Ik heb zo rijles maar ben zoooo moe. Als dit maar goed gaat 
Nou vier uur verder en geen blaren. Dat is positief! Hopelijk blijft het ook zo.
Gelukkig kan de rijinstructeur ook remmen 
Over 6 minuten Thaise massage. En mijn god dat doet zo zeer. Zie er zo tegen op, maar straks ben ik weer helemaal blij.
Ik leen niks meer aan mijn ma uit. Ze raakt gvd van alles kwijt of geeft het per ongeluk weg.
Stront irritant
Pfff ik kan geen baguette de stok meer zien na deze vakantie
Yesss ik mag weer lekker op de baby afdeling van de hema omdat ik vanaaf ga afspreken met een zwangere vriendin😍
Ik heb binnen 4 dagen bijna 2 hele boeken uitgelezen en dat laat meteen zien hoe productief ik op het werk ben geweest 
Ik zit voor de tweede dag op rij debiel tegen mijn kat te praten terwijl mijn microfoon niet op mute staat in Zoom. De trainer zegt ook “oh Spaarlamp heb je het weer tegen je kat of tegen mij?”

Wow hoe vroeg ben jij opgestaan? 05:00?
Huh ik heb maandag iets besteld bij asos en het komt vandaag al binnen…
Ik ben vanmorgen om kwart voor 9 al gaan zwemmen, daarna douchen en heb een nieuwe outfit aan en mijn haar gestijld (was maandag bij de kapper). En ik ben echt weer redelijk blij met mijn haar (sinds bijna 3 jaar), ook al is het nog niet zo lang als het was. 
Tot nu toe is dit een goede dag, de rest van de dag ga ik lezen, serie kijken en vanavond komt een vriendin eten 
Jep, das normaal als ik naar kantoor moet. 1 uur en 15 min reistijd. (en een klein beetje speling voor als er een storing is, is dan nog aanwezig)
Ik zie het niet goed van de bovenkant maar denk dat er of een rietje in dat gat moet, of je dat uitstulpsel open kan trekken en daar uit kan drinken en anders de deksel er af halen?
aan de voorkant het stukje plastic er uit halen en die in het open stukje plastic steken. Dan heb je een gat waar je uit kunt drinken.
Waar hier het grote gat zit, heb jij nu een stukje plastic zitten wat je er uit moet halen
Er is geen gat of open stukje omg ik voel me dom @Clancy @Rozecoupeschaar ik haal het deksel er zo wel af
Die stijgende cijfers hier zijn blijkbaar vooral in een paar wijken, dus misschien kijken waar je juist heen wil?
@Luzarl even een eigen foto., waar ik nu een gat heb zitten, heb je nu een stukje plastic wat je moet omdrukken naar de achterkant.