de zekerheid alvast naar het station gegaan en kon toen drie treinen eerder pakken. Maar verder sluit ik me aan bij @Chuckie! Wordt vast gezellig. Klein wandelingetje, spelletje, aperitiefje voor het eten en je bent er zo!

12 likes