Wat je even kwijt wil #40

Bij het menu rechtsboven en dan Gebruikers

1 like

Ja of luxe koeken van de bakker?

Dank dank, zo snel! @Hazel en die ander die heel snel reageerde en daarna weer verwijderde <3

3 likes

Heeft iemand een tip voor parkeren in Amsterdam? Moet woensdag in het centrum zijn, wil niet heel moeilijk door mini straatjes etc rijden maar ook niet een halfuur van het centrum af parkeren.

Oh toch gezien hahah. Ik dacht ja staat er weer zo dubbel dus verwijderde het maar.

1 like

Ik heb sicke hoofdpijn en buikkramp maar moet nog naar het station om mā€™n fiets op te halen, anders kom ik morgenochtend niet op mā€™n werk :weary:

In Noord parkeren en dan de metro nemen. Als je navigeert naar spechtstraat/kwartelstraat ben je vlakbij de metrohalte Noorderpark (en betaal je niet zoveel voor parkeren) de volgende stop is Amsterdam Centraal.

1 like

Parkeren bij station Amsterdam noord. En dan hup de noord-zuidlijn in.
Doordat je het gebruikt als P+R is parkeren ook een prikkie (ā‚¬1,- dacht ik)

2 likes

Haha nee alleen maar leuk en lief!
Fotoā€™s weer even in spoiler.

*verwijderd

21 likes

Oja! Goed idee! Anders had ik waarschijnlijk naar koekela gegaan maar dit is weer eens wat anders

ThanksšŸ˜¬

Ik ben net met de fiets gevallen terwijl mijn kinderen voor- en achterop zaten. Ik was aan het oefenen met mijn oudste dochter die naast ons fietste toen er op een smal fietspad een scooter ons tegemoet kwam. We konden echt niet naast elkaar blijven fietsen dus ik zei dat ze even vooruit moest maar ze durfde niet dus ik wilde remmen en afstappen en zat een soort vast tussen voorzitje en zadel. Toen vielen we hard de berm/bosjes in. Zo rot, mijn jongste dochter had allemaal bloed in haar gezicht wat achteraf gelukkig schrammetje bleken. Maar poeh, ben bang dat ik niet gauw meer durf te fietsen.

3 likes

Oh nee wat zullen jullie geschrokken zijn! De tranen schieten in mā€™n ogen.

1 like

Aah wat rot, gelukkig viel het allemaal mee! Kan iedereen overkomen. Zo snel mogelijk weer op de fiets stappen (zou mijn advies zijn)! Anders durf je zo meteen echt niet meer :hugs:

1 like

Nou 26 dagen heb ik er over gedaan, maar heb de te hard scheurende Tesla zonet getraceerd. Dus als ik hem nu nog een keer zo hard zie rijden ga ik een briefje in de bus doen, nu al zin in, escalatieee.

36 likes

pffff heb echt geen weekend gevoel joh, terwijl ik er zo naar uit keek. Niemand kon ook wat leuks doen vanavond dus zit echt weer thuis vlogs te kijken alsof ik 14 ben (en dat terwijl ik eind v/d middag naar de kapper ben geweest en mā€™n haar echt goed zit, maar ja, voor wat dan he???)

Hahaha ik ben aan het whatsappen met mijn moeder en ik stuur steeds los iets. Nu verandert ze steeds van ā€œIs aan het typenā€¦ā€ naar ā€œonlineā€ en weer naar ā€œIs aan het typenā€¦ā€. Ik zie gewoon voor me hoe ze mijn appje leest, dan begint met reageren, weer een nieuw appje leest, moet zuchten, alles verwijdert en weer begint met typen, etc. etc.

Sorry mam <3

17 likes

haha dit is altijd het moment dat mā€™n moeder me opbelt en semi-geirriteerd zegt ā€œja ik dacht ik bel je maar evenā€

10 likes

HOERA de hoogblonde Eriksanderjeroen is uit de Slimste Mens en ook nog door zijn eigen domme fout

13 likes

Nehhh spoiler hahaha moet nog terugkijken maar toch blij!! Bah wat een vent

Er staat een sproeier aan in onze voortuin en hoewel je echt ruuuuim de tijd hebt om over het paadje naar onze voordeur te komen (echt nog geen 3 meter) als de sproeier even de andere kant op is, keek de krantjes-man 10 seconden lang heel boos aan de sproeier naar ons en liep toen weg. Geen krantje dus. :sweat_smile:

2 likes