Wat je even kwijt wil #40

Oja! Goed idee! Anders had ik waarschijnlijk naar koekela gegaan maar dit is weer eens wat anders

Thanks😬

Ik ben net met de fiets gevallen terwijl mijn kinderen voor- en achterop zaten. Ik was aan het oefenen met mijn oudste dochter die naast ons fietste toen er op een smal fietspad een scooter ons tegemoet kwam. We konden echt niet naast elkaar blijven fietsen dus ik zei dat ze even vooruit moest maar ze durfde niet dus ik wilde remmen en afstappen en zat een soort vast tussen voorzitje en zadel. Toen vielen we hard de berm/bosjes in. Zo rot, mijn jongste dochter had allemaal bloed in haar gezicht wat achteraf gelukkig schrammetje bleken. Maar poeh, ben bang dat ik niet gauw meer durf te fietsen.

3 likes

Oh nee wat zullen jullie geschrokken zijn! De tranen schieten in m’n ogen.

1 like

Aah wat rot, gelukkig viel het allemaal mee! Kan iedereen overkomen. Zo snel mogelijk weer op de fiets stappen (zou mijn advies zijn)! Anders durf je zo meteen echt niet meer :hugs:

1 like

Nou 26 dagen heb ik er over gedaan, maar heb de te hard scheurende Tesla zonet getraceerd. Dus als ik hem nu nog een keer zo hard zie rijden ga ik een briefje in de bus doen, nu al zin in, escalatieee.

36 likes

pffff heb echt geen weekend gevoel joh, terwijl ik er zo naar uit keek. Niemand kon ook wat leuks doen vanavond dus zit echt weer thuis vlogs te kijken alsof ik 14 ben (en dat terwijl ik eind v/d middag naar de kapper ben geweest en m’n haar echt goed zit, maar ja, voor wat dan he???)

Hahaha ik ben aan het whatsappen met mijn moeder en ik stuur steeds los iets. Nu verandert ze steeds van ā€œIs aan het typenā€¦ā€ naar ā€œonlineā€ en weer naar ā€œIs aan het typenā€¦ā€. Ik zie gewoon voor me hoe ze mijn appje leest, dan begint met reageren, weer een nieuw appje leest, moet zuchten, alles verwijdert en weer begint met typen, etc. etc.

Sorry mam <3

17 likes

haha dit is altijd het moment dat m’n moeder me opbelt en semi-geirriteerd zegt ā€œja ik dacht ik bel je maar evenā€

10 likes

Nehhh spoiler hahaha moet nog terugkijken maar toch blij!! Bah wat een vent

Er staat een sproeier aan in onze voortuin en hoewel je echt ruuuuim de tijd hebt om over het paadje naar onze voordeur te komen (echt nog geen 3 meter) als de sproeier even de andere kant op is, keek de krantjes-man 10 seconden lang heel boos aan de sproeier naar ons en liep toen weg. Geen krantje dus. :sweat_smile:

2 likes

Ga echt stuk om mijn broertje. Hij stuurt net een snapchat. Ziek veel flessen drank, flugels alles. Ik zo jij gaat sowieso kotsen met dat allemaal door elkaar. ā€˜Nee ben met de auto’. Dus ik zo niet drinken dan. ā€˜Nee doe ik niet, maar moest effe stoer doen voor de foto’ :joy:

15 likes

Ik woon dus in een huurhuis waar geen huisdieren mogen met twee katten. Nu wil ik een duitse dog puppy en ik denk dat ik die niet kan verstoppen. Dus ik moet mn huurbaas gaan vragen of ik een hond mag en ben er nu al zenuwachtig voor. Want nee is nee natuurlijk

3 likes

Ik lig al 2 uur in bed op mn telefoon onzin te kijken, want ik kan me niet concentreren op mijn boek en ik durf niet te slapen (en ik weet niet waarom) :expressionless::+1::disappointed_relieved:

Zal ik nog gaan sporten, of zal ik het niet

@Lentex misschien even iets anders te doen, om uit die vervelende flow te komen? Slaapyogasessie ofzo, kopje thee in de tuin/op het balkon?

3 likes

Waarom zou je dat doen? :upside_down_face::smirk:

Kut en nu heb ik opeens honger ook :woman_facepalming:t3::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless:

Eeeeeennnnnn… Nielson in m’n hoofd :thumbsup:

10 likes

Haha ja goeie vraag, heb heel hard gewerkt vandaag tot half 10 en nu zit ik maar een beetje lamlendig op de bank, dus misschien even iets fysieks doen zodat ik daarna lekkerder kan ontspannen en niet zo in mijn hoofd blijf.

Als ik jou was zou ik even lekker boterhammetje eten met thee buiten je bed! Vogeltjes luisteren buiten. Misschien kan je daarna lekkerder slapen

1 like

Godver, thanks

Was vandaag met mijn vriend in Amsterdam geweest en het viel zo tegen. Vanavond ook een jankbui gehad met echt van die diepe snikken omdat ik ā€˜t gewoon even niet meer zie zitten en hij was echt zo lief voor me waardoor ik nóg harder moest huilen. Nu lig ik al in bed en hopelijk voel ik me morgen weer beter…

1 like