Wat je even kwijt wil #40

Van mij mag de herfst beginnen. Zoveel zin in lekker Disney herfst films als “a nightmare before Christmas” en “hocus pocus” kijken met warme chocomelk. En sommige series (zoals “the vampire diaries” en “Gilmore girls”) kijken ook gewoon lekkerder weg in de herfst. Regen tikkend tegen de ramen. Kaarsen aan. Dekentje erbij. Als we dan toch vooral binnen moeten zitten, dan maar zo hoor joejoeee

17 likes

Heuj het is mijn forumverjaardag :partying_face:

14 likes

Wel heel gezellig, veel plezier met je oma! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben benieuwd of ik kan winnen van mijn Martens vandaag. Allereerst een blaar pleister. Dan daarop pleisters, daarop als aanvulling nog sporttape en daar over heen een verstevigde sok. In m’n schoen zitten nog inleg kruisjes. Als ik het nu niet win, zet ik ze in de fik.

(Oja en als reserve heb ik m’n Vans in gepakt. Moet naar kantoor vandaag)

2 likes

Woohoo ik ben 27 :partying_face:
Ik heb net al een mega sushi bestelling gedaan voor vanavond. Nu al zin in (om 6:30 in de ochtend)

65 likes

Auw dat klinkt pijnlijk. Inderdaad beter om er maar even naar te laten kijken dan!

Gefeliciteerd! Klinkt als een goede manier om je verjaardag te vieren haha!

1 like

Ik ben nu onderweg naar kantoor voor mijn eerste werkdag daar sinds ik in april in dienst kwam. Krijg vanaf vandaag ook andere werkzaamheden waarbij ik uitzendkrachten moet gaan aansturen en ik ben heel benieuwd of ze me als 24jarige met een babyface wel serieus gaan nemen :stuck_out_tongue:
Mis het thuiswerken nu al een beetje, anders had ik nog 1,5 uur in mijn bed kunnen blijven liggen :joy: Na een paar nachten weinig geslapen te hebben zou dat geen overbodige luxe zijn :joy:

6 likes

Ugh mannen. Zo’n gozer deelt opeens “only respecting women you’re attracted to, isn’t respecting women,” in z’n story. Ja leuk vriend, je vroeg een maand geleden nog uit het niets om bootypics. Of hij heeft opeens in een maand het licht gezien :face_with_raised_eyebrow: surejan.gif

31 likes

Ik heb zo rijles maar ben zoooo moe. Als dit maar goed gaat :speak_no_evil:

Nou vier uur verder en geen blaren. Dat is positief! Hopelijk blijft het ook zo.

9 likes

Gelukkig kan de rijinstructeur ook remmen :raising_hand_woman:

2 likes

Over 6 minuten Thaise massage. En mijn god dat doet zo zeer. Zie er zo tegen op, maar straks ben ik weer helemaal blij.

8 likes

Ik leen niks meer aan mijn ma uit. Ze raakt gvd van alles kwijt of geeft het per ongeluk weg.
Stront irritant

Pfff ik kan geen baguette de stok meer zien na deze vakantie

6 likes

Yesss ik mag weer lekker op de baby afdeling van de hema omdat ik vanaaf ga afspreken met een zwangere vriendin😍

21 likes

Ik heb binnen 4 dagen bijna 2 hele boeken uitgelezen en dat laat meteen zien hoe productief ik op het werk ben geweest :joy:

9 likes

Ik zit voor de tweede dag op rij debiel tegen mijn kat te praten terwijl mijn microfoon niet op mute staat in Zoom. De trainer zegt ook “oh Spaarlamp heb je het weer tegen je kat of tegen mij?”

afbeelding

66 likes

Wow hoe vroeg ben jij opgestaan? 05:00?

Huh ik heb maandag iets besteld bij asos en het komt vandaag al binnen…