Wat je even kwijt wil #40

Loooove vlieland. Heerlijk!

1 like

Oh help, ik heb een anti-vax iemand op mijn facebookfeed. Wel of geen discussie beginnen? Hmm.

Voodoo pop van die gene maken en dan vaccin geven.

9 likes

Glitterbrief met een virus sturen

2 likes

Kaarsen fans die mij een beetje gerust willen stellen met mijn kaarsenverzameling?
Mensen met de yankee candle kaarsen. Hoeveel hebben jullie er?

Ik sla weer een beetje door :joy:

2 likes

Was vanmorgen al om kwart voor 8 op, omdat er mensen mijn tuin kwamen aanleggen. Toen heb ik 2 ikea kasten in elkaar gezet en ja dat dus :sweat_smile:

1 like

Ik denk dit ook wel eens bij dagjes met m’n oma, maar alles gaat 1000 x zo langzaam als wanneer ik het alleen doe en ze wil ook eten om half 6 dus uiteindelijk komt het bij mij wel goed!

5 likes

Goed om te weten dat ik na jaren nog steeds alles uitstel en me ook nog steeds dingen veel te persoonlijk aantrek :rage:. Echt fijn

Heb ooit die tip gevonden toen ik enorme keelpijn had en het hielp bij mij toen wel

1 like

Ik wou vanavond stofzuigen, de was opvouwen en de vogelkooi schoonmaken.

What did i do? Nothing :expressionless:

1 like

En als jouw oma zoals de mijne is komt ze dan in werkelijkheid ook nog een uur eerder want ze was voor de zekerheid alvast naar het station gegaan en kon toen drie treinen eerder pakken. Maar verder sluit ik me aan bij @Chuckie! Wordt vast gezellig. Klein wandelingetje, spelletje, aperitiefje voor het eten en je bent er zo!

12 likes

Van mij mag de herfst beginnen. Zoveel zin in lekker Disney herfst films als “a nightmare before Christmas” en “hocus pocus” kijken met warme chocomelk. En sommige series (zoals “the vampire diaries” en “Gilmore girls”) kijken ook gewoon lekkerder weg in de herfst. Regen tikkend tegen de ramen. Kaarsen aan. Dekentje erbij. Als we dan toch vooral binnen moeten zitten, dan maar zo hoor joejoeee

17 likes

Heuj het is mijn forumverjaardag :partying_face:

14 likes

Wel heel gezellig, veel plezier met je oma! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben benieuwd of ik kan winnen van mijn Martens vandaag. Allereerst een blaar pleister. Dan daarop pleisters, daarop als aanvulling nog sporttape en daar over heen een verstevigde sok. In m’n schoen zitten nog inleg kruisjes. Als ik het nu niet win, zet ik ze in de fik.

(Oja en als reserve heb ik m’n Vans in gepakt. Moet naar kantoor vandaag)

2 likes

Woohoo ik ben 27 :partying_face:
Ik heb net al een mega sushi bestelling gedaan voor vanavond. Nu al zin in (om 6:30 in de ochtend)

65 likes

Auw dat klinkt pijnlijk. Inderdaad beter om er maar even naar te laten kijken dan!

Gefeliciteerd! Klinkt als een goede manier om je verjaardag te vieren haha!

1 like

Ik ben nu onderweg naar kantoor voor mijn eerste werkdag daar sinds ik in april in dienst kwam. Krijg vanaf vandaag ook andere werkzaamheden waarbij ik uitzendkrachten moet gaan aansturen en ik ben heel benieuwd of ze me als 24jarige met een babyface wel serieus gaan nemen :stuck_out_tongue:
Mis het thuiswerken nu al een beetje, anders had ik nog 1,5 uur in mijn bed kunnen blijven liggen :joy: Na een paar nachten weinig geslapen te hebben zou dat geen overbodige luxe zijn :joy:

6 likes

Ugh mannen. Zo’n gozer deelt opeens “only respecting women you’re attracted to, isn’t respecting women,” in z’n story. Ja leuk vriend, je vroeg een maand geleden nog uit het niets om bootypics. Of hij heeft opeens in een maand het licht gezien :face_with_raised_eyebrow: surejan.gif

31 likes